2010-04-16, 21:36
Medlem
det finns ställen man får mycke mera än runk
Citera
2010-04-16, 21:43
Medlem
de har så mjuka och sköna kroppar gillar att slicka de
Citera
2010-04-17, 10:26
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Men att kontrollera om massörskorna är i Sverige på turistvisum är ju extremt enkelt, det är ju bara att traska in på närmaste massagesalong. Jag har för mig att liknande razzior brukade göras på restauranger i Stockholm.

I det läget är ju tjejerna som sitter i väntrummet bara "vänner" till mama-san och är där och hälsar på. Inte jobbar de där inte.. Vågar/får myndigheterna traska rätt in i massagerummen?
Citera
2010-04-17, 12:10
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt
I det läget är ju tjejerna som sitter i väntrummet bara "vänner" till mama-san och är där och hälsar på. Inte jobbar de där inte.. Vågar/får myndigheterna traska rätt in i massagerummen?

HEY
var det inte massage här in sweden vi prata om?
inte intress vad som händer utomlands?

tips på skön ställe nära norr om stan
HJ men body to body finns Leta gubbs hehhe
Citera
2010-04-17, 14:43
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
HEY
var det inte massage här in sweden vi prata om?
inte intress vad som händer utomlands?

tips på skön ställe nära norr om stan
HJ men body to body finns Leta gubbs hehhe

Vad får dig att tro att jag pratar om utländska salonger?
Citera
2010-04-17, 15:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av latinkille
det finns ställen man får mycke mera än runk

Ja, på en del ställen får man riktigt bra massage
Citera
2010-04-17, 15:56
Medlem
man märker att du njuter då
Citera
2010-04-17, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Messerschmitt

Jodå,
Efterssom dom som lagen säger har starka indicier på att det bedrivs "svart arbete" så får dom kliva in var som helst, en salong är ju precis som en butik en yta upplåten för allmänheten . Jag har en kompis inom polisen som jobbar just med att jaga svart arbetskraft, han tycker däremot (hans personliga tyckande) att det är för djävligt att tjejerna utnyttjas av Mama-san så dom kniper ägaren samt upplyser tjejerna om att det är olagligt att arbeta poå turistvisum.Precis som Du säger
så sitter tjejerna ofta i "soffan" och därmed är dom "Kompisar" . Dom som masserar kan hävda att dom bara lär sig massage eller "tittar på
Citera
2010-04-17, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Jodå,
Efterssom dom som lagen säger har starka indicier på att det bedrivs "svart arbete" så får dom kliva in var som helst, en salong är ju precis som en butik en yta upplåten för allmänheten . Jag har en kompis inom polisen som jobbar just med att jaga svart arbetskraft, han tycker däremot (hans personliga tyckande) att det är för djävligt att tjejerna utnyttjas av Mama-san så dom kniper ägaren samt upplyser tjejerna om att det är olagligt att arbeta poå turistvisum.Precis som Du säger
så sitter tjejerna ofta i "soffan" och därmed är dom "Kompisar" . Dom som masserar kan hävda att dom bara lär sig massage eller "tittar på

Nej, de kan inte komma in i massagerummet utan rätt till husrannsakan som beslutas av åklagare vid misstanke om grova brott. Vad din poliskompis påstår är irrelevant med tanke på hans kollega Kapten Klänning, som vill trycka upp en balttjej mot väggen och knulla skiten ur henne. En j-a skillnad mot oss som vill mysa med en thaitjej en timme och som ersättning för detta ge henne dricks, som hon i de flesta fall fall får behålla själv. Kan inte tala för andra men jag behandlar alla thaimassöser med respekt och är trevlig. Polisen borde koncentrera sig på grova brott som Kapten Klänning och hans kollegor håller på med, inte leta svartarbete.
Citera
2010-04-17, 23:23
Medlem
Det är väl trots allt en rätt så oskyldig verksamhet om man skulle få en HE efter en massage så polisen borde ha värre saker att ta tag i.

Jag besökte Växjö idag men båda ställena som jag kunde hitta var stängda trots att det stod på hemsidan att det var öppet på Lördagar.
Är det någon som vet varför?
Är det någon kvalitet på massagen i Växjö?

Jag ska besöka Stockholm om någon vecka så det vore bra med lite tips vart man ska vända sej för en bra massage.

Jag kan ju tillägga att jag i första hand söker en bra massage för nacke och axlar men är sedan tjejen både snygg och trevlig så gör det ju inte saken sämre...
HE är inget krav utan jag ser det som en ren bonus ifall frågan skulle dyka upp.
Citera
2010-04-18, 01:17
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kommers
Det är väl trots allt en rätt så oskyldig verksamhet om man skulle få en HE efter en massage så polisen borde ha värre saker att ta tag i.

Jag besökte Växjö idag men båda ställena som jag kunde hitta var stängda trots att det stod på hemsidan att det var öppet på Lördagar.
Är det någon som vet varför?
Är det någon kvalitet på massagen i Växjö?

Jag ska besöka Stockholm om någon vecka så det vore bra med lite tips vart man ska vända sej för en bra massage.

Jag kan ju tillägga att jag i första hand söker en bra massage för nacke och axlar men är sedan tjejen både snygg och trevlig så gör det ju inte saken sämre...
HE är inget krav utan jag ser det som en ren bonus ifall frågan skulle dyka upp.

Songkran (Thailändskt nyår) kanske?
Citera
2010-04-18, 01:22
Medlem
Ostkupas avatar
Finns det risk att man springer på en Ladyboy på dessa ställen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in