2010-10-25, 18:16
Medlem
zizacons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Ang Songs frisyr så måste han torskat ett vad eller något, en neger blonderar väl ändå inte sitt afro?

Sen fruktansvärt gött att tvåla dit City!

Veckans bästa: Song snor till sig Adebayors fula ghetto-mössa och kastar på marken

Songs fula tantfrisyr platsar egentligen konstant på veckans värsta. Chamakhs blir jag inte riktigt klok på, ser den inte lite konstig ut i fronen. Ungefär som någon slags combover eller något misslyckad hårtransplantation. Alternativt väldigt jämnt fördelad begynnande tunnhårighet. Ser skumt ut iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Masse112
Undrar hur Wenger tänker angående värvningar om Arsenal fortsätter spela såhär bra. Utvecklas Fabianski ännu mera behöver vi knappast köpa en nu målvakt. Anfallare behöver vi verkligen inte köpa och centrala mittfältare och yttrar har vi oxå ganska många bra av. Enda köpet skulle isf vara en bättre DM men inte ens på den punkten är vi i skriande behov av förstärkning.

Fabianski fortfarande har en hel del att bevisa vad gäller stabilitet innan man känner att man kan börja lita på honom. Samtidigt blir det ju en lite udda sits om han mot förmodan faktiskt spelar väldigt bra hela vägen fram tills vinterfönstret.

Jag hoppas Szczesny kommer få stå nu mot Newcastle i Carling Cup och presterar han också väldigt bra i cuperna så kanske man kan vänta med målvaktsköpet till sommaren och se hur det utvecklar sig. Men annars bör man nog köpa nytt och kvalitet.

Ansluter inte Wellington Silva i januari förresten? på tal om ingenting. Någon som vet hur bra han är egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Masse112
Han menar antagligen att spekulationer av dylika slag är ganska fåniga. Speciellt eftersom City orsakade utvisningen själv. Däremot tycker jag man kan spekulera i hur matcher hade gått ifall skadade spelare hade spelat. Men även då skall man komma ihåg att det är bara spekulationer och de är i princip näst intill värdelösa.

Ja man ska inte förta Arsenals insats heller som påpekades i Skys studio. Du spelar fortfarande borta och ska trots allt sätta dina mål också. Utvisningen tycker jag inte är så mycket att snacka om, grym pass av Fabregas och Chamakh är förbi om han inte blir sänkt.
Senast redigerad av zizacon 2010-10-25 kl. 18:30.
Citera
2010-10-25, 18:58
Medlem
dires avatar
Artikel

Vet inte vad som är mest patetiskt. Jag röstar på det faktum att han ska försöka täcka över med Adebayor. Största supporterfailen genom tiderna?
Citera
2010-10-25, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Artikel

Vet inte vad som är mest patetiskt. Jag röstar på det faktum att han ska försöka täcka över med Adebayor. Största supporterfailen genom tiderna?

Ade lär väl också dra snart, attentionwhore?
Citera
2010-10-25, 19:07
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Artikel

Mest patetiskt skulle jag säga är att både AB och expressen köper bluffen och publicerar det.
Citera
2010-10-25, 19:15
Medlem
dires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Mest patetiskt skulle jag säga är att både AB och expressen köper bluffen och publicerar det.

Källa att det är hittepå? Du underskattar britterna, tror jag..
Citera
2010-10-25, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBunk
Några spridda korta tankar...

Omgångens vurpa: Unitedsupportern som tar en avstängning (?) genom att fira andra målet med att hoppa in på plan och halkar det första han gör. Ska man göra nåt sånt vill man göra det snyggt åtminstone, såg rätt komiskt ut.

Svenskarna utmärker sig än en gång i Premier League, underbart trevligt firande.
Citera
2010-10-25, 19:18
Medlem
LuaLuas avatar
Citat:
Källa att det är hittepå? Du underskattar britterna, tror jag..

Google är min källa. finns ingenstans om du googlar rubriken eller liknande. Dessutom ser det rätt photoshopat ut.
Men visst, det är ett cityfan så det är ju absolut inte uteslutet.
Citera
2010-10-25, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuaLua
Google är min källa. finns ingenstans om du googlar rubriken eller liknande. Dessutom ser det rätt photoshopat ut.
Men visst, det är ett cityfan så det är ju absolut inte uteslutet.

Ganska hård kille om han dragit in den tatueringen på typ tre dagar måste jag säga, lär ju svida ordentligt ; )
Citera
2010-10-25, 19:59
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG
Svenskarna utmärker sig än en gång i Premier League, underbart trevligt firande.

Vad nu
Citera
2010-10-25, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Vad nu
Han menar väl att killen som sprang in på plan var svensk?
Citera
2010-10-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macche
Han menar väl att killen som sprang in på plan var svensk?
Vad händer om man beträder planen som United supportern gjorde?ska nämligen se en match snart och kan mkt väl ta en avstäning, dock är böter etc inte lika lockande.
Citera
2010-10-25, 22:45
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittapa
Vad händer om man beträder planen som United supportern gjorde?ska nämligen se en match snart och kan mkt väl ta en avstäning, dock är böter etc inte lika lockande.

3-års avstängning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in