Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-05-16, 19:44
  #589
Medlem
St Eriksgatan 16

Nån som har erfarenhet av Nacha Thaimassage ST Eriksgatan i Stockholm
Citera
2009-05-16, 22:38
  #590
Medlem
HE går och få på det flesta ställen....det handlar om förtroende och charm. om man är trevlig och inte trugar på fel sätt. Man får kanske lugna sig 2 gånger och det erbjuds nästan aldrig, utan man frågar lite diskret om det skulle vara okey. Jag får alltid He i Eslöv och på minst 3 ställen i Malmö. Ibland ger jag dricks för bra massage, vilket bygger upp "bra kund" relation. Det kan bli HE utan kostnad, men det är ovanligt.....på flera ställen är det okay att köra "combat" under massagen, vissa vill att man har fillingarna på, så dom går fett bort. Tror jag har kartlagt region söder de senaste månaderna. Det har kostat ca 6000:- vilket är sjukt om det vore för HE....jag har gjort det för att finna bästa massagen...HE är bara bonus...och kan kosta ca 3-500. Så jävla kul är det nog inte att ruska någons tupp för dessa tjejer som är i Sverige under ca 6 månader......
Citera
2009-05-20, 15:52
  #591
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polman
.på flera ställen är det okay att köra "combat" under massagen,
Vad är combat för något? Låter spännande
Citera
2009-05-20, 17:51
  #592
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av drexter
Vad är combat för något? Låter spännande

Jag skulle gissa att han menade att det är okej att vara helt naken, på vissa ställe ville de att man skall ha kalsongerna på.
Citera
2009-05-20, 18:35
  #593
Medlem
mb_2000s avatar
Det heter väl "commando"? Eller är det jag som missar något här?
Citera
2009-05-20, 19:46
  #594
Medlem
berra77s avatar
Brukar vara anonym läsare, men kan ju passa på att dela med mig av mina erfarenheter.

Har de senaste månaderna varit och blivit masserad just för massagens skull. Tre ggr har jag varit på ett ställe i norrförort till Stockholm och en gång i söderförort.

På stället norr om stan har jag inte blivit erbjuden något HE.
På stället söder om stan däremot blev jag erbjuden HE.
Hurvida jag tackade ja eller nej till detta erbjudande är dock inte lika intressant.

/Berra
Citera
2009-05-22, 08:19
  #595
Medlem
CallePhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
Nån som har erfarenhet av Nacha Thaimassage ST Eriksgatan i Stockholm
Det var nog dit jag nyligen gick och fick min första erfarenhet Thaimassage. Jag var så klart ganska nervös och det var kanske därför det inte kändes så bra till att börja med. Efter en hel del övertalande och löfte om en rejäl dricks slutade det i alla fall till full belåtenhet för min del. Tror jag måste besöka några andra ställen för att få något att jämföra med.
Citera
2009-05-29, 02:47
  #596
Medlem
Härlig oljemassage

Hejsan! Jag är helt ny här på FB.

Jag var idag på ett thaiställe för att få massage.

När jag låg där naken och blev inoljad så började hon röra vid kuken. Jag har så klart hört om HE förut och mycket riktigt undrade hon snart om jag ville bli runkad.

Det var skälet till att jag var där, så jag sa ja. Jag frågade hur mycket det kostade och fick till svar - up to you!

Min fråga är: Vad är rimligt att betala för en avrunkning? Vill inte betala för lite, men inte för mycket heller. Då går jag hellre fler gånger.

Tacksam för svar!
Citera
2009-05-29, 03:52
  #597
Medlem
9598s avatar
Runt 200 brukar dem väl ta.
Citera
2009-05-29, 16:54
  #598
Medlem
torstenhingstens avatar
satan av mkt snåldjåpar som pmar om he....Testa själv för fan..det går ju inte att misslyckas

300 är väl standardpriset
Citera
2009-05-29, 18:50
  #599
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobbyHot
Min fråga är: Vad är rimligt att betala för en avrunkning? Vill inte betala för lite, men inte för mycket heller. Då går jag hellre fler gånger.

Tacksam för svar!

Vissa tar 300, andra 500 - det varierar, i alla fall i Stockholmsområdet, hur det ser ut i övriga Sverige vet jag inte.
Citera
2009-05-29, 19:07
  #600
Medlem
reinkarnerads avatar
500 kr är i mina ögon ett överpris. Värdet av en handtralla, utförd av thai-massösen, rör sig snarare runt 300 kr.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback