2010-10-30, 17:38
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Kom igen...Svensk medborgare kanske men tror inte du gått i skola i sverige som grabb

Varför inte ta massage hemma istället eller är gräset grönare på adnra sidan?

haha du rolig men man vet inte vad händer på den gröna sida upp!! haha
så till sav jag 44 år bot i sverige hela livet och kan inte vara mear svensk i mitt hjärta!
född i Uppsala!
näää nog om det nu! Vet stava fel i mail den det händer ibland Det var ölen som stava fel haha
TACK FÖR DU FÖRSTÅ EN MASSAGE BRODER HAHA
Citera
2010-10-30, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av s-tälje
haha du rolig men man vet inte vad händer på den gröna sida upp!! haha
så till sav jag 44 år bot i sverige hela livet och kan inte vara mear svensk i mitt hjärta!
född i Uppsala!
näää nog om det nu! Vet stava fel i mail den det händer ibland Det var ölen som stava fel haha
TACK FÖR DU FÖRSTÅ EN MASSAGE BRODER HAHA

No further questions..
Citera
2010-10-30, 19:39
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lannas
No further questions..
ett glatt mail on rapport massage
va i dag lördag till ett ställe som min kära fru rek hehe
hon från thailand men seriös till massage haha
Vad till norr norr stockholm fick en bra massage Nu inte oljemassage
deyt var en seriös masage och kan rek it Prova thai massage inte olja! känner mej så gott efter det
om vill ha HJ det jag kan få hemma haha

Ännu tack Thai man och Torsetenhigsten för mail här Ha gott bröder
Citera
2010-10-30, 22:45
Medlem
Välkommen tillbaka Torstenhingsten, nu saknar vi bara Isaan, så blir det lite fart på debatten igen. mmm längtar tillbaka till den gamla goda tiden, då man var thaimassage oskuld. Nu är man fast i träsket
Citera
2010-10-31, 02:13
Medlem
nån som har varit på apples massage vip på odengatan 96?
Citera
2010-10-31, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad-Maz
Välkommen tillbaka Torstenhingsten, nu saknar vi bara Isaan, så blir det lite fart på debatten igen. mmm längtar tillbaka till den gamla goda tiden, då man var thaimassage oskuld. Nu är man fast i träsket

Jag finns med i bakgrunden , tycker tråden handlar mest om samma dvs . Hjäp "svara mig på var jag kan få en avrunkning, eller ett Blowjob, snälla PMA mig". Helsjukt, tror att de flesta Thaimassageställen börjar bli rena bordellerna , s¨farbror blå behöver inte spana kängre utan bara dra ett kort ur leken .
Citera
2010-10-31, 16:36
Medlem
Hahha... var inne på Thaimassagekatalogen, För den som orkar läsa recensioner från de som varit på en salong så kan det vara av värde för de som hela tiden gapar om PM

Om man har en eller annan hjärncell kvar och förstår Svenska med de antydningar som kan innefattas i en svensk text , ja då förstår man var man kan få citat "massage av en massös som gärna ger egna förslag om hur muskelspänningar kan lösas" ... HAhaha......... Kul att läsa dessa recensioner samt att dra egna tankar om vad som erbjudíts..
Citera
2010-10-31, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masgard
nån som har varit på apples massage vip på odengatan 96?

Knalla in där... sen kan du tala om för en annan med hur gott folket såg ut där inne

Väntar.....
Citera
2010-10-31, 18:03
Medlem
torstenhingstens avatar
<oj nu har Lille isan vaknat

Såg att thaimassageställene i sthlm börjar hitta till youtube

De finns öööverallt
Citera
2010-11-01, 03:43
Medlem
några frågor...är det apple som jobbade på birka tidigare? hon är väl rätt kul o duktig på sin massage, om det då är samma? jag hade en frågeställning angående ladyboys här för ett tag sen och den förfrågan har inte lett till så mycket konversation, kan det bero på att det är för privat att delge en nyfikenhet för "bi-curiosity" eller som i mitt fall intresset för ett på mitt synsätt relativt lyckat försök till att uppdatera mänskligheten....håller på att somna nu...ber om ursäkt för att jag inte kan formulera mina tankar i ord för tillfället.....frågeställningen gäller fortfarande tillgång på ladyboy massage i sthlm och om det är prisvärt? taxam för lite diskussioner o inlägg
Citera
2010-11-01, 04:08
Bannlyst
Det finns en thaimassage här i byn som har en skylt utanför med texten "Original Thaimassage". Vilket är kul om man tänker på vad Original Gangsters brukar döpa sina apotek, inkasso osv till. Ryktas hur som helst att en av pizzabagarna ska ha försökt sig på en happy ending där men blivit nekad.
Citera
2010-11-02, 20:34
Medlem
Hmm var på en härlig Thaimassage idag, när man sitter och väntar ( på den här salongen sitter man utanför en dörr med nyckel på utsidan och vrede på insidan) så börjar man höra mjuka sköna stön inifrån dörren som stegrar sig till en döm om min förmåga en kvinnlig orgasm . Redan nu börjar man bli lite hård...... Ut kommer det en leende thailänska på ca 35, ser helt ok ut efter ca 5 min kommer det ut en kurvig ljus brunnet ca 40-45 år lite röd om kinderna. Fan vilken känsla både här och där Thailänskan går in och plockar ett par minuter och sen får man gå in....... vilken härlig doft och massage
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in