2013-03-13, 18:04
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meraman
Kursavgift för att läsa svenska? Det är gratis att läsa SFI = svenska för invandrare. Snacka om att lura dig

Han har redan svarat på det. Det finns mer svenskakurser än SFi. Man lär sig knappast svenska på SFI

I övrigt är det som vanligt, många naiva snubbar som lätt blir förblindande.

När får lite insikt i hur det går till bakom kulisserna med ekonomi, skatter och annat och vad tjejerna egentligen tycker om kunderna. Tja, antingen struntar man i det och kör på, eller så lägger man ner. Men att ha ett typ seriöst förhållande med nån av dom, nej aldrig under några som helst omständigheter.

Sen har väl det här inte så mycket med thaimassage i sig att göra så diskussionen kan väl läggas ner..

oops crap jag bröt mitt skrivförbud igen LOL får sluta reagera på alla dumheter som skrivs här
Citera
2013-03-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Han har redan svarat på det. Det finns mer svenskakurser än SFi. Man lär sig knappast svenska på SFI

I övrigt är det som vanligt, många naiva snubbar som lätt blir förblindande.

När får lite insikt i hur det går till bakom kulisserna med ekonomi, skatter och annat och vad tjejerna egentligen tycker om kunderna. Tja, antingen struntar man i det och kör på, eller så lägger man ner. Men att ha ett typ seriöst förhållande med nån av dom, nej aldrig under några som helst omständigheter.

Sen har väl det här inte så mycket med thaimassage i sig att göra så diskussionen kan väl läggas ner..

oops crap jag bröt mitt skrivförbud igen LOL får sluta reagera på alla dumheter som skrivs här
Jodå det har väldigt mycket med Thaimassage att göra T62, Av egen erfarenhet är det en väldigt stor risk när man drabats av gula sjukan. Och den vanligaste vägen i storstäderna verka vara att få kontakt via TM. Tror inte jag träffat någon Thai än som inte håller på med flera män samtidigt och då känner jag många Thai.
Citera
2013-03-13, 20:21
Bannlyst
Mycket skitsnack om thaimassöser.

Jag är numera gift med en, en av dom mest ärliga och anspråkslösa damer jag träffat i mitt liv. Nu är hon med min hjälp egen företagare i den seriösa delen av branschen. Det finns faktiskt en sådan också, som framförallt kvinnliga kunder föredrar.
Citera
2013-03-13, 21:39
Medlem
Damer i massagebranchen träffas per timme. Precis som i thailand så är det dags att klippa banden så fort de frågar efter pengar utöver sitt etablerade timpris. De må vara oskyldiga som barn men så fort de kommer in i spelet med pengar och sex så är dom förstörda. De vet mer om psykologi än du någonsin kommer göra och de vet eller tar reda på vilka triggers en naiv tomte har för att lura av denne sina pengar. Alla tror att deras darling är annorlunda. Fine, ge henne dina pengar och se vart det slutar.

En thai som "lånar" pengar betyder att de tycker du är en sucker som sprider pengar om kring sig som en idiot och kommer aldrig få pengarna åter. Finns tex mängder med rai mark i issan som är köpt tio gånger om av naiva faranger.
Citera
2013-03-14, 07:09
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dongfeng
Mycket skitsnack om thaimassöser.

Jag är numera gift med en, en av dom mest ärliga och anspråkslösa damer jag träffat i mitt liv. Nu är hon med min hjälp egen företagare i den seriösa delen av branschen. Det finns faktiskt en sådan också, som framförallt kvinnliga kunder föredrar.

Det finns ingen regel som inte har ett undantag, men det de flesta skriver här är nog det närmaste sanningen man kan komma.
Tjejerna är ruggigt slipade det är inget snack om den saken. Tänk att komma från att ha bott på jordgolv i ett kyffe med 10 andra och sedan kan få möjlighet att få bo i en fin lägenhet eller villa här, tro tusan att dom släpper till och filmar i två bast för att under tiden hålla ett antal yngre förmågor varma och dra av dom deras stålar också. Efter dessa två år då de är säkra på att få stanna här så är det adjöss i nio fall av tio.
Citera
2013-03-14, 07:47
Medlem
Ska uppåt landet i helgen och funderar lite på TM. Vad skulle ni föredra, i Uppsala eller Gävle?
Citera
2013-03-14, 08:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pikeking
Ska uppåt landet i helgen och funderar lite på TM. Vad skulle ni föredra, i Uppsala eller Gävle?

Stockholm såklart.
Citera
2013-03-14, 11:04
Medlem
Finns några i Uppsala. Samma sak som i Sthlm ungefär... Gävle aldrig testat. Lär dock vara sämre utbud.
Citera
2013-03-14, 17:26
Medlem
ok, tack för info.. får se om jag håller mig till uppsala eller tar nåt runt stockholm... S-tälje vet jag inte om de har nåt att erbjuda...
Citera
2013-03-14, 18:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
ok, tack för info.. får se om jag håller mig till uppsala eller tar nåt runt stockholm... S-tälje vet jag inte om de har nåt att erbjuda...
Jo då, de har de
Citera
2013-03-14, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Jo då, de har de

Med råge, men inte söder- utan österut!
Senast redigerad av Dongfeng 2013-03-14 kl. 18:48.
Citera
2013-03-14, 18:50
Medlem
urban.os avatar
Citat:

Uppsala
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in