2010-12-29, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricky10
Va tjänar du på det?
Enda som händer är att det blir mer spring där, sedan stängs stället ner eller du riskerar bli ertappad.
Priset går upp eftersom där är fler kunder. Massagen blir oftast sämre då mer skall hinnas med.
Håll det för dig själv, eller svara på PM till såna du känner att de verkar ha lite koll själv. Inte vilken pellejöns som helst.

Hmmm, förstår vad du menar. Men det är i alla fall någon som har lyckats läsa mellan raderna på mitt inlägg
Citera
2010-12-29, 12:35
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrvillveta
Hmmm, förstår vad du menar. Men det är i alla fall någon som har lyckats läsa mellan raderna på mitt inlägg

Har bara en sak att säga..igen..stäng tråden FÖR H-E!!!!!
Citera
2010-12-29, 13:15
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Finns tyvärr inga säkra kort eller säkra tillvägagångssätt. Massören/massösen väljer själv. Beroende på dagsform, kund, situation, tid osv. Som ett lotteri fast med fler vinster än vanligt i potten. Och vinster på olika nivå.
/SB

Fan vad skönt. Det gör ju det hela ännu mer spännande! Måste testa någon dag när jag har tid. Är vardagar eller helger bäst? Klockslag?
Citera
2010-12-29, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperAnton80
Till att börja med så undrar jag hur fan en massage-tråd kan ligga under "Eskortservice och prostitution"
hahahaha !

Jo det ligger till som såhär att jag idag skall få mig en "minimassage" på 60min och det är då rygg/nacke/ och huvud.
Och NEJ jag är inte ute efter ett blow-job .
Jag valde den tyngsta kärringen på stället för jag känner att det behövs lite POWER så att säga

Men nu till själva frågan!
Jag har ALDRIG tidigare gått på massage så nu är jag nervös som ett litet barn
Hur fan skall jag gå klädd?
Komma dig i mjukis byxor eller jeans?
Lägger man sig i kallingar fast det "bara" är överkropp som skall masseras?

Ja som ni hör så är jag en rookie på detta område....
Anton

Hehe då citerar jag mig själv !

Ja då var det avklarat med denna mytomspunna thaimassage
Jag skulle ju bara få rygg/nacke och huvud masserat men det blev fan hela kroppen!

Jaja jag kommer in till stället nervös som ett litet barn, dock så släppte det ganska snabbt.
Jag säger till tjejen som äger stället att jag är helt ny på detta och undrar såklart vad som skulle kläs av.
Hon säger då till mig att jag kunde klä av mig naken!? Hur vanlig är detta?
Jag lät självklart kallingarna vara på
När jag ropar att jag är klar, ja vad händer då, då kommer inte bara 1 utan 2 thaibrudar in till mitt mörka rum
Den ena går på överkroppen och den andra går på nederdelen
Helt ärligt gubbar hur vanligt är det att 2 tjejer masserar samtidig?
Skall jag vara lyckligt lottad?

Poängen är fan att detta var LÄTT bättre än de sämre knullen jag haft i mitt liv
Kommer definitivt bli ett nytt besök!
Anton
Citera
2010-12-29, 19:24
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlwikman
[...]

När jag läser på thaimassageguiden.se har jag svårt att se vilka som ser ut att vara säkra kort.

[...]

Det var väldigt skönt att höra. Då är det förhoppningsvis svårt även för polisen och andra motståndare till den här verksamheten att lista ut på vilka salonger det vankas mer än bara massage.

Citat:
Ursprungligen postat av SuperAnton80
Hehe då citerar jag mig själv !

Ja då var det avklarat med denna mytomspunna thaimassage
Jag skulle ju bara få rygg/nacke och huvud masserat men det blev fan hela kroppen!

Jaja jag kommer in till stället nervös som ett litet barn, dock så släppte det ganska snabbt.
Jag säger till tjejen som äger stället att jag är helt ny på detta och undrar såklart vad som skulle kläs av.
Hon säger då till mig att jag kunde klä av mig naken!? Hur vanlig är detta?
Jag lät självklart kallingarna vara på

När jag ropar att jag är klar, ja vad händer då, då kommer inte bara 1 utan 2 thaibrudar in till mitt mörka rum
Den ena går på överkroppen och den andra går på nederdelen
Helt ärligt gubbar hur vanligt är det att 2 tjejer masserar samtidig?
Skall jag vara lyckligt lottad?

Poängen är fan att detta var LÄTT bättre än de sämre knullen jag haft i mitt liv
Kommer definitivt bli ett nytt besök!
Anton

Det är inte helt ovanligt att de säger åt en att ta av kalsongerna, och att få två massöser förekommer också emellanåt, men inte så ofta. Ett generellt tips är annars att alltid ta av kallingarna innan massagen påbörjas, eftersom massösen kan tolka en eventuell ovilja att ta av dem som att du inte är ute efter något mer än bara massage.

Kul att du uppskattade det hela och fick mersmak!
Citera
2010-12-29, 19:45
Medlem
ganglere2s avatar
Händer ibland att det kommer två tjejer.
Ganska vanligt om de har lite att göra.
Citera
2010-12-29, 19:49
Medlem
Loxuss avatar
Är väl jättevanligt att man tar av sig allt eller?
Citera
2010-12-29, 20:08
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loxus
Är väl jättevanligt att man tar av sig allt eller?

Ja självklart det gör man alltid. Även om man vill ha bara seriös massage så är det inte roligt med oljiga kallingar. Det är bara att strippa av allt, lägga sig på mage och slappna av...svårare är det inte..
Citera
2010-12-29, 21:49
Medlem
finns detta i sthlm?
Citera
2010-12-29, 22:13
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ubisoft
finns detta i sthlm?

Det är främst i Stockholm det finns.
Borde ha framgått om du läst åtminstone lite av tråden.
Citera
2010-12-30, 15:45
Medlem
Om själva olje massage kostar 350 kr/tim och jag får HE hur mycket brukar man betala till tjejen ?

En hundrin till ?

Jag tänkte i Malmö trakten.

Och så en fråga till. Kan man klä av sig naken från början utan att de får spel om det skulle vara en seriös ställe ?

De är vana att folk får stånd under massage va ?
Citera
2010-12-30, 16:44
Medlem
Det brukar gå på 200-400 kr ungefär. Det är prutbart om de säger 500, lätt. Och ja, byxorna ska av. Har du kallsingar så markerar du att du inte vill ha någonting, har jag upplevt iallafall. Ta av dig allt, lägg dig, få stånd och låt resten ske automatiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in