2010-11-11, 20:52
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Du kan inte peka oss nyfikna i rätt riktning då var vi kan hitta dessa smaskiga rykten?
http://twitter.com/chelseayouth

Ett exempel på var det speluleras vilt...
Citera
2010-11-11, 20:58
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
http://twitter.com/chelseayouth

Ett exempel på var det speluleras vilt...

Alltså fyfan, det känns bara så fel, jag har ont i magen. Han var en riktig guldgubbe! Hoppas han landar in en klubb som tar hand om honom.
Citera
2010-11-11, 21:07
Medlem
jaochss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Ray Wilkins sparkad av Chelsea... Måste ju ha skett något i truppen som gjort detta väl ??

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6500777,00.html

Vet inte vad jag ska tycka då vi bara hört en sida än så länge, men något är skumt helt klart. Önskar honom lycka till dock.
Citera
2010-11-11, 21:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Spekulationerna rullar ju men jag vägrar att skriva dom här för jag tycker inte Ray förtjänar att bli baktalad. Åtminstone inte av mig....
Fast, hade det inte varit bättre att ta upp ryktena och på ett trovärdigt sätt kunna dementera dem ? Nu säger jag inte att det är ditt jobb men detta skapar ju en enorm jävla förvirring. Anelka som ligger bakom ? Rasistiska uttalanden ? Vad jag har läst så har ju Ancelotti bara haft enormt positivt att säga om RW och att det mkt är tack vare honom som hans anpassning gått så smärtfritt.

Du som är supporter, gick SC frivilligt eller han blev också bara sparkad ut i kylan ? För han är väl ungefär lika mycket legend som RW ?

Edit: Stod ju inget där merän en trolig incident efter gårdagens match. Är det baktala ?
Senast redigerad av Alannon 2010-11-11 kl. 21:20.
Citera
2010-11-11, 21:32
Medlem
Aritzos avatar
Scott Parker..Fy fan vad jag gillar honom. Hans mål är alltid så viktiga för West ham och dom är riktigt snygga också.
Började gilla honom för ca 2 säsonger.
Citera
2010-11-11, 21:55
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Fast, hade det inte varit bättre att ta upp ryktena och på ett trovärdigt sätt kunna dementera dem ? Nu säger jag inte att det är ditt jobb men detta skapar ju en enorm jävla förvirring. Anelka som ligger bakom ? Rasistiska uttalanden ? Vad jag har läst så har ju Ancelotti bara haft enormt positivt att säga om RW och att det mkt är tack vare honom som hans anpassning gått så smärtfritt.

Du som är supporter, gick SC frivilligt eller han blev också bara sparkad ut i kylan ? För han är väl ungefär lika mycket legend som RW ?

Edit: Stod ju inget där merän en trolig incident efter gårdagens match. Är det baktala ?

SC gick självmant för att joina Zola i West Ham...

Länken är ju bara en av sidorna. Google is your friend.. Finns en del engelska forum som spekulerar hej vilt..

Det bästa hade varit om klubben och Wilkins hade skött detta på ett snyggt sätt och inte göra sig till åtlöje på detta viset. Nu ett par timmar efteråt slänger dom upp en artikel om Wilkins tid i Chelsea och tackar han ännu en gång för tiden. Sååå dåååligt...Svårt att synka saker? Kunde man ropat upp Ray på kontoret åtminstone? Lite respekt...
Citera
2010-11-11, 22:10
Medlem
Aritzos avatar
Bara jag som tycker att ifall dom två "skada" byten inte hade förkommit för United så hade matchen sett annorlunda ut?

Jag menar, Rafael stoppade allt! Evra stoppade och var kanske vår bästa offensiva spets. Riktigt grym självförtroende och motiverad.

Synd att de blev som de blev men jag tycker att efter Evra gick ut så blev vi i United lite dragna bakåt.
Citera
2010-11-11, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aritzo
Bara jag som tycker att ifall dom två "skada" byten inte hade förkommit för United så hade matchen sett annorlunda ut?

Jag menar, Rafael stoppade allt! Evra stoppade och var kanske vår bästa offensiva spets. Riktigt grym självförtroende och motiverad.

Synd att de blev som de blev men jag tycker att efter Evra gick ut så blev vi i United lite dragna bakåt.
Jodå, nog hade det sett annorlunda ut alltid. Bytet var sett till spelstilar egentligen två ytterbackar ut och så kom två centralbackar in, offensiven på kanterna minskade drastiskt.

Om det hade resulterat i ett annat resultat kan man bara spekulera i men Evra och Rafael hade nog kunnat vara väldigt användbara mot slutet av matchen då United dominerade ganska rejält och det hade troligen radats upp några fler målchanser.
Citera
2010-11-12, 00:08
Medlem
Jorgelitos avatar
Såg på tidigare sidor att det skrevs om att Chelsea har ett enkelt spelschema? Orkar inte bläddra mig tillbaka och citera folk.

Nu till det viktiga, ni har inte sett spelschemat i December eller? Tycker inte det ser särskilt enkelt ut, tvärtom. Ser ut som en riktigt tung månad för Ancelotti och grabbarna.

3/12 Everton Hemma
8/12 Marseille Borta
12/12 Tottenham Borta
19/12 Man U Hemma
27/12 Arsenal Borta
29/12 Bolton Hemma

Sjukt spännande månad för oss som håller på Chelsea! Vad tror ni? Hur klarar sig våra Royal Blues?
Citera
2010-11-12, 07:25
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Såg på tidigare sidor att det skrevs om att Chelsea har ett enkelt spelschema? Orkar inte bläddra mig tillbaka och citera folk.

Nu till det viktiga, ni har inte sett spelschemat i December eller? Tycker inte det ser särskilt enkelt ut, tvärtom. Ser ut som en riktigt tung månad för Ancelotti och grabbarna.

3/12 Everton Hemma
8/12 Marseille Borta
12/12 Tottenham Borta
19/12 Man U Hemma
27/12 Arsenal Borta
29/12 Bolton Hemma

Sjukt spännande månad för oss som håller på Chelsea! Vad tror ni? Hur klarar sig våra Royal Blues?

Ja det ser klart bökigt ut. Jag tror det bygger väldigt mycket på vilken trupp man kan ställa upp med. Lampard har ju haft skadeproblem, och det börjar ju bli ett ganska ålderstiget lag. Tappar man nyckelspelare i de viktiga matcherna så kan man tappa en del poäng om man inte ser upp.

Och så får vi naturligtvis hoppas att man förätit sig på julskinka och godis lagom till den 27:e
Citera
2010-11-12, 13:27
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zizacon
Ja det ser klart bökigt ut. Jag tror det bygger väldigt mycket på vilken trupp man kan ställa upp med. Lampard har ju haft skadeproblem, och det börjar ju bli ett ganska ålderstiget lag. Tappar man nyckelspelare i de viktiga matcherna så kan man tappa en del poäng om man inte ser upp.

Och så får vi naturligtvis hoppas att man förätit sig på julskinka och godis lagom till den 27:e

Joo, vi har ju ett par grabbar som är över 30... Sen är ju dom flesta av dom fortfarande riktiga bra.
Jag tror vi klarar oss bra den här säsongen även fast December blir riktigt tungt, kan orsaka skador på Lampard t.ex. som har skadeproblem. Även Essien...

Jag tror det är Chelseas år om vi lyckas hålla spelarna skadefria, då kan det bli ett riktigt bra år.

Och nej! Ancelotti får se till att ingen sitter och blir fet under julen
Citera
2010-11-12, 14:32
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Joo, vi har ju ett par grabbar som är över 30... Sen är ju dom flesta av dom fortfarande riktiga bra.
Jag tror vi klarar oss bra den här säsongen även fast December blir riktigt tungt, kan orsaka skador på Lampard t.ex. som har skadeproblem. Även Essien...

Jag tror det är Chelseas år om vi lyckas hålla spelarna skadefria, då kan det bli ett riktigt bra år.

Och nej! Ancelotti får se till att ingen sitter och blir fet under julen

Jo chelski ligger självklart bra till, även om jag tror det blir jämnt tillslut. Jag tror fortfarande att City kommer tappa en poäng här och där innan det hela är över så det lär stå mellan Arsenal, Chelsea och United tillslut. Jag tror Arsenal kommer stå upp bättre mot de större lagen i år så i det fallet handlar det nog om att att inte klanta bort massa enkla poäng som man visat vissa tendenser att göra.

Men tanke på Carlos eget bukomfång så känner jag mig mer trygg i att spink-Wenger ser till att avstyra överdrivet frosseri. Åtminstone i fall truppen har eget julbord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in