2016-01-28, 21:16
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Finns den här historien i sin helhet att tillgå någonstans? Hade gärna hört mer!

(FB) Kameraövervakning och polisspan på thaimassagesalonger? (Utbruten)
Citera
2016-01-29, 01:05
Medlem
Är på väg att försöka leta mig igenom salongerna här där jag bor för att se om jag kan hitta någon som erbjuder HE. Jag ett par undringar:
Hur gick det till när ni fick den sortens kontakt första gången?
Jag är ganska ung, ser inte överviktig ut och är hel och ren. Minskar chansen att de skulle försöka erbjuda mig några tjänster då?
Om det är ett ställe som INTE verkar erbjuda HE, hur har ni försökt få det att hända då?
I snitt, vad betalar ni för ett HJ? (300-500 har jag läst i recensionstråden, men det är alltid intressant

Tack på förhand!
Citera
2016-01-29, 01:47
Medlem
svårare att hitta ställe som inte gör extra en ett ställe med bra masage
Citera
2016-01-29, 07:06
Medlem
Jag har varit på 3 stycken thaimassage ställen i malmö och inte fått frågan om något extra, jag måste göra något fel , det är kanske jag som ska fråga
Citera
2016-01-29, 22:44
Medlem
Delta78s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes

Jag hittade ett ställe av en ren slump i utkanterna av Sthlm, där jag aldrig blir tillfrågad om något extra. Får aldrig någon handduk över mig, och hon verkar inte ta illa vid sig att jag ligger där med stånd. Dock så får jag varje gång de klassiska "pung-snudden" av henne. Så något är det ju hon vill locka fram??? Men förbannat skön massage ger hon
Citera
2016-01-30, 09:57
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
....finns det installerat i massagerummet så är det synnerligen olagligt, då kan man misstänka att det filmas och att det lägges ut på nätet.
Så var ju fallet på de två för mig kända ställena, samt att svartsjuka pojkvänner vill se vad som händer i rummet...

Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Tackar, jag har egentligen inga problem med en kamera vid dörren, jag förstår att tjejerna gör det för att de alldeles för ofta råkar ut för rötägg som beter sig illa och tjuvar som ser en obevakad entré och snor mobiler, väskor osv.

Sedan när det gäller svartsjuka pojkvänner är det ju lite klurigare. Det finns ju faktiskt salonger som är seriösa, men skulle jag börja dejta en tjej som jobbar på någon av de mer kända bordellerna så borde jag ju inse dealen eller hur? Eller kanske kärleken är blind som man säger...

Ser ju på Facebook hur tjejerna från dessa salonger firar jul, festar eller åker på semester med sina pojkvänner (rätt ofta är det ju tjejer som jag haft sköna stunder med) och jag kan inte låta bli att undra om killarna verkligen är så naiva att de inte inser vad som händer på tjejens jobb eller om de helt enkelt blundar för det och gillar läget. Kanske kan de separera jobbet från det privata på ett sätt som inte väcker svartsjuka.

Skulle vara intressant om någon som varit i en sån relation ville dela med sig i tråden.
Citera
2016-01-30, 12:16
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Tackar, jag har egentligen inga problem med en kamera vid dörren, jag förstår att tjejerna gör det för att de alldeles för ofta råkar ut för rötägg som beter sig illa och tjuvar som ser en obevakad entré och snor mobiler, väskor osv.

Sedan när det gäller svartsjuka pojkvänner är det ju lite klurigare. Det finns ju faktiskt salonger som är seriösa, men skulle jag börja dejta en tjej som jobbar på någon av de mer kända bordellerna så borde jag ju inse dealen eller hur? Eller kanske kärleken är blind som man säger...

Ser ju på Facebook hur tjejerna från dessa salonger firar jul, festar eller åker på semester med sina pojkvänner (rätt ofta är det ju tjejer som jag haft sköna stunder med) och jag kan inte låta bli att undra om killarna verkligen är så naiva att de inte inser vad som händer på tjejens jobb eller om de helt enkelt blundar för det och gillar läget. Kanske kan de separera jobbet från det privata på ett sätt som inte väcker svartsjuka.

Skulle vara intressant om någon som varit i en sån relation ville dela med sig i tråden.

Eller att dom är med och delar på kakan, mera så både vet och gissar jag
Citera
2016-01-30, 14:16
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Eller att dom är med och delar på kakan, mera så både vet och gissar jag
Du, jag minns faktiskt nu en gång att en av tjejerna kommenterade att hennes kollegas kille levde loppan på det hon drog in på jobbet. Så kan det förstås vara i flera relationer, även om många av tjejerna fortfarande gillar och förväntar sig dyra presenter.
Citera
2016-01-31, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1claes

Mina tre senaste besök resulterade i noll erbjudanden. Under två av besöken var massagen dessutom rätt pryd.

Personligen gillar jag när det råder en viss osäkerhet när man lägger sig till rätta inför massagen.
Citera
2016-01-31, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU

Jag vet att det förkommer kameror även på salonger som inte har skyltat om att de har kamera.
Citera
2016-01-31, 08:37
Medlem
Citat:
Du, jag minns faktiskt nu en gång att en av tjejerna kommenterade att hennes kollegas kille levde loppan på det hon drog in på jobbet. Så kan det förstås vara i flera relationer, även om många av tjejerna fortfarande gillar och förväntar sig dyra presenter.

Det finns alla möjliga varianter, från de pojkvänner/män som inte har en aning till de som är full medvetna om var som försiggår och som lever på tjejens extrainkomst,
Citera
2016-01-31, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasDeTorquemada
Är det nån som vet om det är vanligt att ställena (nu pratar jag Stockholm) har massagerum för två åt gången? Jag har googlat runt efter par- och duobehandlingar, men det verkar uteslutande vara "vanliga" massageställen och vi vill ju ändå åt thaikändlan. TMG ger mig heller ingen hjälp.

Har du varit med om det? Finns det någonstans? Att ringa/åka runt till 318 miljoner ställen och fråga känns rätt tröstlöst.
Var på ett Thai Spa och massage vid Slussen,,
Först hade jag och tjejen eget rum med en jacuzzi och bastu och efter det fick vi massage i ett massagerum för 2...
Det är en seriös salong verkade det som och få köpa sex lär inte gå där,,
Men att göra ett besök med tjejen var grymt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in