2011-05-30, 21:53
Medlem
Riktigt kul inlägg:-) Har aldrig hänt mig, men lite sne hade man allt blivit oavsett hur duktig tanten är. Man tror att man köper en viss sak men får nåt helt annat....hahaha...men det är priset man får betala när man är ute i gråzonerna som vi
Citera
2011-05-31, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikengul08
Va fan va det som just hände?.....tänkte jag strax efteråt!

Min fråga!

Är detta vanligt? En masserar för att sedan låta någon annan runka av! Jag har aldrig varit med om det förut iaf. Har ni andra?

mvh

/Moi

Det har hänt mig en gång eller rättare sagt dem har försökt gjort så en gång , men man har väl en käft att tala med?!?
Bara säga att kärringen ska dra. Sen skulle jag inte ens vart överens om en röding med den andra där skulle jag lagt 3 fingrar.
Citera
2011-05-31, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilsanto
Det har hänt mig en gång eller rättare sagt dem har försökt gjort så en gång , men man har väl en käft att tala med?!?
Bara säga att kärringen ska dra. Sen skulle jag inte ens vart överens om en röding med den andra där skulle jag lagt 3 fingrar.

Att pruta med horor är ju näääästan att jämföra med om chefen på lönesamtalet sänker din befintliga lön med XX% då du försökt få till en höjning med ett visst belopp. Eller??

Ska ja va ärlig ser jag lite på det såhär.

OM man ger dem det beloppet de efterfrågar utan att pruta osv. TROR jag de engagerar sig mer o gör ett betydligt bättre jobb samt kan komma att öka antalet potensiella tjänster i framtiden.

Folk som prutar fram en s.k. Snålrunk får nog vad de betalar för o inget mer. Tror knappast den tjejen kastar av sig byxa o trosa nästa gång man kommer in i lokalen osv.

Jag kan ha fel, men det är min teori iaf!
Citera
2011-05-31, 12:11
Medlem
Citat:
Att pruta med horor är ju näääästan att jämföra med om chefen på lönesamtalet sänker din befintliga lön med XX% då du försökt få till en höjning med ett visst belopp. Eller??

Ska ja va ärlig ser jag lite på det såhär.

OM man ger dem det beloppet de efterfrågar utan att pruta osv. TROR jag de engagerar sig mer o gör ett betydligt bättre jobb samt kan komma att öka antalet potensiella tjänster i framtiden.

Folk som prutar fram en s.k. Snålrunk får nog vad de betalar för o inget mer. Tror knappast den tjejen kastar av sig byxa o trosa nästa gång man kommer in i lokalen osv.

Jag kan ha fel, men det är min teori iaf!

Du kan inte jämföra massörskorna i denna tråden med eskorter. Eskorter avskyr prutningsförsök, thaitjejer hugger till med ett rövarpris och hoppas att kunden är så kåt/oerfaren att han inte prutar.

Att servicen skulle bli sämre för att man betalar 300 istället för 500 ställer jag mig tveksam till, såvida man inte förhandat in extratjänster i de 500 kronorna.
Citera
2011-05-31, 14:57
Medlem
kpcs avatar
Om massösen gör ett sämre jobb eller är oengagerad så tar kunden sina pengar till ett annat ställe nästa gång. Vem förlorar då på prutandet? Kunden som lätt hittar en annan salong eller massösen som får sitta och vänta på kunder?
Citera
2011-05-31, 15:55
Medlem
heisers avatar
Prostatamassage är ju någon man vill finna, ett finger medans arbetet görs är ju inte ovanligt, men mer ingående? söker förbrilt i sthlm - den som söker skall finna
Citera
2011-05-31, 18:24
Medlem
Var nere och tvättade i tvättstugan i dag kom på mig själv stå och lukta på doften efter sköljmedlet, lukten associerar jag alltid till underbar thaimassage. Där står man som en mupp med ett fånigt leende sniffandes på en strumpa. Hoppas ingen ser en bara!!

Snart är det sommar med smala thaimassörer i korta kjolar eller jeansshorts som ser sexiga ut, längtar dit.
Citera
2011-05-31, 20:19
Medlem
Hahahahahahaha uuuuunderbar story!!!!

Du e fan kungen!

Kudos!

SB

Citat:
Va fan va det som just hände?.....tänkte jag strax efteråt!

Lång story kort:

Efter att ha arbetat en hel del på senaste tiden, kände jag att det återigen var dags att unna sig lite Thai godis.

Rekade TMG och kom fram till att låta ett besök på en salong ca 2mil söder om söder.

Väl där klev jag in i en från andra kunder TOM salong. En söt tjej kom fram och hälsade/frågade om jag kunde tänka mig betala i förskott. Absolut sa jag o hivade fram de 350:- riksdaler hon bad om.

Tankarna på denna tjej hade redan förvandlads till lite av de mer orena i sitt slag, så hennes ord va min lag så att säga.

Hon visade mig till min "massageplats", där jag lämnades ifred för att klä av mig.
Jag va raskt naken, med en sånn go vinballe man kan få av tanken...ja ni vet.

Ville inte skicka fel signaler så ja la mig nude på mage o slängde bort handuken in i hörnet (allt för att markera -ja e öppen för snusk!)

In kommer en heeeelt annan tjej.
Kort hår o inte alls söt, mer cro magnon lik.

Men men ska ja vara ärlig mot mig själv tänkte jag, så har jag ju i ungdomens dagar satt på ännu fulare än så, lets go!! think sexy thoughts osv.

Fan va bra massage hon gav!! hårt o pricksäkert, samt rätt sorts "touch" på pungen emellanåt.
Jag bestämde mig. Låt det apfula fanskapet slita av skinnspiken iaf!

Efter 30minuters ryggknådning bad hon mig snällt vända mig om.

Hade fortfarande inget stånd vilket är ovanligt för mig såhär långt in i akten, men jag antar att det hade med hennes sexappeal att göra.

Hon sätter sig mellan mina ben...tittar på mig...sen frågar hon på dålig engelska -do u want extla massage down hele? med ett finger pekandes mot lille Per.

-Well eeehh yes plz! give it a good rubbin, svarade jag.

5 fingrar hölls upp och jag nickade jakande.

-OK then, wait hele, sa hon reste sig o försvann.

Vafaaaan tänkte jag, vad gör hon, går hon o ringer torskpolisen nu eller vad händer?

30 sek senare kliver ett gammalt troll på ca 60år in i utrymmet där jag ligger orolig som fan, med mini dick.

Kvinnan sätter sig mellan mina ben, dränker ner händerna i olja, särar mina ben samt tar dom runt hennes kropp in bakom ryggen...Höger hand runt snoddas och vänster pekfinger trycks snabbt upp i röven!!! (man frågar väl först?)
Sen sliter hon i den med lust o fägring stor (hon vet hur det ska göras, inte första ggn direkt) och jag gnyr till o skjuter en stråle upp över min blekfeta mage på mindre än 60 sek.

Hon sträcker sig över mig, rullar ut lite dasspapper, torkar av, sträcker fram handen får en röding som jag snabbt fiska fram ur fickan på byxan som ja lagt vid sidan av mig, hon reser sig o går utan ett enda ord på hela tiden. Inte ens ett hallooo....

30 sek till går sen kommer den första tillbaka o avslutar massagen på framsidan.

Min fråga!

Är detta vanligt? En masserar för att sedan låta någon annan runka av! Jag har aldrig varit med om det förut iaf. Har ni andra?

mvh

/Moi
Citera
2011-05-31, 20:32
Medlem
EnNyGrejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Var nere och tvättade i tvättstugan i dag kom på mig själv stå och lukta på doften efter sköljmedlet, lukten associerar jag alltid till underbar thaimassage. Där står man som en mupp med ett fånigt leende sniffandes på en strumpa. Hoppas ingen ser en bara!!

Snart är det sommar med smala thaimassörer i korta kjolar eller jeansshorts som ser sexiga ut, längtar dit.

associerar också till massagen när jag känner lukten
Citera
2011-06-01, 00:11
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnNyGrej
Så jobbigt när massagen är klar så går massösen till sina andra thaivänninor och börjar prata med dom och låssas om att man inte finns. Har hänt ibland för mig. Dom kan ju prata med en tills man lämnat deras salong allafall

En annan sak som suger är när man är på en förtäckt bordell/thaimassage och ser en annan man vid dörren. Jag vill inte se eller bli sedd på en bordell av andra män

Har hänt nån enstaka gång att man fått känna sig lite "bortglömd" när massagen är över, men då har det varit andra kunder på kö och man får ju acceptera att det är business. Men när de tjattrar med väninnorna och skiter i en, nä, det känns ju surt! Håller med!

Har vid ett par tillfällen "delat soffa" efter avslutad massage med andra killar/män. Har inte känts konstigt alls faktiskt. Vi snackade en del sinsemellan också, inte bara med tjejerna. Troligen satt man ju där bägge två och tänkte: "Ok, nu sitter vi båda här nyavrunkade av varsin Thai och låtsas som inget, pratar om vädret, la la la..." Men det funkar, beror på hur man är som person...
Citera
2011-06-01, 00:47
Medlem
Kan inte någon berätta mer om Thaimassage stället i Kristianstad, vid långebro? Funderar på att besöka de och vill veta allt om det
Citera
2011-06-01, 00:49
Medlem
Vet inte riktigt hur man ska då få råd om ställen i Stockholm utan att efterfråga ett PM, tips någon? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in