2010-03-29, 10:23
Medlem
Var på thaimassage i Gävle i torsdags och hoppades på ett trevligt avslut men så fort jag kom in på stället så insåg att här kommer det inte att bli ett trevligt avslut. Mycket riktigt så blev så också. Men massagen var skön och det var värt pengarna. Får leta vidare i Gävle efter ett trevligt avslut.
Citera
2010-03-29, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4thtimearound
Var på mitt första thaimassagebesök igår och var ganksa nervös just innan, men det lugnade sig när jag väl kom in.

Blev erbjuden HE och tackade såklart JA, dock kunde jag inte komma när hon runkade. Hon höll på jävligt länge, det var inte hennes teknik det var fel på.

Tror det hade med nervositet samt att hon inte var tillräckligt snygg att göra. Dom andra thaitjejerna i butiken var mycket mer sexigt klädd, hade nog gått bättre med någon av dom.

Jag fick avsluta runken själv medans hon strippade framför mig (tryckte upp fittan ca 5cm från mitt ansikte) då gick det.

Någon som haft problem med att komma någon gång?

Tackar helt enkelt nej om jag inte är attraherad. Enda problemet är väl kontrasten mellan total avslappning med bra massage och sedan ett lyckligt slut på det hela. Men det brukar lösa sig när man får lägga handen på rätt ställe och komma i rätt stämning.
Citera
2010-03-29, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Visserligen har jag inte prövat det själv i Hamburg men det finns bevisligen en hel del att tillgå där:

http://www.modelle-hamburg.de/massageclubs.html?PHPSESSID=65b9b390fbda3a8969de82 f0186c7c2d
http://www.hamburg-web.de/guide/rubrik/thaimassage.htm
http://www.hamburgcity-sex.de/eta_massagen.html

Återkom gärna med en recension efteråt!

Tack för svar! Givetvis återkommer jag med en rapport om jag får chansen att göra lite trevliga besök!
Citera
2010-03-29, 15:37
Medlem
Ska till San Francisco om några veckor. Vad tror ni, kan man få sig lite massage om man känner sig stel efter resan?

http://www.lovings.com/San_Francisco_Asian_c.php

Någon som har erfarenheter från San Francisco?
Citera
2010-03-29, 20:10
Medlem
JimRolhoes avatar
Har inte skrivit något i den här tråden tidigare, har inte skrivit mycket över huvudtaget. Är tämligen färsk på det här forumet...
Dock har jag följt detta ämne med ett visst intresse, (Ja, jag har läst hela tråden. (Det tog mig fyra dagar).

Nu till saken, vissa här på FB verkar ha en viss förkärlek för att driva gäck med vissa mindre bemedlade om huruvida HE existerar eller inte, någonstans i tråden var det någon som besökt sju eller åtta olika salonger (i Sthlm m omnejd, antar jag) utan att få något napp. Vissa skribenter menar att i mellan 75 och 80 % av fallen blir de erbjudna HE eller mer, mot betalning givetvis.
Det har varit ett minst sagt enormt intresse hos läsare av dessa inlägg, det tjatas om PM hit och PM dit. Jag kan bara hålla med de visa som i tråden skrivit att man får ge sig ut och leta själv, risken är ju uppenbar att ett antal knäppgökar med rätt telefonnummer och adresser ser till att dessa salonger blir tvungna att slå igen om de drar till sig allt för mycket uppmärksamhet.

Sagt och gjort, jag gav mig ut för att undersöka läget själv. Jag har sedan i torsdags besökt tre salonger på södra sidan, precis utanför tullarna. I två av tre fall blev jag erbjuden HE, alltså 66 %.
Nu är ju inte min undersökning särskilt omfattande, ännu. Dock skall tilläggas att jag vid alla tre tillfällen behöll jalingarna på i början av sejouren. (Visst, ni får kalla mig pryd)
Så de siffror som nämns, 75 till 80 % tycker inte jag förfaller särskilt orimliga.
Stället jag inte blev erbjuden HE på hade andra trevligheter att erbjuda, där var det två tjejer som knådade min ömma kropp samtidigt, det var inte något jag efterfrågade...

Vidare kan man ju alltid diskutera om det är prisvärt eller inte, jag menar trehundra spänn för att hon ska hala av snasen åt dig, det är ju upp till var och en att avgöra.
Citera
2010-03-29, 22:18
Medlem
Har varit på Thaimassage i Lidköping på 2 ställen. Hade inte för avsikt att få någon "extra behandling" utan för muskelverk. Men jag fullföljde massagen (alla gånger med stånd) utan att få några antydningar om ett erbjudande. Jättebra massage och troligen seriöst.

Någon annan som har upplevt något annat i Skaraborg??
Citera
2010-03-30, 23:31
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMG
Är det någon som kan pm:a mig om ett thai ställe med fina tjejer som ger he, samt annat?..
vore as nice. har faktiskt vart runt på flertal ställen nu över 10 olika och bara fått på ett ställe!.

Inga pm-förfrågningar står det i rubriken på tråden. Respektera detta så tråden inte låses!
Citera
2010-03-31, 00:45
Medlem
Funderar på att testa Thai massage för första gången i Sverige (Stockholm). Tänkte boka tid på Eden Thaimassage på Kungsholmen. Är det någon som vart där? Är det ett ställe som någon kan rekommendera?
Citera
2010-03-31, 12:19
Medlem
nuendasts avatar
Funderar faktist på om jag skall besöka ett thaiställe idag. Fast då vill jag nog testa någon av alla de ställen jag ännu inte har besökt. VIll helst hitta unga söta slanka tjejer. De flesta ställen jag varit på hittils har mest medelålders "försvenskade" kvinnor, alltså mulliga alldagliga.

Själv så föredrar jag något sött och slankt att titta på under massagen och visst någon enstaka yngre har jag också tidigare stött på, men rent generellt så har det faktiskt varit mer av den alldagliga mulliga varianten och det är inte min favoritvariant

Exakt vilket ställe jag skall priva idag har jag inte bestämt ännu. Men så är ju inte heller dagen slut ännu
Citera
2010-03-31, 17:04
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NYRangers
Funderar på att testa Thai massage för första gången i Sverige (Stockholm). Tänkte boka tid på Eden Thaimassage på Kungsholmen. Är det någon som vart där? Är det ett ställe som någon kan rekommendera?

Jo, om du vill ha seriös massage..
Citera
2010-03-31, 23:40
Medlem
Jag är en lycklig man På drygt en månad har jag avancerat från ett enkelt handjobb till mitt första thaisex. Älskar thaikvinnor. Hon var glad hela tiden, helt naken, fnittrade och vi hade kul. Inbillar mig att hon uppskattade det vi gjorde, i alla fall gåvan hon fick efteråt Hon frågade mig efteråt om jag var lycklig
Ingen penetration, förutom långfingret, det var överenskommelsen, men så nära man kan komma. Ett steg i taget. Återbesök efter påskledighet i fjällen, det lär vara stärkande.
Nästa steg är givet, skulle dessutom vara kul att ha med en av hennes kollegor.

Ursäkta att jag säger detta, men ni som misslyckas får skärpa er. Jag är inte speciellt snygg, ung eller onormalt välutrustad. Rätta signaler ger resultat. Tvätta ballen och ansträng er lite mer. Ut och testa.

Kommer inte att svara på några PM om var detta hände.
Citera
2010-04-01, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wodan
. De två positiva upplevelserna jag skrev om inatt var ett resultat av ömsesidig attraktion, naturligtvis betalade jag men jag kände att det fanns värme och ömsesidighet, ni kanske inte tror mig men så var det iallafall.

Detta ang de PM som ramlat in under natten..

Bara gratulera men du vet att du låter som en tonårstjej som kommit hem från Medelhavet och träffat Carlos
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in