Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-11-22, 08:45
  #1189
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Osäker på om det rör sig om thaimassage men utan att nämna något namn: Är det någon som besökt massagestudion i Sundsvall som marknadsfört orgasmer som en trevlig bieffekt? SVT:s Mittnytt rapporterade om det igår:

http://svt.se/2.55868/1.1777824/brot...rubrik_1777824

Tydligen så verkar det inte förekomma någon orgasmbringande massage där idag. Låt oss hoppas att verksamheten snarast sprider sig till övriga landet, det låter sannerligen som ett populärt och vinnande koncept.
Det handlar(handlade) väl om tantramassage...
3 kvinnor, i medelåldern med egen hemsida osv.
Citera
2009-11-22, 10:35
  #1190
Medlem
Fortsättning...

EN liten berättelse..
__________________
Senast redigerad av Examine 2009-11-22 kl. 10:56.
Citera
2009-11-22, 11:06
  #1191
Medlem
Skön Lördag

Vaknade bakis och kåt, blev sugen på massage, och vad är då inte bättre än en thaimassage.
Funderade en stund på vart jag skall åka. Är ganska trött på stället dit jag ofta åker och vill pröva något nytt. Eller nytt och nytt, jag har varit där en gång tidigare och det var en skön upplevelse. Men jag vill inte ha samma tjej som senast. När jag lämnade stället hann jag ta mig en titt på de andra tjejerna, och det satt en väldigt snygg och söt tjej där som fick mig att reagera..

Jag åker till salongen och kliver in. Tomt. Efter en stund kommer det ut en tjej, det är den snygga, och jag frågar om hon har någon tid över. Absolut. Hon visar mig till ett rum, mysigt, skön musik. Hon lämnar mig.

Jag klär då av mig naken och lägger mig på magen med en handduk över rumpan. Lägger kuken ner längs låret. Skönare när de kan komma åt den ordentligt .
Efter en stund kommer hon in, presenterar sig. Hon börjar olja in min överkropp, sätter sig grensle över mig och börjar massera min rygg. Väldigt bra måste jag säga. Efter ett tag går hon ner och börjar massera mina ben. Hon oljar in mina lår ordentligt och kommer åt min kuk mer och mer. Hon smeker ollonet vid ett flertal tillfällen och jag är nu stenhård. Efter ett tag ber hon mig att vända sig om samtidigt som hon tar bort handduken. Min kuk är nu väldigt hård.

Hon lägger sig bredvid mig med ögonen på min kuk och undrar om jag vill ha något mer. Vad kan du erbjuda frågar jag. Vad vill du ha...hm..vad vill jag ha. Avrunkning....avsugning...bodymassage...knulla. Nä, idag vill jag ha en bodymassage säger jag.
Hon ställer sig upp och tar av sig överdelen. Fina små bröst..sedan tar hon av sig allt. Skön kropp. Hon oljar in min överkropp och sätter sig grensla över den.
Citera
2009-11-22, 11:07
  #1192
Medlem
Fortsättning

och gnider sina bröst mot min kropp. Bröstvårtorna är nu framför min mun..Mm..Hon gnider sin kropp mot min, hon gnyr och tittar mig i ögonen.

Hon sätter sig grensla över mitt högerben och gnider sin fitta snabbare och snabbare mot benet. Hon tar tag i min kuk och börjar runka och smeka den.
Sedan lägger hon sig bredvid mig efter ett tag, nästan en 69:a...börjar leka med min kuk, smeker ollonet och oljar in kuken lite mer. Jag har nu hennes fitta och rumpa 20 cm ifrån ansiktet...Jag börjar smeka hennes sköna fitta, hon flämtar till. Låter ett finger glida längs skjärtskåran...Jag ber henne att sätta sig grensla över min mage med ryggen mot mitt ansikte. Hon gör det.
Hon böjer sig framåt och svankar..så det jag ser är allldeles underbart. Hon runkar nu samtidigt min kuk.

Jag börjar samtidigt smeka hennes fitta. Hon står nu typ och böjer sig framåt, jag låter min tumme glida in i henne..hon gnyr till igen och börjar stöta bak med fittan. Hon knullar nu min tumme. Jag smeker hennes anal och låter mitt långfinger glida in, hon börjar nu stöta lite hårdare. Samtidigt runkar hon mig hårdare och hårdare, snabbare.

Efter ett tag så vänder hon sig mot mig...sätter sig grensle mellan mina ben och bearbetar min kuk. Hon smeker min pung..ner mot min anal...smeker runtomkring och låter ett finger glida in sakta...mycket olja. Wow...hon fortsätter försiktigt och runkar mig nu lite snabbare. Jag känner att det går inte att hålla sig..så jag sprutar rakt ut...hon flämtar till. Sedan torkar hon mig ren med papper och kryper upp ochg lägger sig bredvid mig.

Vi ligger och pratar lite. Trevlig tjej. Medans vi ligger och pratar smeker hon min kropp, ner mot min kuk som inte är sen att reagera. Han ställer sig givakt och hon runkar av mig ännu en gång.

Sedan pratar vi lite mer. Hon frågar om jag vill köra en gång till, men jag har tyvärr inte tid att stanna. Hon hoppas at jag kommer tillbaks och hoppas vi kan göra allt nästa gång..och blinkar. Well, vi får se säger jag. Men detta är klart en av de bättre upplevelser inom thaimassage jag varit med om.

Det hon får plus för är att hon var ung..hon var faktiskt väldigt snygg...och hon kunde spela med (eller hon kanske inte spelade ). Så hit kommer jag att åka tillbaks.

Någon annan som har nåt att dela med sig av...

Ha en trevlig söndag!
Citera
2009-11-23, 00:42
  #1193
Medlem
EN liten berättelse..

Examine, Hur mycket fick du pröjsa för den lilla extra massagen, eller ingick den i normaldebiteringen på 200 spänn.
Citera
2009-11-24, 11:12
  #1194
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicolai
Jag är sugen på en äkta Thaimassage i Stockholm. Alltså ingen olje-smek-massage eller överlyckligt slut. Några tips?

Kolla thaimassageguiden, där finns recensioner skrivna av kräsna thaimassagekunder som inte jagar happy endings.
Citera
2009-11-26, 00:06
  #1195
Medlem
Det här kanske är en stor anledning att dom håller på?

Min erfarenhet från Göteborg, säger att det stämmer in på många. om ej alla.
www . expressen.se/1.1788196
__________________
Senast redigerad av kent36 2009-11-26 kl. 00:17.
Citera
2009-11-26, 19:31
  #1196
Medlem
Jag fattar inte hur ni kan bli kåta av en oljemassage.
Jag provade första gången idag. Det gjorde ju jätteont!

Jag valde en oljemassage istället för en vanlig thaimassage eftersom jag har ryggproblem och att det skulle vara mjukare. Men det gjorde ju så ont att jag ett par gånger skrek högt.

Visst var hon nära kuken ibland med händerna men den rörde sig inte alls. Kan väl iofs bero på att hon var ganska ful.
Att jag låg på madrassen helt naken var bara pinsamt, jag trodde att jag skulle få en liten handduk att skyla mig med iaf.
Nu sitter jag här med en brännande känsla i ryggen och lite yr. Får se hur det känns i ryggen imorgon.
Citera
2009-11-26, 19:52
  #1197
Medlem
nuendasts avatar
skum oljemassage du fått i så fall.... för den gör varken ont och man behöver verkligen inte skrika och lida.
Citera
2009-11-26, 20:02
  #1198
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kent36
Min erfarenhet från Göteborg, säger att det stämmer in på många. om ej alla.
www . expressen.se/1.1788196

Att tjejerna säljer sexuella tjänster på massagesalongerna för att betala av spelskulder? Visserligen sägs thailändare vara väldigt spelintresserade men jag tror många gör det för att det är ett förhållandevis enkelt sätt att tjäna ihop snabba pengar. När de dessutom inte riskerar något straff med den nuvarande sexköpslagen så är det inte mycket som avskräcker dem från att erbjuda sådana här extratjänster.

När det sedan gäller tvång från eventuella gäng/brottssyndikat etc. så tycker man ju att den svenska polisen borde upptäckt och lagfört dem som ligger bakom detta, om det vore ett så utbrett fenomen, så problemet är nog inte så stort som artikeln antyder.
Citera
2009-11-26, 21:23
  #1199
Medlem
Sickboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetFog
Jag fattar inte hur ni kan bli kåta av en oljemassage.
Jag provade första gången idag. Det gjorde ju jätteont!

Jag valde en oljemassage istället för en vanlig thaimassage eftersom jag har ryggproblem och att det skulle vara mjukare. Men det gjorde ju så ont att jag ett par gånger skrek högt.

Visst var hon nära kuken ibland med händerna men den rörde sig inte alls. Kan väl iofs bero på att hon var ganska ful.
Att jag låg på madrassen helt naken var bara pinsamt, jag trodde att jag skulle få en liten handduk att skyla mig med iaf.
Nu sitter jag här med en brännande känsla i ryggen och lite yr. Får se hur det känns i ryggen imorgon.

Jäkligt skum massage du fått då. Jag brukar få säg till dom att ta i mer eller så väljer jag thaimassagen, gärna hårt. Men å andra sidan är vi ju alla olika känsliga.
Å kåtheten är det aldrig några problem med, brukar bli kåt av att bara se tjejerna
Finns inget bättre än ett bra HE efter en hård och skön massage. Me like!

Appråpå nått annat så verkar många ha problem att läsa trådens rubrik.
Förstör inte den här tråden så mod blir tvingat att stänga den
Citera
2009-11-26, 22:03
  #1200
Medlem
ganglere2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickboy
Jäkligt skum massage du fått då. Jag brukar få säg till dom att ta i mer eller så väljer jag thaimassagen, gärna hårt. Men å andra sidan är vi ju alla olika känsliga.
Å kåtheten är det aldrig några problem med, brukar bli kåt av att bara se tjejerna

På något sätt är de väldigt upphetsande.

Citat:
Finns inget bättre än ett bra HE efter en hård och skön massage. Me like!

Appråpå nått annat så verkar många ha problem att läsa trådens rubrik.
Förstör inte den här tråden så mod blir tvingat att stänga den

Där har du helt rätt. Håller med dig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback