2015-06-04, 17:34
Medlem
*Första inlägget på FB någonsin*

Efter att ha läst den här tråden https://www.flashback.org/t1285502 ett tag har jag äntligen bestämt mig för att gå på min första thaimassage. Har bokat ett ställe nu på fredag (5/6) som verkar bra och ligger i STHLM city. Ska jag vara ärlig så är jag mer ute efter ''extra'' än själva massagen

Grejen är att jag är minderårig, född 98, och undrar om detta kan sabba mina chanser för HE eller någon annan ''avslutning''. Ska tillägga att jag ser lite äldre ut och skulle kunna utge mig för att vara en 18åring som ser ung ut, och jag är lång, 188 cm.

Vad tror ni? Är mina chanser för något extra minimala eller finns möjligheten?
Citera
2015-06-04, 18:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pizzapizza6653

Efter att ha läst den här tråden https://www.flashback.org/t1285502 ett tag har jag äntligen bestämt mig för att gå på min första thaimassage. Har bokat ett ställe nu på fredag (5/6) som verkar bra och ligger i STHLM city. Ska jag vara ärlig så är jag mer ute efter ''extra'' än själva massagen

Grejen är att jag är minderårig, född 98, och undrar om detta kan sabba mina chanser för HE eller någon annan ''avslutning''. Ska tillägga att jag ser lite äldre ut och skulle kunna utge mig för att vara en 18åring som ser ung ut, och jag är lång, 188 cm.

Du får väl svar när Du kommer dit. Varför ställa frågan här? Omoget.
Citera
2015-06-04, 18:26
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:

Ingen kommer kolla leg på dig, så den enda som kan avslöja din ålder är du själv. Säg att du är 19-20 om nån skulle fråga och om de poängterar att du ser ung ut så säg bara nåt skämtsamt i stil med att du brukar få höra det.

Det viktigaste inför ditt första besök är att du lägger dig naken på madrassen, ingen handduk, och att du får stånd vid vändningen och massagen blir mer närgången. Sedan är det ju bra att ha plånboken full beroende på vilken salong du väljer och vad du vill göra.

Lycka till!
Citera
2015-06-04, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttelitenlille
Du får väl svar när Du kommer dit. Varför ställa frågan här? Omoget.

Eftersom jag aldrig gjort det här förr ville jag ha råd från några lite mer erfarna...
Citera
2015-06-04, 18:58
Medlem

Tack för tipset, det uppskattas!
Citera
2015-06-04, 19:53
Bannlyst
Citat:
Eftersom jag aldrig gjort det här förr ville jag ha råd från några lite mer erfarna...

Normala kundkretsen 50+ kan ju inte uttala sig om hur en 17-åring blir bemött. Så återigen, frågan som Du ställde var omogen. 40+-massöserna kanske jublar över Ditt inträde. Vem vet....
Citera
2015-06-04, 20:46
Medlem
lemon99s avatar
Citat:

Har sagt det förut, men säger det igen: Du kommer med största sannolikhet att bli masserad av någon som är 40+, som inte har en petite liten kropp och inte har stora sillisar. Om det är okej för dig att köpa någon sexuell tjänst av någon som är mer än dubbelt så gammal som dig så går det säkert bra, dom lär inte bry sig om att du är under 18 år, det är ju inte 18 års gräns på att ha sex direkt. Men det är det väl för att vara medlem på flashback.. ?
Citera
2015-06-08, 14:09
Medlem
nitro99s avatar
Tja!

Någon som provat den nya salongen på Björneborgsgatan i Sundsvall?
Citera
2015-06-08, 21:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av nitro99
Tja!

Någon som provat den nya salongen på Björneborgsgatan i Sundsvall?

Varför inte prova själv? Det är väl bara att gå dit för en massage. Tär ju inte alltför mycket av plånboken, även om du "bara" får en juste seriös massage. Men då vet du ju iallafall.....Tips ska man inte lite på.
Citera
2015-06-08, 23:01
Medlem
En Uppsalabo undrar om det finns bra thai massage i Uppsala som någon av Er prövat på
Citera
2015-06-08, 23:38
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sosambmagnus
En Uppsalabo undrar om det finns bra thai massage i Uppsala som någon av Er prövat på

Nej det finns det inte, beklagar.
Citera
2015-06-09, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sosambmagnus

Jo då, det finns bra i Uppsala.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in