Har inte skrivit något i den här tråden tidigare, har inte skrivit mycket över huvudtaget. Är tämligen färsk på det här forumet...
Dock har jag följt detta ämne med ett visst intresse, (Ja, jag har läst hela tråden. (Det tog mig fyra dagar).
Nu till saken, vissa här på FB verkar ha en viss förkärlek för att driva gäck med vissa mindre bemedlade om huruvida HE existerar eller inte, någonstans i tråden var det någon som besökt sju eller åtta olika salonger (i Sthlm m omnejd, antar jag) utan att få något napp. Vissa skribenter menar att i mellan 75 och 80 % av fallen blir de erbjudna HE eller mer, mot betalning givetvis.
Det har varit ett minst sagt enormt intresse hos läsare av dessa inlägg, det tjatas om PM hit och PM dit. Jag kan bara hålla med de visa som i tråden skrivit att man får ge sig ut och leta själv, risken är ju uppenbar att ett antal knäppgökar med rätt telefonnummer och adresser ser till att dessa salonger blir tvungna att slå igen om de drar till sig allt för mycket uppmärksamhet.
Sagt och gjort, jag gav mig ut för att undersöka läget själv. Jag har sedan i torsdags besökt tre salonger på södra sidan, precis utanför tullarna. I två av tre fall blev jag erbjuden HE, alltså 66 %.
Nu är ju inte min undersökning särskilt omfattande, ännu. Dock skall tilläggas att jag vid alla tre tillfällen behöll jalingarna på i början av sejouren. (Visst, ni får kalla mig pryd)
Så de siffror som nämns, 75 till 80 % tycker inte jag förfaller särskilt orimliga.
Stället jag inte blev erbjuden HE på hade andra trevligheter att erbjuda, där var det två tjejer som knådade min ömma kropp samtidigt, det var inte något jag efterfrågade...
Vidare kan man ju alltid diskutera om det är prisvärt eller inte, jag menar trehundra spänn för att hon ska hala av snasen åt dig, det är ju upp till var och en att avgöra.