2009-06-30, 19:13
Medlem
va på ett ställe i älvsjö idag, 250kr/h , inge HE eller nått sånt, men ruskigt skönt o duktig personal
Citera
2009-06-30, 19:37
Medlem
risken att åka dit..

finns det någon som åkt dit när han betalt för HE på något massageställe i sverige? vad skulle polisen behöva för att bevisa att HE ägt rum? hur går det i en situation när ord står mot ord?
Citera
2009-06-30, 20:56
Medlem
torstenhingstens avatar
Ngra ställen verka ha blivit lite mer försiktiga
Inget He på ett ställe som brukar erbjuda det...
Citera
2009-07-01, 10:35
Medlem
lukaszs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Det verkar inte vara så i det här fallet.

Hade polisen dratt fram en femhundring och frågat om han kunde fått en avrunkning så hade det varit brottsprovokation.

Nu står det ju att polisen var naken vid tillfället. Kanske en styv flaggstång i vädret räknas som brottsprovokation?

Annars är ju massage VÄLDIGT nära prostitution. Ny vet jag att det finns många "seriösa" massörer som botar onda muskler osv men att gå in helt frisk på ett massörställe för att få det lite skönt i 15 eller 30 min med vad som i princip är förspel är ju väldigt nära prostitution.

Aldrig tänkt på det så. Men ja, att kunna ta betalt lagligt för att knåda skinkor och insida av lår 5cm från skrevet är ok.
Men så fort det snuddas vid kön så blir det sexuell tjänst och är straffbart för köparen? Jävla överförmynderi, för övrigt har jag aldrig varit på Thaimassage men låter som en angenäm upplevelse, något som måste provas
Citera
2009-07-01, 17:11
Medlem
ceriums avatar
Har hört om att det ska finnas ett välkänt ställe i Borås, tydligen ska folk från flera ställen i landet dra dit. Ända stället jag känner till i Borås är Geisha Garden, men inte helt säker på att dom utför H & E där. Nån som känner till nått mer?
//Ce
Citera
2009-07-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cerium
Har hört om att det ska finnas ett välkänt ställe i Borås, tydligen ska folk från flera ställen i landet dra dit. Ända stället jag känner till i Borås är Geisha Garden, men inte helt säker på att dom utför H & E där. Nån som känner till nått mer?
//Ce
Geisha garden är ju en porrklubb, där lär du inte få nån thaimassage.
Finns tre thaimassage i Borås, har varit på två av dom.
Tvivlar på att dom erbjuder nån HE
Citera
2009-07-01, 17:47
Medlem
reinkarnerads avatar
Det verkar vara dåligt med HE på mindre orter. Där har man ännu inte blivit så lössläppta och depraverade som i storstäderna.
Citera
2009-07-02, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Ngra ställen verka ha blivit lite mer försiktiga
Inget He på ett ställe som brukar erbjuda det...

Menar du att det finns risk att bli tagen på ställena som brukar erbjuda HE?

Ang. bevis och dyligt. Om man nu är på ett ställe som erbjuder HE och blir erbjuden det mha. tex. teckenspråk; Är det juridiskt brottsligt om jag håller upp tex. 3 fingrar för att symbolisera 300kr? Dvs. kan jag bli tagen för det eller måste det vara jag som erbjuder pengarna först?

Eller:

Att massören säger "Do you want extra?" (såsom senaste thairazzian). Då behöver man ju inte symbolisera med händerna eftersom det framgår att det är ok att prata; Är det juridiskt brottsligt om jag säger med ord tex. "300 kronor för en happy ending" eller liknande?
Citera
2009-07-02, 06:13
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!

Ang. bevis och dyligt. Om man nu är på ett ställe som erbjuder HE och blir erbjuden det mha. tex. teckenspråk; Är det juridiskt brottsligt om jag håller upp tex. 3 fingrar för att symbolisera 300kr? Dvs. kan jag bli tagen för det eller måste det vara jag som erbjuder pengarna först?

Eller:

Att massören säger "Do you want extra?" (såsom senaste thairazzian). Då behöver man ju inte symbolisera med händerna eftersom det framgår att det är ok att prata; Är det juridiskt brottsligt om jag säger med ord tex. "300 kronor för en happy ending" eller liknande?

Nej nej låter otroligt.. EXTRA behöver ju inte vara runk.

Frågar igen pga uteblivna svar, finns de nåt ställe i norra sverige me "BRA" thaimassage (HE) umeå och uppåt..
Citera
2009-07-02, 09:36
Medlem
Mogrens avatar
Solklart

Antag att du går på thaimassage och mot all förmodan sedan skulle bli förhörd av farbror blå. Det enda du behöver säga är att du naturligtvis endast är intresserad av, och har köpt är massage, inget inget annat. Sedan kan fabror blå och åklagare inte göra ett dugg åt det. Detsamma gäller även om du skulle bli tagen på bar gärning, liggandes naken under pågående massage. Är du däremot så dum att du erkänner att du betalt för HE så får du skylla dig själv.
Citera
2009-07-02, 10:29
Medlem
reinkarnerads avatar
Risken att åka fast för HE är så gott som noll. Sluta oroa er.
Citera
2009-07-02, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!

Eller:

Ja, båda är brottsliga handlingar eftersom det torde vara självklart vad som åsyftas.

Jag tror dock risken för att åka dit är minimal. Massörskan har ju ingen anledning alls att sätta dit dig och polisens enda sätt att bevisa brottslig handling är att komma in i massagebåset precis när du blir avrunkad. Jag tror inte de jobbar så. Teckenspråk är förmodligen bäst om man vill vara helt på säkra sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in