2011-08-22, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Limitless.
Så det är 50/50 att det kan komma på tal? Man vill ju gärna veta det innan man pröjsar upp för en massage man inte egentligen behöver..

klart man kan fråga
jag ringde ett ställe i göteborg och frågade rakt ut om man inte vill ha massage utan bara happy ending vad kostar det?
500 blev svaret
Citera
2011-08-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Eftersom du pratar om halvsanningar, osanningar och drömmar så är ju frågan hur mycket du vet? Det mesta som skrivs här är ju trots allt sant.
Jag vet det mesta som är värt att veta, d.v.s. mer än ni andra som skriver i denna tråd.
För övrigt vet jag exakt vad min fru gör och inte gör.
Citera
2011-08-22, 15:59
Medlem
Codens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reservgotlanning
Jag vet det mesta som är värt att veta, d.v.s. mer än ni andra som skriver i denna tråd.

Självklart vet du det mannen!

"noo daliiing...me only do massage"

Fast det är klart att det finns thai-tjejer som bara ger seriös massage men dom är ju inte i majoritet här i Sverige känns det som.
Citera
2011-08-22, 21:54
Medlem
thunders62s avatar
Citat:

Det är bra då. Själv grundar jag mina erfarenheter på besök på mer än 40 salonger. Vågar nog påstå att jag också vet en del.
Citera
2011-08-23, 10:54
Medlem
Citat:

Ouch.. grymt jobbig tråd för dig att läsa det här gissar jag. Varför plågar du dig själv? Stick huvet i sanden och tro att lilla frun bara masserar om dagarna. Finns nog ett litet fåtal som det stämmer på och varför skulle inte din fru kunna vara en av dem?
Citera
2011-08-23, 16:28
Medlem
Jag har varit på flera ställen som varit seriösa och där man inte erbjuds extratjänster så jag tycker ni ska sluta retas med stackarn.
Citera
2011-08-23, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
Jag har varit på flera ställen som varit seriösa och där man inte erbjuds extratjänster så jag tycker ni ska sluta retas med stackarn.

Jag har också varit på sådana ställen. Utanför sthlm och gbg (iofs bara tre olika besök, menmen) så har jag aldrig blivit erbjuden extra faktiskt. Men i sthlm... ja min erfarenhet säger ungefär 90/10, 90% av salongerna så blir du erbjuden extratjänster. I alla fall om du skickar rätt signaler, dvs beställer oljemassage och näckar helt.
Citera
2011-08-23, 19:19
Medlem
Men notera vad han säger. Han säger bara att han vet vad hon gör, inte vad hon gör. Det kan ju vara så att han är ok med att eventuella extratjänster
Citera
2011-08-24, 00:52
Medlem
Intressant statistik då jag också råkar ha besökt 39 ställen under knappt två års tid. Utfallet har blivit lite annorlunda. 32/39=82% har erbjudit extratjänster vid första besöket. Jag frågar aldrig om extra, tycker att om nån vill försörja sig på att ge enbart massage så har hon rätt till det utan att bli tillfrågad om handtrallor etc. Men det syns nog tydligt vad jag och framförallt min lilleman oftast vill ha. Det händer dock att jag tackar nej.

Blir ofta lite nyfiken på undantagen som inte erbjuder: Var det en tillfällighet? Går det att klara sig på att bara ge massage? Jag har återbesökt sex av det sju ställena som inte erbjöd extra. Tre gav extra vid andra besöket, ytterligare ett vid ett senare besök. Två av dem var det uppenbart att det var ett ovanligt undantag när jag inte blev erbjuden: det låg toapappersrullar bredvid madrasserna. Ägarinnans extraarbetande syrra visste tydligen inte vad hon skulle använda pappret till. Av de återstående två ryktas ett av ställena kameraövervaka sin personal. Det sjunde har jag skippat då det är ett ganska trist ställe där jag fick massage precis bredvid väntrummet, men en trovärdig källa säger att man kan få extra service där om man får ett annat rum.

37 av 39 ställen i Stockholm erbjuder alltså extra, åtminstone ibland. Det är en lite överdriven siffra då jag fått lite förhandstips om några av ställena, men över 90% av ställena jag besökt utan förhandsinfo ger ibland extra, oftast mycket oftare än ibland.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Har för det mesta låtit ödet styra då jag valt salong. I Stockholm är det som bekant bara gå ett par varv runt ett valfritt kvarter och leta efter den Thailändska flaggan... Känns ungefär 50/50 på att det är en Massagesalong eller Restaurang. Har nu gått igenom samtligen salonger i TMG. Blev förvånad över hur väl den täcker eftersom samtliga salonger som jag varit på under två års tid fanns med där med enbart ett undantag! Det blev 34 salonger. Plus den som inte fanns med samt fyra salonger som inte finns kvar längre. Med andra ord 39 salonger har jag besökt. .

Bland de 34 salonger som jag besökt och som finns i TMG så har jag blivit erbjuden extra på 20 salonger. 12 av dem gav mig erbjudandet på första besöket. Av de 34 så finns 30 i Sthlm och 19
av dem har erbjudit extra.

Med andra ord mer än 50% har erbjudit extra. Då har jag aldrig gjort något sken av att jag vill ha extra. Har blivit erbjuden trots att jag haft kalsonger på mig, blivit överkörd och inte upplevt någon erotisk spänning alls men fått frågan.

Ingen av de fyra som bommat igen erbjöd (mig) extra. Kanske en lite fingervisning om lönsamheten.
Citera
2011-08-24, 01:05
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1
Intressant statistik då jag också råkar ha besökt 39 ställen under knappt två års tid. Utfallet har blivit lite annorlunda. 32/39=82% har erbjudit extratjänster vid första besöket. Jag frågar aldrig om extra, tycker att om nån vill försörja sig på att ge enbart massage så har hon rätt till det utan att bli tillfrågad om handtrallor etc. Men det syns nog tydligt vad jag och framförallt min lilleman oftast vill ha. Det händer dock att jag tackar nej.

Blir ofta lite nyfiken på undantagen som inte erbjuder: Var det en tillfällighet? Går det att klara sig på att bara ge massage? Jag har återbesökt sex av det sju ställena som inte erbjöd extra. Tre gav extra vid andra besöket, ytterligare ett vid ett senare besök. Två av dem var det uppenbart att det var ett ovanligt undantag när jag inte blev erbjuden: det låg toapappersrullar bredvid madrasserna. Ägarinnans extraarbetande syrra visste tydligen inte vad hon skulle använda pappret till. Av de återstående två ryktas ett av ställena kameraövervaka sin personal. Det sjunde har jag skippat då det är ett ganska trist ställe där jag fick massage precis bredvid väntrummet, men en trovärdig källa säger att man kan få extra service där om man får ett annat rum.

37 av 39 ställen i Stockholm erbjuder alltså extra, åtminstone ibland. Det är en lite överdriven siffra då jag fått lite förhandstips om några av ställena, men över 90% av ställena jag besökt utan förhandsinfo ger ibland extra, oftast mycket oftare än ibland.

Även jag har ju gått på en del förhandstips. Läst en del mellan raderna på TMG kan man ju också göra. Av ca 20 besök på 17-18 salonger hittills ligger jag fortfarande på 100% HE.
Citera
2011-08-24, 04:09
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1
...

Blir ofta lite nyfiken på undantagen som inte erbjuder: Var det en tillfällighet? Går det att klara sig på att bara ge massage?

...

Om de bara tar 350 kr för en massage, så är det nog svårt att klara sig på det. (Lokalhyra, el för tvättmaskin etc, värme... Dessutom skatt + sociala avgifter!) Det priset kräver nog dricks i form av extratjänster. Det två ställen jag besökt i Mälardalen - utanför sthlm - har varit betydligt dyrare.

Det ena stället tog 480 kr för 60 min oljemassage och det andra tog 550 kr för 60 min och 700 kr för 90 min. Jag tror att åtminstone det andra stället är helt seriöst, men har nog svårt att tänka mig att det första inte också skulle vara det. Båda damerna är iaf gifta med svenska män.

Har för övrigt en kompis i en stor stad i södra sverige, som är gift med en thaimassös. Jag hoppas för hans skull att hon tillhör de seriösa damernas ädla skara.
Senast redigerad av KungensFrilla 2011-08-24 kl. 04:12.
Citera
2011-08-24, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Om de bara tar 350 kr för en massage, så är det nog svårt att klara sig på det. (Lokalhyra, el för tvättmaskin etc, värme... Dessutom skatt + sociala avgifter!) Det priset kräver nog dricks i form av extratjänster. Det två ställen jag besökt i Mälardalen - utanför sthlm - har varit betydligt dyrare.

Det ena stället tog 480 kr för 60 min oljemassage och det andra tog 550 kr för 60 min och 700 kr för 90 min. Jag tror att åtminstone det andra stället är helt seriöst, men har nog svårt att tänka mig att det första inte också skulle vara det. Båda damerna är iaf gifta med svenska män.

Har för övrigt en kompis i en stor stad i södra sverige, som är gift med en thaimassös. Jag hoppas för hans skull att hon tillhör de seriösa damernas ädla skara.

Ja, en timmes massage är betydligt dyrare utanför storstan men det ska man nog mest se som ett uttryck för att det inte råder någon större konkurrens i en småstad. I storsthlm finns det väl ungefär ett par hundra thaimassageställen nu, rätta mig någon som har bättre koll.

Sen kan du nog glömma sociala avgifter när vi pratar thaimassage. De flesta tjejerna är här på 6-månaders turistvisum och får inte officiellt jobba. Lönerna de får har i de sammanhang jag förhört mig legat långt under avtalsenliga minimilöner. Men det är oftast svarta pengar och utdrygat med pengar rätt i fickan för extratjänster.

Har ett ställe bra ruljangs och många kunder har de mot dessa förutsättningar en bra affär även på 350 kr per timme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in