2010-12-13, 18:47
Medlem
LexLecters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davidio
Tjena

Första inlägget. Undrade ifall nån vet av någon bra (gratis) internetsida som man kan se ManU-Arsenal matchen från.
Skulle gärna se Arsenal spöa skiten ur ManU.
Posta dina requests här:
https://www.flashback.org/t894614
Citera
2010-12-13, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benja
Någon som kan säga mig några sidor för pay per view över datorn? Alltså jag vill betala, bara jag får någorlunda bra bild

http://viasatondemand.se/
Citera
2010-12-13, 20:08
Medlem
TheBunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pjucko
Big Sam har fått sparken:

http://www.therepublic.com/view/story/539da943f84d42a38909b70b8002a6a4/SOC--Blackburn-Allardyce_Fired/

Ska bli intressant att se vem indierna anställer som ny manager. Måste ju va att man gör detta som en "långsiktig" plan, då Allardyce haft helt okej resultat med det spelarmaterial han förfogar över. En rätt blek trupp i mina ögon. Tycker personligen att han borde va en passande manager för ett lag som kör klassisk engelsk spelstil och som förlitar sig mycket på mentalitet och fysik. Well well, Big Sam har väl sagt att han skulle passa i en storklubb a´la Real Madrid så vi får väl snart se honom i riktigt stora sammanhang... Nja, nog troligare att han ersätter Svennis i Leicester om dom torskar två matcher i rad.
Citera
2010-12-13, 20:36
Medlem
benjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsic
http://viasatondemand.se/

Någon som kan svara på hur man gör om man inte har windows media player då?
Citera
2010-12-13, 20:42
Medlem
Wojciech Szczesny
Edwin van Der Sar
Bacary Sagna
Rafael da Silva
Sebastien Squillaci
Rio Ferdinand
Laurent Koscielny
Nemanja Vidic
Gael Clichy
Patrice Evra
Jack Wilshere
Luis Nani
Alex Song
Oliveria Andersson
Tomas Rosicky
Micheal Carrick
Samir Nasri
Darren Fletcher
Andrey Arshavin
Ji-Sung Park
Marouane Chamakh
Wayne Rooney

Nu kör vi igång!
Citera
2010-12-13, 21:06
Medlem
AshCharks avatar
Känns lite nervöst på plan, ska bli riktigt kul när de snart släpper ...

Detta blir nog en bra match
Citera
2010-12-13, 22:59
Medlem
bananjukkas avatar
Stabil match och en rättvis seger enligt mig. De som stack ut i United tycker jag var Anderson och backlinjen, med Rafael i spetsen. Nu börjar han visa vad han kan, när han inte linkar av var och varanann match.
Citera
2010-12-13, 22:59
Medlem
Underbar seger! Arsenal hade väl inte en ordentlig målchans på hela matchen?

Webb var usel under matchen, missade en straff i första och tog en ytterst tveksam i andra. Många Arsenal spelare slapp undan gult kort och Rio hade en riktigt ful grej på Sagna.

Rafael, vilken spelare!
Citera
2010-12-13, 23:03
Medlem
ischs avatar
Stabilt spel av United. Skapar inte spec mycket framåt men samtidigt så släpper man minimalt hemåt. Fan vad Park och Rooney sprang.

Tycker det var en välförtjänt vinst och är glad att vi inte släpper in något mål eller åker på några skador (vad man såg).
Citera
2010-12-13, 23:07
Medlem
Rättvis seger. En kompensations straff för den missade straffen i första som Rooney skickar ut till Themsen. Som några andra har sagt så börjar Rafael växa ut till en riktigt bra back och som Park och Rooney sprang!
Citera
2010-12-13, 23:12
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LUHG

Webb var usel under matchen, missade en straff i första och tog en ytterst tveksam i andra. Många Arsenal spelare slapp undan gult kort och Rio hade en riktigt ful grej på Sagna.

Rafael, vilken spelare!

20 år!

Stabil insats. Arsenal såg otroligt bleka ut, samtidigt som både United och Arsenal slog felpassning efter felpassning. Hade något av lagen varit lite mera på hugget så hade det smällt både en och två gånger.

Undrar förresten vad som hänt med Anderson under sommaren, verkar verkligen blommat ut. MOTM igen för mig.
Citera
2010-12-13, 23:20
Medlem
Rättvis seger, Arsenal skapar egentligen bara en målchans på hela matchen. Vi skapar inte heller särskilt mycket innan 1-0 målet, men de här matcherna brukar avgöras på väldigt små marginaler.

Citat:
Ursprungligen postat av LUHG

Rafael, vilken spelare!

Oförtjänt kritik av Webb, den första handsen kan man både blåsa och släppa beroende på situation, själv tycker jag bollen är på väg till inspark så den gör han rätt som släpper. Den andra handsen är det linjemannen som tar och att Rio faktiskt rör honom med sulan är omöjligt att se från där Webb står. Kan inte på rak arm komma på nåt givet gult han missade, speciellt inte med den ribban han lagt. Fletcher skulle kanske haft gult för protest i första, men samtidigt skulle han ju haft frispark innan så whatever.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in