2010-08-01, 22:55
Medlem
Det verkar som om de flesta salongerna har söndagsstängt nu på sommaren, skakade på fem stängda dörrar idag innan jag hittade en öppen trots att de flesta ställena påstår sig ha söndagsöppet.

Det blev ingen ny salong men en ny massös. En stund in på massagen gav hon mig HJ och bet mig i bröstvårtan. Sedan tryckte hon upp ett finger i anus. Har inte gillat det förut men tänkte ge det en chans i nån minut. Men nej, tycker inte det är så skönt med ett finger i röven så jag bad henne dra ut. Vad tycker ni andra om anusmassage?

Det kändes ändå pikant att få den här intensiva behandlingen samtidigt som två tjejer fick massage i grannbåsen, den ena bara ett par dm bort. Känner nu att jag har bitsår i läppen. Hon avslutade med en hård bra seriös massage.
Citera
2010-08-02, 00:55
Medlem
Hrmm, hade gärna provat att få finger men inte fått tillfälle.
Citera
2010-08-02, 16:10
Medlem
Jag gillar att få finger instucket där bak. Lite förbjudet och jäkligt skönt. Har nog fått det på hälften av de ställen jag fått HE. Och ett par gånger har tjejer fejkjuckat med höften mot min häck samtidigt som hon haft fingret inne. Eftersom jag gillar shemalesex blir det extra häftigt.
Senast redigerad av bjare1 2010-08-02 kl. 16:17.
Citera
2010-08-03, 09:09
Medlem
norinco45acps avatar
Någon som varit i Perstorp? Finns en thaimassage där. Taskigt handmålad skylt till en källarnedgång.
Citera
2010-08-04, 19:04
Medlem
testat samtliga i Malmö. Fått HE på ett ställe (byter gärna erfarneheter om ni har något att dela). I Malmö är det helt enkelt inte värt besväret att leta. Du har Köpenhamn 30 min bort och där får man rubbet till i princip samma pris som en massage och HE i M-ö.
Citera
2010-08-04, 19:16
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith
testat samtliga i Malmö. Fått HE på ett ställe (byter gärna erfarneheter om ni har något att dela). I Malmö är det helt enkelt inte värt besväret att leta. Du har Köpenhamn 30 min bort och där får man rubbet till i princip samma pris som en massage och HE i M-ö.
Så sant som det var sagt, men dock är det gött med känslan av att man inte vet vad som skall hända när man ligger där. Du säger att du har testat samtliga salonger här i Malmö, vad snackar vi i tid, menar att det måste ha tagit en jävla massa /h innan du var klar med allt..
Citera
2010-08-04, 19:27
Medlem
Svårt att säga. Utspritt på en period av två år. Håller med om känslan men samtidigt så är det ju inte kul med besvikelsen om man nu legat och kåtat upp sig. Föredrar KPH alla dagar i veckan. Har flera kanon-erfarenheter därifrån.
Citera
2010-08-04, 20:55
Medlem
downbelows avatar
nån som vet om det finns thai massage i sundsvall?
Citera
2010-08-04, 21:00
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av downbelow
nån som vet om det finns thai massage i sundsvall?

http://www.thaimassageguiden.se/
Citera
2010-08-04, 21:05
Medlem
Jag var på ett ställe på Södermalm i Stockholm. Tjejen var runt 20 eller nåt. Hon tittade på mig med en frågande nick och jag nickade tillbaka. Utöver de 350 betalade jag 150... Det var inget hon krävde utan jag gjorde det av ren artighet. Har lite dåligt samvete över denna massage, men vafan, man lever bara en gång! Eller hur?
Citera
2010-08-04, 21:28
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frikrik
Jag var på ett ställe på Södermalm i Stockholm. Tjejen var runt 20 eller nåt. Hon tittade på mig med en frågande nick och jag nickade tillbaka. Utöver de 350 betalade jag 150... Det var inget hon krävde utan jag gjorde det av ren artighet. Har lite dåligt samvete över denna massage, men vafan, man lever bara en gång! Eller hur?

VAd har du dåligt samvete av? Att du gav lite betalt eller ngt annat?
Citera
2010-08-04, 21:40
Medlem
Själva grejen attg hon runkade av mig... känns lite smutsigt så här i efterhand måste jag medge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in