2010-11-11, 19:29
Medlem
Ray Wilkins sparkad av Chelsea... Måste ju ha skett något i truppen som gjort detta väl ??

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_6500777,00.html
Citera
2010-11-11, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
Ja kanske fast de fick precis tillbaks RvP väl ? Dessutom är det ju sagt med tanke på hur de senaste säsongerna sett ut. Inte enbart just nu i nuet.
Ja visst har Arsenal varit hårt skadedrabbade genom åren, men allmänheten verkar ha fått det hela om bakfoten. De är definitivt inte hårdare drabbad än exempelvis Spurs och United.
Citera
2010-11-11, 20:09
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ray Wilkins sparkad av Chelsea... Måste ju ha skett något i truppen som gjort detta väl ??

Ganska underligt det där, dom hade tydligen inte gett honom något nytt erbjudande.... ska kika in i det där mera, kommer med update!
Citera
2010-11-11, 20:22
Medlem
Jorgelitos avatar
Nu är jag ingen FB-Dektektiv så jag hittar inte så mycket, på deras hemsida hittade jag bara http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2216469,00.html .

Känns så märkligt, han är ju lite av en Chelsea legend då han började hela sin proffs-karriär där. Tycker det är synd att han lämnar. Känns som att han är den där som håller spelarnas humör uppe osv. Får se om Ekwall och grabbarna på fotbollskanalen kommer ut med något
Citera
2010-11-11, 20:29
Medlem
liarsenics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Ja visst har Arsenal varit hårt skadedrabbade genom åren, men allmänheten verkar ha fått det hela om bakfoten. De är definitivt inte hårdare drabbad än exempelvis Spurs och United.

Skojar du? Om vi ser t.ex förra säsongen, ska försöka leta upp en länk som visade att Arsenal var det mest skadedrabbade laget i hela PL, var låååångt före tvåan i skadeprocent, ska som sagt försöka leta upp källan. Fått det hela om bakfoten..
Citera
2010-11-11, 20:29
Medlem
Jole25s avatar
Citat:

Äcklad av styrelsen faktiskt. Hur behandlar man andra människor egentligen? En Chelsealegend som var kapten redan som 18,MR 100% som tränare och ett ansikte utåt som var Chelsea rätt igenom. Han fick beskedet i halvtid när han och Ancelotti satt och tittade på en reservlagsmatch och på hemsidan kom det upp 2 rader med tack och adjö och we wish you well. Så jävla taktlöst så jag får kväljningar...
Citera
2010-11-11, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av liarsenic
Skojar du? Om vi ser t.ex förra säsongen, ska försöka leta upp en länk som visade att Arsenal var det mest skadedrabbade laget i hela PL, var låååångt före tvåan i skadeprocent, ska som sagt försöka leta upp källan. Fått det hela om bakfoten..

Jaha, spelade Arsenal många gånger med mittfältarna ibacklinjen? Det är typiskt Arsenal supportrar att skylla uteblivna troféer på skador. Små pojkar...
Citera
2010-11-11, 20:37
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jole25
Äcklad av styrelsen faktiskt. Hur behandlar man andra människor egentligen? En Chelsealegend som var kapten redan som 18,MR 100% som tränare och ett ansikte utåt som var Chelsea rätt igenom. Han fick beskedet i halvtid när han och Ancelotti satt och tittade på en reservlagsmatch och på hemsidan kom det upp 2 rader med tack och adjö och we wish you well. Så jävla taktlöst så jag får kväljningar...

Åh fyfan, riktigt illa! Så jävla äckligt att dom ger beskedet i halvtid och sedan skriver sådär på hemsidan... Känns som att det är något vi inte fått veta. Jag är nyfiken som fan!
Citera
2010-11-11, 20:40
Medlem
Jole25s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jorgelito
Åh fyfan, riktigt illa! Så jävla äckligt att dom ger beskedet i halvtid och sedan skriver sådär på hemsidan... Känns som att det är något vi inte fått veta. Jag är nyfiken som fan!

Spekulationerna rullar ju men jag vägrar att skriva dom här för jag tycker inte Ray förtjänar att bli baktalad. Åtminstone inte av mig....
Citera
2010-11-11, 20:43
Medlem
Jorgelitos avatar
Citat:
Spekulationerna rullar ju men jag vägrar att skriva dom här för jag tycker inte Ray förtjänar att bli baktalad. Åtminstone inte av mig....

I hear you! Fan då. Vill veta sanningen och det nu! Lär ju komma fram till slut. Hoppas han blir hyllad på Stamford i helgen!
Citera
2010-11-11, 20:45
Medlem
ischs avatar
Citat:

Du kan inte peka oss nyfikna i rätt riktning då var vi kan hitta dessa smaskiga rykten?
Citera
2010-11-11, 20:48
Medlem
FotbollsAnalens avatar
Citat:

De så jävla respektlöst, förstår mig inte på Chelsea's ledning ibland..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in