2009-07-02, 17:41
Medlem
reinkarnerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
polisens enda sätt att bevisa brottslig handling är att komma in i massagebåset precis när du blir avrunkad.
Men hur bevisar man i så fall att köp av sexuell tjänst har ägt rum? Uppenbarligen måste spanarna se eller höra köphandlingen. Båda sakerna förefaller helt otroliga. Din slutkläm är för den verkligt försiktige:
Citat:
Teckenspråk är förmodligen bäst om man vill vara helt på säkra sidan.
Citera
2009-07-02, 23:40
Medlem
En snabb fråga, vad är HE som alla ni nämer om och om igen! Frågar av ren nyfikenhet inget annat.

Tack på förhand!
Citera
2009-07-03, 00:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gothenburggraff
En snabb fråga, vad är HE som alla ni nämer om och om igen! Frågar av ren nyfikenhet inget annat.

Tack på förhand!
happy ending
Citera
2009-07-03, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinkarnerad
Men hur bevisar man i så fall att köp av sexuell tjänst har ägt rum? Uppenbarligen måste spanarna se eller höra köphandlingen. Båda sakerna förefaller helt otroliga. Din slutkläm är för den verkligt försiktige:

Så otroligt höga beviskrav har inte svenska domstolar, det torde vara utom allt tvivel att massörskan inte ger ett gratis handjobb helt orelaterat till den massage som du betalat 400 för.
Citera
2009-07-03, 00:40
Medlem
Citat:

Tack på förhand!

Ett handjobb/avrunkning.
Citera
2009-07-03, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnusen
happy ending

Jaha, trodde det var en förkortning för något helt annat. Ah ja tack för svaret.
Citera
2009-07-03, 00:48
Medlem
Citat:
Jaha, trodde det var en förkortning för något helt annat. Ah ja tack för svaret.

Bjud oss på ett gott skratt och berätta vad du trodde.
Citera
2009-07-03, 00:51
Medlem
Citat:
Ja, båda är brottsliga handlingar eftersom det torde vara självklart vad som åsyftas.

Jag tror dock risken för att åka dit är minimal. Massörskan har ju ingen anledning alls att sätta dit dig och polisens enda sätt att bevisa brottslig handling är att komma in i massagebåset precis när du blir avrunkad. Jag tror inte de jobbar så. Teckenspråk är förmodligen bäst om man vill vara helt på säkra sidan.

Men om själva massörskan är med polisen (dvs. undercover) så är det ju kört såklart. Får se om jag ska ta mig till ett massageställe för att få en HE eller inte, blir tveksam efter allt som hände. Dessutom är det ju inte så sannolikt heller att man erbjuds HE på förstagångsbesöket.
Citera
2009-07-03, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktaren!
Men om själva massörskan är med polisen (dvs. undercover) så är det ju kört såklart.

Det känns extremt osannolikt. Så ambitiös är inte svensk polis och thailändskor flyger inte över halva jordklotet för att bli tjallare. Dessutom skulle det räknas som brottsprovokation.
Citera
2009-07-03, 11:11
Medlem
Citat:
Bjud oss på ett gott skratt och berätta vad du trodde.

Jag trodde HE var förkortning på diverse saker alltså t ex handjobb, avsugning osv så tillviss del hade jag ju rätt men trodde att HE var en förkortning typ HJ för handjobb men att HE betydde något i den stilen Helt borta men nu vet jag!
Citera
2009-07-04, 23:25
Medlem
banzaipirates avatar
Hittade den här tråden för två dagar sedan och efter ett flertal timmar så bestämde jag mig för att testa. Bestämde mig för ett ställe norr om Stockholm som verkade intressant då det ligger ganska så avsides. Var en ganska speciell upplevelse måste jag säga ändå. Jag gick in genom entren och först såg jag ingen men så kom en ung väldigt sött tjej fram och fick veta att de hade tid om cirka 15 minuter.

Så gick iväg ett tag och kom tillbaka, betalade för en olje massage och blev hänvisad in på en madras täkt av ett stort rött skynke runt om. Innan tjejen gick ut så pekade hon på en lapp som var på väggen där det stog något om att de inte gjorde någon form att sexuell beröring med mera.

Klädde sedan av mig la mig på rygg med en liten handduk som jag lagt över min familje lycka. Tjejen som masserade mig var inte den skönhet som jag först pratade med, denna kvinna var runt 40 skulle jag tro men hon var väldigt glad och trevlig ändå.Kan mycket väl varit hennes mamma.

Hon kommer in i bakom skynket och vi börjar prata lite men hennes engelska är inte den bästa så lite svårt att förstå varandra.

Hon ber mig att vända på mig och tar bort handduken. Masserar väl kanske en tio minuter för att sedan be mig att vända mig igen. Så där ligger man in oljad och hon börjar massera mig genom att dra sina händer fram och tillbaka från brösten ner mot benen. Varje gång hon passerade kuken så snuddade hon den lite grann och snart blev den ju större och större. Inte så lätt att hålla emot när hennes mjuka inoljade händer är där hela tiden.

Hon märkte ju att jag var kåt och kanske efter en 20 minuter så sa hon något i stil med "Do you want me to" och kollade på min penis och skrattade. Yes sa jag och hon visade upp fem fingrar vilket jag tolkade som fem hundra. Illa om det skulle vara tusen efteråt

Så då börjar hon runka av mig och skönt är det fan ändå. Jag är oftast ganska seg på att komma, det säger jag inte för att skryta det kan vara segt ibland, så efter ett tag så tar jag över kommandot medans hon för min hand mot hennes vänstra bröst. Detta var fan det bästa. Hon hade riktigt jävla snygga pattar. Hade inte märkt det innan då hon hade en t shirt på sig men de var som silikon men de var helt äkta.

Fick henne att dra av sig bhn och hon la sig på mig och la brösten mot mitt ansikte och kunde suga på hennes bröstvårtor

Sen kom jag, visste ju inte riktigt vart man skulle spruta med tog det på handduken, hon tvättade av oljan på min kropp.

Sen hände en sak som gör att jag mår lite dåligt just nu. När jag betalade massagen när jag kom betalade jag med kort, men det gick inte bra nu då de andra skulle märka att det hade utförts "extra" bakom gardinerna. Hon sa åt mig att jag fick dra och ta ut pengar i närmaste automat.

Bara det att den ligger 15 minuter bort men hon var glad och sa åt mig att komma tillbaka med pengarna. Gjorde inte det utan åkte hem utan att betalt för det lilla extra, dock kan man ju se det som att man fick ju egentligen bara 20 minuter massage när man betalt för en timme. Resten var ju runk.

Vill hemskt gärna dra tillbaka och göra rätt för mig men behöver verkligen pengarna. Vilket hon säkert också gör

Rekomenderar verkligen stället jag var på bara det att 900 kronor är ganska mycket för detta nöje.
Citera
2009-07-05, 00:13
Medlem
ceriums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klämmen
Geisha garden är ju en porrklubb, där lär du inte få nån thaimassage.
Finns tre thaimassage i Borås, har varit på två av dom.
Tvivlar på att dom erbjuder nån HE

Nej jag vet, Geisha Garden är en strippklubb, men tydligen så har dom börjat med massage. Så det kändes nära till hand, men tror det ska vara ett annat ställe, Ett thaimassage ställe. Finns ju några stycken i Borås. Men har inga erfarenheter från dom.
//Ce
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in