2015-07-13, 19:50
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jt1
Jag såg en salong på thaimassaguiden som heter WASA Spa, om det skulle vara något.
Ett fd bögställe som inte existerar längre.
Numer Nurumassage
Citera
2015-07-13, 22:17
Medlem
HerrLustgass avatar
Aaah! Det här med att en massage slutar med en silikontutte i munnen!

Vad är det ni hoppas finna när ni knackar på en ny dörr??
Citera
2015-07-14, 10:21
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Det jag lärt mig är att det är väldigt vanligt att många thai-tjejer, även de som inte jobbar med massage, har en helt annan inställning till nakenhet och kroppar. Det spelar ingen roll om de inte erbjuder extra. De är liksom inte blyga av sig utan petar gärna och kommenterar.

Jo min erfarenhet är att många SPELAR blyga men egentligen är rätt avslappnade med nakenhet.

Senaste gången jag drog hem en thaidam från krogen för några år sedan gjorde vi verkligen allt under natten...det fanns inte en kroppsöppning som inte var penetrerad, rimmad eller behandlad när vi somnade men på morgonen när hon kilade på toaletten så höll hon handen för sin söta lilla rumpa när hon naken lämnade sovrummet och hävdade "oh me shyyy don't look"
Citera
2015-07-14, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrLustgas
Aaah! Det här med att en massage slutar med en silikontutte i munnen!

Vad är det ni hoppas finna när ni knackar på en ny dörr??
Bra massage?
Citera
2015-07-14, 16:36
Medlem
Finns det något bra ställe i Jönköping som erbjuder Thaimassage?
Citera
2015-07-14, 19:39
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
Jag var för några veckor sedan och fick thaimassage på ett ställe i Sthlm. Jag vill påpeka att jag gick dit för enbart massage och ingenting annat. Detta var heller inte första gången jag gått för att få thai massage... dock inte i Stockholm som nu var fallet. Ändå var min upplevelse lite annorlunda än tidigare.

I entren möttes jag av en glad och pigg kvinna som visade mig in i ett av massageställena. Väl där klädde jag av mig helt och drog handduken runt midjan som, enligt mina tidigare erfarenheter, är brukligt vid thaimassage. Dock tog mina referenser slut där. Väl liggande på mage, och kvinnan började massera min rygg, drog hon helt sonika bort handduken och la den på sidan. Min första tanke var "herregud.. här ligger jag spritt näck med röven i vädret" men jag låg kvar tyst och gillandes. Massagen fortsatte över ryggen ner mot rumpan vidare mot låren OCH insidan av dessa. Vid den här tidpunkten var det omöjligt att inte få resning.

Efter detta bad hon mig lägga mig på rygg men då passade jag på att lägga handduken över mitt "alter ego". Då hon kom upp till ljumsktrakten var jag hård som en fura ngt hon även uppmärksammade genom att klämma lite på den utanför handduken. Generat skrattade jag och hon slutade själv fnissande. Detta upprepades tre ggr. Massagen slutade som en massage ska (utan ngt "happy ending") och jag tackade och gick hem. Dock med en fråga. Är detta ngt som är vanligare i storstäderna? Med en erotisk "touch" vid thaimassage?

Jag undrar helt enkelt om fler har likande erfarenheter som jag?

Eftersom du tydligen har konto här på FB så verkar frågan komma från en totalt analfabet? Du har ju två thaitrådar där du kan läsa vad som händer just i Storstäderna, eller var i ligger din undran?
Citera
2015-07-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonasand
Finns det något bra ställe i Jönköping som erbjuder Thaimassage?

Bra är ett ord som betyder väldigt olika. Det bästa är att du provar själv!
Citera
2015-07-15, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Ett fd bögställe som inte existerar längre.
Numer Nurumassage

Finns kvar men på annan adress.
Citera
2015-07-15, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Bra är ett ord som betyder väldigt olika. Det bästa är att du provar själv!

Ja du har helt rätt.
Hoppades på att slippa prova alla ställen för att hitta ett guldkorn.
Tänkte att det kanske är något ställe som man kan utesluta direkt.
Citera
2015-07-20, 01:03
Medlem
deathofyous avatar
Förlåt om det har tagits upp tidigare, men det finns ett relativt nytt massageställe i Falun vid knutpunkten (Centrum), är det legitimt eller kan man få nåt kul där?
Citera
2015-07-20, 10:57
Medlem
Har varit på många ställe i Skåne och framförallt Malmö.
Aldrig stött på nån katoy. Inte heller fått för mej att fråga.
Någon som har erfarenheter ?
Citera
2015-07-20, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonasand
Ja du har helt rätt.
Hoppades på att slippa prova alla ställen för att hitta ett guldkorn.
Tänkte att det kanske är något ställe som man kan utesluta direkt.

Men om jag har ett guldkorn, så betyder inte det att du gillar samma sak
Bara att öppna lädret och testa. Sedan får man deras privat nummer & får knulla gratis
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in