2010-10-31, 01:58
Medlem
xdrs avatar
Jag måste säga direkt att jag skiter fullkomligt i vad Nani gjorde. Vad jag stör mig på är att Arsenal lyckades vinna mot mitt kära älskade underbart hatade West Ham trots att matchen var jävligt mycket jämnare än vad jag hade ens hoppats på.
Citera
2010-10-31, 02:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Lite som att spela fast bollen är över kortlinjen?

Touché.

Håller med för övrigt, tycker Nani gör rätt som gör mål - spela till domaren blåser.
Citera
2010-10-31, 02:05
Medlem
berramebyssans avatar
United fjortisarna kan bara hålla käften. Ni kan ingenting om fotboll.
Citera
2010-10-31, 07:50
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Lite som att spela fast bollen är över kortlinjen?
Inte riktigt samma sak som att taffsa med handen på bollen va?
Citera
2010-10-31, 08:29
Medlem
perfectos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaptenFantastisk
Touché.

Håller med för övrigt, tycker Nani gör rätt som gör mål - spela till domaren blåser.

jag fattar inte. Det var ingen svensk som klagade när vi gjorde mål på Island i en liknande situation!:S
Håller med dig, Nani gör helt rätt!
Citera
2010-10-31, 08:51
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berramebyssan

Aj, vilket dräpande argument.
Citera
2010-10-31, 08:54
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Inte riktigt samma sak som att taffsa med handen på bollen va?

Saken är ju att domaren ser det och faktiskt ger Tottenhamn fördel och möjlighet att sätta igång spelet. Något som brukar uppskattas när man ligger under. Att sen Gomez tycker att det verkar smart att gå fram 5-6 meter och lägga ner bollen är väl varken domarens eller Nanis fel. Nani kollar ju till och med om spelet är igång innan han sparkar in bollen. Konstigt sittoration; helt klart men varken fel av domaren eller Nani.
Citera
2010-10-31, 09:27
Medlem
putte.ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xdr
Jag måste säga direkt att jag skiter fullkomligt i vad Nani gjorde. Vad jag stör mig på är att Arsenal lyckades vinna mot mitt kära älskade underbart hatade West Ham trots att matchen var jävligt mycket jämnare än vad jag hade ens hoppats på.
Jag håller med dig. Jag stör mig en hel del på deras sena mål också. Hade varit perfekt om dom tappat poäng mot West Ham.
Citera
2010-10-31, 09:38
Medlem
Fibras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berramebyssan

Fyfan vad kul det är när andra är så bittra att de inte accepterar sanningen
Citera
2010-10-31, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte.k
Jag håller med dig. Jag stör mig en hel del på deras sena mål också. Hade varit perfekt om dom tappat poäng mot West Ham.

Hur fan tänkte du där? Detta var första matchen denna säsongen som ett sent mål gav Arsenal 3 poäng. Innan dess har man fått hjälp till oavgjort av Reina och tappade en ledning av ett mål från Bent i 96 minuten. Med andra ord har Arsenal tjänat 2 (!) poäng på sena mål under denna säsongen. Målet igår skedde dessutom 7 minuter innan matchen blåstes av.

Att sen Arsenal gör många mål i slutet när man redan har 2-0 eller 3-1 ser jag snarare som ett bevis på att det inte sker av en slump.

Det du bör störa dig på är istället sättet som United spelat på vid ledningar denna säsongen.
Citera
2010-10-31, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VanDenBerg
Hur fan tänkte du där? Detta var första matchen denna säsongen som ett sent mål gav Arsenal 3 poäng. Innan dess har man fått hjälp till oavgjort av Reina och tappade en ledning av ett mål från Bent i 96 minuten. Med andra ord har Arsenal tjänat 2 (!) poäng på sena mål under denna säsongen. Målet igår skedde dessutom 7 minuter innan matchen blåstes av.

Att sen Arsenal gör många mål i slutet när man redan har 2-0 eller 3-1 ser jag snarare som ett bevis på att det inte sker av en slump.

Det du bör störa dig på är istället sättet som United spelat på vid ledningar denna säsongen.
Slappna av? Allt han säger var att han störde sig på det sena målet igår. Vilken söt liten överreaktion.
Citera
2010-10-31, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
Slappna av? Allt han säger var att han störde sig på det sena målet igår. Vilken söt liten överreaktion.

Var det för att jag blandade in "fan"? Dags för dig att slappna av och sluta döma alla användares reaktioner i denna delen istället. Tror det skulle bli en mycket skönare plats då.

Han fick det att låta som att Arsenal har avgjort massa matcher efter sena mål, vilket är totalt fel och jag tillrättavisade honom. Slappna av själv och skit i mina inlägg om de är jobbiga att läsa för dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in