2012-07-16, 15:05
Medlem
Just4Mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lars_sth
Hej. Någon som har något telefonnummer till Prapai Thaimassage då det saknar hänvisning .

Finns att finna i TM Guiden, sök med din bästa vän google

knappa in Prapai endast så skall du finna

Om Det inte är så att Du bara felformulerat frågan och eg. menar att det angivna telefonnummret ej är i bruk och saknar hänvisning till annat nummer
Senast redigerad av Just4Me 2012-07-16 kl. 15:09.
Citera
2012-07-16, 17:05
Bannlyst
Går det inte att läsa mina inlägg?????
Citera
2012-07-16, 17:31
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Just4Me
Finns att finna i TM Guiden, sök med din bästa vän google

knappa in Prapai endast så skall du finna

Om Det inte är så att Du bara felformulerat frågan och eg. menar att det angivna telefonnummret ej är i bruk och saknar hänvisning till annat nummer

Frågan var mycket tydligt formulerad och svar har givits......
Citera
2012-07-16, 17:40
Medlem
Prapais kompis går däremot att träffa på en annan salong.
Citera
2012-07-16, 18:16
Medlem
Hur beter ni er hos thai massagen..

Tex i Köpenhamn. Klär ni av er nakna direkt eller frågar ni ?
Ligger ni på könsorganet på mage eller släpper ni ner den mellan benen så att
hon kan komma åt ibland då ni ligger på magen?
Citera
2012-07-16, 18:39
Medlem
Går bara på thaimassage som erbjuder sex. är det oklart i menyn frågar jag innan jag bestämmer mig. Vill ju inte slösa bort tid o pengar.
Citera
2012-07-16, 20:04
Medlem
beegones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Går bara på thaimassage som erbjuder sex. är det oklart i menyn frågar jag innan jag bestämmer mig. Vill ju inte slösa bort tid o pengar.

Vart finns det såna trevliga ställen? :P
Citera
2012-07-16, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beegone
Vart finns det såna trevliga ställen? :P

Svarade utifrån ex med Köpenhamn som TS angav. Men även andra Europeiska länder och asiatiska som ex Thailand.
Citera
2012-07-17, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hpen
Prapais kompis går däremot att träffa på en annan salong.

Jag tvivlar på att damen i fråga vill finnas i en tråd om prostitution ö.h.t. Massagemässigt skiljer det oceaner mellan henne och hennes kompisar. Känns lite som att någon frågar efter en genväg till gud och du delar med dig genom att tala om att Bosse bor i Bandhagen;-)
Citera
2012-07-17, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Jag tvivlar på att damen i fråga vill finnas i en tråd om prostitution ö.h.t. Massagemässigt skiljer det oceaner mellan henne och hennes kompisar. Känns lite som att någon frågar efter en genväg till gud och du delar med dig genom att tala om att Bosse bor i Bandhagen;-)

P.S. Nu ska jag absolut inte föra någon massös talan, men när hon stängde igen i Hagsätra sa hon att hon skulle ringa sina stamkunder om hon började massesera igen. D.S.

P.S II Hon har inget att göra i denna tråd D.S.
Citera
2012-07-17, 02:45
Medlem
Jag snabbräknade lite och kom fram till att jag varit ca 65 salonger, varav många tarvat återbesök.
En till överslagsräkning ger vid handen att jag stött på åtminstone(väldigt lågt räknat) 120 masösser/massörer. Jag stötte nyligen på den sjätte massösen/massören som kan sin sak på allvar. Tre av nämnda har slutat och två av de som lagt oljan på hyllan är män. Trots att jag gått på tips och TMG är hitration ganska låg m.a.o. Lycka till därute.. Och(för de lite äldre i tråden) let's be careful out there!(gummi på om ni gör dumheter av det slaget)
Citera
2012-07-17, 10:12
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GB-Gubben
Tex i Köpenhamn. Klär ni av er nakna direkt eller frågar ni ?
Ligger ni på könsorganet på mage eller släpper ni ner den mellan benen så att
hon kan komma åt ibland då ni ligger på magen?
Först beställer jag en timme oljemassage, sedan klär jag av mig helt naken och lägger mig där så får hon lägga handduken över rumpan om hon föredrar det. Lemmen placerar jag längs benet så att hon får nöjet att komma åt den när hon masserar insidan av låret och se den växa. Då fattar de galoppen

Skulle jag bara vilja ha massage för onda leder skulle jag nog lägga den under magen så att det inte signalerar snusk lika hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in