2015-07-06, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Någon som vet att detta finns i Södertälje? Frågar inte om en specifik salong bara om det finns?

Finns typ 5 salonger jag vet om men känner inte för att spendera 400x / salong för att se om det erbjuds..

Och är det värt det att betala 300-500 sek för en hj?
eller kan man begära lite mer?
eller är det bara massören som bestämmer?
Om frågan om "där också?" Dyker upp, kan man dra fram 2 500 lappar och begära mer eller är det en dum idé?

När frågan du dyker upp, får du reda på vad hon erbjuder. Erbjuder hon en en HJ, får du fråga om det finns mer att erbjuda. Visar hon tecken på intresse. så erbjud FS för 1k. Visa inte pengarna, förrän ni har kommit överens
Citera
2015-07-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Har det med kameror att göra?
Det finns flera salonger i Stockholm som har kamerabevakning vid dels dörren samt med riktning mot kassan då en del inkomster har en tändes att försvinna då och då.
Och då visar det sig att personalen inte varit helt ärlig.
Den salong som bevakade rummen av en svartsjuk idiot har fått ta bort sina kameror då kundunderlaget försvann

Tackar för svaret thaiman

Min första tanke pga oerfarenhet var att det var ett fullt seriöst ställe som absolut inte kunde tänka sig extra.
Citera
2015-07-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
När frågan du dyker upp, får du reda på vad hon erbjuder. Erbjuder hon en en HJ, får du fråga om det finns mer att erbjuda. Visar hon tecken på intresse. så erbjud FS för 1k. Visa inte pengarna, förrän ni har kommit överens

Måste fråga angående det sista "Visa inte pengarna innan ni är överens", hur kommer det sig?

Är det inte bättre att bara dra fram 1000 direkt och säga att man vill ha FS ect?
Citera
2015-07-06, 18:07
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UserPass
Måste fråga angående det sista "Visa inte pengarna innan ni är överens", hur kommer det sig?

Är det inte bättre att bara dra fram 1000 direkt och säga att man vill ha FS ect?

Joo om du ska handla fisk
Du får väl stilla dig till du känner om det finns kemi eller hur?
Skulle du hala upp en tusing och be om knulla så är chansen större att du åker ut
Citera
2015-07-07, 02:14
Medlem
Tips på thaimassage i västmanland ? Eller i närheten ? ☺
Citera
2015-07-07, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Joo om du ska handla fisk
Du får väl stilla dig till du känner om det finns kemi eller hur?
Skulle du hala upp en tusing och be om knulla så är chansen större att du åker ut

Den kommentaren får du poäng för
Citera
2015-07-08, 17:58
Medlem
Har en fundering, har varit på samma ställe nu tre gånger. Samma tjej två av gångerna. Första gången var det väldigt diskreta snuddningar men vid slutet av båda massagerna så har hon petat på min kuk och konstaterat att den sover.
Inga andra frågor , sist frågade jag om hon tyckte att den skulle vara vaken, då fnittra hon och sa något på sin brutna engelska som jag inte uppfattade riktigt. Så frågan är, vill hon erbjuda extra men är väldigt subtil med sitt sätt ?
Funderar på gå dit igen bara förfråga rätt ut om hon vill mer, hon är väldigt duktig masös med starka nypor.
Citera
2015-07-09, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66
Har en fundering, har varit på samma ställe nu tre gånger. Samma tjej två av gångerna. Första gången var det väldigt diskreta snuddningar men vid slutet av båda massagerna så har hon petat på min kuk och konstaterat att den sover.
Inga andra frågor , sist frågade jag om hon tyckte att den skulle vara vaken, då fnittra hon och sa något på sin brutna engelska som jag inte uppfattade riktigt. Så frågan är, vill hon erbjuda extra men är väldigt subtil med sitt sätt ?
Funderar på gå dit igen bara förfråga rätt ut om hon vill mer, hon är väldigt duktig masös med starka nypor.

Du har knappast något att förlora på att gå dit igen. Jag har den inställningen att "servicen" blir bättre om man träffar samma tjej flera gånger. Bara du låter henne komma med förslag. Frågar du henne får du med all säkerhet, nej.
Citera
2015-07-09, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggus-Diccus66

Det jag lärt mig är att det är väldigt vanligt att många thai-tjejer, även de som inte jobbar med massage, har en helt annan inställning till nakenhet och kroppar. Det spelar ingen roll om de inte erbjuder extra. De är liksom inte blyga av sig utan petar gärna och kommenterar.
Citera
2015-07-13, 12:31
Medlem
Letar fortfarande salong med katoy

Tja, jag har fortfarande inte hittat någon salong med katoy. Har ringt till flera salonger utan att lyckas. Någon som vet var det kan finnas?
Citera
2015-07-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znusmumriken
Tja, jag har fortfarande inte hittat någon salong med katoy. Har ringt till flera salonger utan att lyckas. Någon som vet var det kan finnas?

Jag letar också
Citera
2015-07-13, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Znusmumriken
Jag såg en salong på thaimassaguiden som heter WASA Spa, om det skulle vara något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in