2014-10-26, 19:36
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Det beror nog på vad man söker.
Jag kan tänka mig att en hel del som är ute efter just sexuella tjänster tycker att det är bra. Då har man kanske inte lust att knalla runt från en thaimassage till nästa och betala några hundra varje gång innan man hittar det som efterfrågas. Slöseri med både tid och pengar. Inte alla ser det som ett lotteri och söker spänningen i att inte veta. Om prostitution skulle bli lagligt i Sverige så skulle massor med män gå till bordeller o.likn. och inte till thaimassager där man bara kan hoppas på tur.
Vill man enbart ha massage så finns det också salonger där man garanterat får bara det.

Vi skiter fullständigt i torskarna. Alltså dom som bara är ute efter sex. Dom/ni kan gott få springa runt och leta och lägga pengar på seriösa salonger i sin jakt på fitta och silikon.
Menar du verklugen att vi ska tycka synd om er??? Vi du ha såna sympatier får du fanimej vända dig åt annat håll!
Citera
2014-10-26, 19:48
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaHedvig
Vi skiter fullständigt i torskarna. Alltså dom som bara är ute efter sex. Dom/ni kan gott få springa runt och leta och lägga pengar på seriösa salonger i sin jakt på fitta och silikon.
Menar du verklugen att vi ska tycka synd om er??? Vi du ha såna sympatier får du fanimej vända dig åt annat håll!

Med tanke på att tråden om Thaimassage ligger i forumdelen Eskortservice och prostitution, vad skulle man kunna tro att de som skriver här är ute efter? Vad söker lilla Hedvig t.ex.?
Söker man enbart thaimassage så är det som jag skrev i mitt förra inlägg här enkelt att få det också. Helt utan att riskera sexuella närmanden och erbjudanden. Fast till de salongerna misstänker jag att lilla Hedvig inte går.
Citera
2014-10-26, 20:20
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Med tanke på att tråden om Thaimassage ligger i forumdelen Eskortservice och prostitution, vad skulle man kunna tro att de som skriver här är ute efter? Vad söker lilla Hedvig t.ex.?
Söker man enbart thaimassage så är det som jag skrev i mitt förra inlägg här enkelt att få det också. Helt utan att riskera sexuella närmanden och erbjudanden. Fast till de salongerna misstänker jag att lilla Hedvig inte går.

lillaHedvig går till två slags salonger: Seriösa och där man kan få bra massage plus ett trevligt avslut. lillaHedvig vill inte sätta sin fot på de rena bordellsalongerna. När så har hänt och lillaHedvig så förstått har han inte betalat för massage, utan då har lillaHedvig gått därifrån. Det är skillnad på äpplen och päron.

Fattaru??
Senast redigerad av lillaHedvig 2014-10-26 kl. 20:25.
Citera
2014-10-26, 21:55
Medlem
wh0res avatar
Citat:
lillaHedvig går till två slags salonger: Seriösa och där man kan få bra massage plus ett trevligt avslut. lillaHedvig vill inte sätta sin fot på de rena bordellsalongerna. När så har hänt och lillaHedvig så förstått har han inte betalat för massage, utan då har lillaHedvig gått därifrån. Det är skillnad på äpplen och päron.

Fattaru??

Äpplen och päron må vara olika frukter.
Men "massage plus ett trevligt avslut" och bordellsalong är teoretiskt sett samma sak skulle jag vilja påstå. Eller vad får dig att tro att det är två olika saker?
Om en prostituerade först målar en tavla innan hon suger av dig, är hon då en konstnär istället och absolut inte prostituerad?
Ni bråkar, trots att ni båda vill samma sak känner jag...
Citera
2014-10-26, 22:04
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wh0re
Äpplen och päron må vara olika frukter.
Men "massage plus ett trevligt avslut" och bordellsalong är teoretiskt sett samma sak skulle jag vilja påstå. Eller vad får dig att tro att det är två olika saker?
Om en prostituerade först målar en tavla innan hon suger av dig, är hon då en konstnär istället och absolut inte prostituerad?
Ni bråkar, trots att ni båda vill samma sak känner jag...

Jag har ALDRIG köpt ett BJ. Jag har möjligen fått något met än HJ men då har det INTE handlat om en bordellsalong utan om trogen-kund-som-massös-vill-mer-med.

När började Mod lägga sig i diskussionerna???

Edit: Jag skiljer på slampiga saker och åtråvärda diton.
Senast redigerad av lillaHedvig 2014-10-26 kl. 22:07.
Citera
2014-10-26, 22:24
Medlem
lillaHedvigs avatar
Det vi diskuterar är salonger där man får full tid och massage värd namnet (med eller utan HE) kontra salonger där frågor om HE kommer mer eller mindre direkt av brudar som inte kan massera annat äm kukar och där massagetiden tar slut så fort extratjänsten är avklarad.

Fattar Mod skillnaden?
Citera
2014-10-26, 22:49
Medlem
wh0res avatar
Citat:
När började Mod lägga sig i diskussionerna???
Sen när har moderatorer inte tillåtelse att skriva inlägg som vanliga användare? Jag tror du missuppfattat att vi är både användare och moderatorer, vi kan agera som antingen det ena eller det andra. Men som huvudregel skrivs majoriteten av mina inlägg som användare och inte som moderator.
Moderatorsrollen används enbart då den de facto behövs.

Du räknar alltså det som att du betalar för massagen, och sen får ett HJ enbart för att massösen gillar dig? Det är lite som att inte tro att det är prostitution om man ger pengarna som en "gåva" först, och sen får sex som en "gåva" tillbaka. Det är fortfarande prostitution.
Jag kan förstå att du gör skillnad på ställena, men handlingen är inte speciellt annorlunda även om du tror det. Får man ett HJ "på köpet" när man beställt en annan kroppstjänst, då klassificeras man garanterat som torsk enligt lag. Och då känns det dumt att klaga på att andra är det när du själv skulle klassas dit under de premisser du gett. Eller?
Senast redigerad av wh0re 2014-10-26 kl. 22:51.
Citera
2014-10-27, 00:29
Medlem
tror jag kör sopey på soi 4 tisdag morgon
Citera
2014-10-27, 02:39
Medlem
lillaHedvigs avatar
Citat:
Sen när har moderatorer inte tillåtelse att skriva inlägg som vanliga användare? Jag tror du missuppfattat att vi är både användare och moderatorer, vi kan agera som antingen det ena eller det andra. Men som huvudregel skrivs majoriteten av mina inlägg som användare och inte som moderator.
Moderatorsrollen används enbart då den de facto behövs.

Du räknar alltså det som att du betalar för massagen, och sen får ett HJ enbart för att massösen gillar dig? Det är lite som att inte tro att det är prostitution om man ger pengarna som en "gåva" först, och sen får sex som en "gåva" tillbaka. Det är fortfarande prostitution.
Jag kan förstå att du gör skillnad på ställena, men handlingen är inte speciellt annorlunda även om du tror det. Får man ett HJ "på köpet" när man beställt en annan kroppstjänst, då klassificeras man garanterat som torsk enligt lag. Och då känns det dumt att klaga på att andra är det när du själv skulle klassas dit under de premisser du gett. Eller?

Tre onödiga inlägg??? Jag försöker ju förklara för dig vad det är jag säget, men du har ju fortfarande inte fattat!
Du har skrivit några onödiga inlägg nu. Du går in och försöker leka magister men du hat ju misduppfattat vad det hanflar om. Läs om igen innan du lägger ord och åsikter i munnen på mig som inte ät mina!

Naturligtvis har mod rätt att själva kommenters, men det brukar handla ominsiktsfulla inhopp på rätt plats. Det brukar handla om en högre nivå där mod har en känsla för när det är läge attyttra sig. Det blir ju bara pinsamt med klavertramp som i det här fallet.

När började fb släppa fram tonåringar som försöker leka vuxna??

Jag säger det igen: Du har inte fattat vad diskusdionen gäller i sak och du har inte greppat min ståndpunkt! Jag har inte ens sagt att jag fått ett Hj bara för att massösen gillar mig. Läsförståelse är väl ändå ett rimligt krav för att få jobb som mod??
Läs om tills du fattar!
Citera
2014-10-27, 02:45
Medlem
Heej... ibland är en massage bara en massage. Om herrarna här villkänna konakt med verkligheten, testa på dalagatan.. Sluta bråka nu!
Citera
2014-10-27, 13:31
Medlem
För det första så tycker jag att det blir lite patetiskt när vissa påstår att det bråkas i denna tråd, när det egentligen enbart handlar om diskussioner, ibland kan det dock hetta till i dessa och ordvalen kanske inte alltid är de bästa, men det handlar ju ändå om diskussioner mellan medlemmar med olika åsikter och det är väl det man gör på ett diskussionsforum, det är inte bråk. Tråkigt att vissa har svårt att skilja på detta.

Citat:

Jag delar lillaHedvig's åsikt här och som jag läser hans poster så påstår han ju inte alls att han tror sig fått ett Hj bara för att massösen gillar honom, det han skrev var " trogen-kund-som-massös-vill-mer-med" , han skrev att han fått det som en trogen kund som jag läser det, lite som en bonus för att man är en trogen och trevlig kund. Jag har upplevt samma sak och jag anser detta vara en enorm skillnad mot att gå till en renodlad bordellverksamhet, där man i princip får en prislista uppläst för sig direkt vad det kostar med "bom-bom", avsugning eller avrunkning. Dessutom precis så som lillaHedvig beskriver så kan tjejerna som jobbar på dessa bordeller inte yrket att massera.
De är inga massöser, de är rent ut sagt "prostituerade" till yrket och den utlovade massagen blir nåt slags utsmetande av olja på kroppen som bäst. Sen hur lagen ser på det hela kan man ju diskutera om man anser det vara intressant, det är för mig helt ointressant i diskussionen.

För oss som gillar massage med ett lyckligt slut på det vis de mer seriösa salongerna erbjöd för några år sedan är detta en mycket tråkig utveckling och detta beror ju naturligtvis på alla dessa knullsugna faranger som kommer in på salonger och frågar vad det kostar att få knulla. Man tar sig för pannan och undrar varför de inte kunde ha bokat nån av alla de eskorter som finns på nätet istället då när allt de vill är att få stoppa in sin schnabel där det är fuktigt.
Citera
2014-10-27, 19:46
Medlem
Iljusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lokalen
Tjejen som jag pratade med var från Kambodja hon var egentligen kokerska och hade blivit lovad att få arbeta på en thailändsk krog.
Första månaden i Sverige fick hon jobba som målare för 50kr i timmen och det tyckte hon var bra betalt.Då kan ni ju tänka er vad hon tjänade som massös vilket var betydligt mindre.
Var de andra två tjejerna som jag träffade kom ifrån kan jag inte säga eftersom de inte hade tid att prata så mycket med mig.
Gemensamt för dom var att de verkligen hatade mamasan som gled in en gång i veckan för att hämta pengar,jag har faktiskt aldrig sett ett sånt hat från tjejer de skulle ha kunnat sticka kniven i ryggen på mamasan vilken sekund som helst.
Jag började forka i saken och noterade att de hämtades av herren med den fina bilen eller en ganska överårig gorilla efter arbetspassens slut på kvällarna.
Mamasan var skriven på en fin lägenhet medan bilmannen var skriven på en äldre dvs mindre fin lägenhet nästgårds från henne,gissningsvis bodde båda i den fina och förde tjejerna till den mindre fina.
Vad de båda deklarerade som inkomst var en riktigt intressant läsning liksom att mamasan dyker upp lite här och var i landet.

Du tog reda på vilka de var? (Alltså Mamasan och mannen med den fina bilen)

Iljusin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in