2010-09-29, 17:48
Medlem
hej igen
läste i tråden att det var nån som blev erbjuden en massage av en ladyboy, i sthlm givetvis, nu ser det ut som att jag ska dit o jobba en vecka senare i höst, är det någon som på nåt diskret kan hänvisa åt vilket håll jag bör bege mig, det vore superhäftigt att få en sån massage....är det gröna linjen söderut? jag utbyter gärna erfarenheter från gbg-området....tack o hej så länge
Citera
2010-09-29, 20:01
Medlem
Har tidigare läst här att det brukar vara dåligt med HE i city, men det undrar jag...

Prövade min första citythaisalong häromdagen. Hade inte planerat det, gick bra förbi och slank in.
Jag gjorde som jag alltid gör, lägger mig på mage naken och utan handuk över rumpan. Jag försöker också peta ner snorre och pung nedåt så dom syns mellan benen. Hon kom in och till min besvikelse la hon handuken över mig och började trycka och gå med knäna på ryggen. När hon var färdig med det så tog hon bort handuken (yes) och började massera på baksidan. Det var nog mera smek än massage, men det kändes skönt. Hon fastnade ganska lägge vid rumpan och hennes finger drogs mellan skinkorna och hon "nuddade" pungen mer än en gång.

Vändning. Ingen handuk och jag låg med rejäl resning. Även här var mesta fucus på mittendelen av min kropp, då och då tog hon ett grepp om pungen och förde handen över ståndet. Hon tog ett stadigt grepp och gjorde några runktag samtidigt som hon titta på mig frågande. Det var så tråkigt att behöva tacka nej, jag hade ju inte tillräcklig kassa med mig för extrakostnader. Men hon drog ett tiotal gånger och sa next time mejbi? Hon forsatte massagen på mage och jag njöt av att ligga naken med stånd och bli masserad av en snygg tjej.

Nästa gång ska jag se till att jag har pengar för extra med mig, även om jag går på citysalong.
Citera
2010-09-30, 16:20
Medlem
Mogrens avatar
Tidigare har här talats om ett ställe i Sthlm som ligger vid en lund. Påstås ge HE och inte ge HE. Tror också att en ny tjej börjat jobba där. Någon som vet vad som verkligen gäller?
Citera
2010-09-30, 17:29
Medlem
Har läst den här tråden att bra tag. Hur tänker ni som frågar om HE och annat?? Om ni läser några inlägg så borde ni begripa vad som gäller för ett bra besök - inga kallingar, trevliga och våga fråga! Hur svårt kan det va??
Jag har besökt fyra ställen i Gbg lyckats varje gång.
Citera
2010-09-30, 17:38
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrapurra
Har läst den här tråden att bra tag. Hur tänker ni som frågar om HE och annat?? Om ni läser några inlägg så borde ni begripa vad som gäller för ett bra besök - inga kallingar, trevliga och våga fråga! Hur svårt kan det va??
Jag har besökt fyra ställen i Gbg lyckats varje gång.

Så det börjar alltså bli bättre på den här fronten även i Götet? Trevligt! Jag har haft lite kontakt med några Göteborgare som klagat på att utbudet av extratjänster är så undermåligt på de Göteborgska thaimassagesalongerna. Nå, ryktet sprider sig väl snabbt nuförtiden, inte minst via nätet, och den stora floran av salonger här i Stockholmsområdet visar ju att behovet finns, så det är väl helt naturligt att rikets näst största stad också får mer av den här varan.
Citera
2010-10-01, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Så det börjar alltså bli bättre på den här fronten även i Götet? Trevligt! Jag har haft lite kontakt med några Göteborgare som klagat på att utbudet av extratjänster är så undermåligt på de Göteborgska thaimassagesalongerna. Nå, ryktet sprider sig väl snabbt nuförtiden, inte minst via nätet, och den stora floran av salonger här i Stockholmsområdet visar ju att behovet finns, så det är väl helt naturligt att rikets näst största stad också får mer av den här varan.

Jag bristen på detta i GBG är extra underligt, då staden själv brukar kalla sig Sveriges framstj*rt, eller hur var det nu
Citera
2010-10-01, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Tidigare har här talats om ett ställe i Sthlm som ligger vid en lund. Påstås ge HE och inte ge HE. Tror också att en ny tjej börjat jobba där. Någon som vet vad som verkligen gäller?

Jag vet inte om vi talar om samma ställe och samma ...lund, men Strindberg brukar hänga utanför det ställe jag tänker på iaf. Och han bodde dessutom runt hörnet sina sista år.
Citera
2010-10-01, 11:52
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dubbelrullo
Jag vet inte om vi talar om samma ställe och samma ...lund, men Strindberg brukar hänga utanför det ställe jag tänker på iaf. Och han bodde dessutom runt hörnet sina sista år.
Just det. Tror också att Tegner hade något med saken att göra.
Citera
2010-10-01, 21:46
Medlem
Madgunners avatar
Det är så enkelt att samma ställe erbjuder extra beroende på vem det är som masserar. Tvivlar på att ägarna gör det då dom får in sitt på dom tjejer dom tar hit. Så sluta att fråga om ställen. Testa själv om du är nyfiken. Vill du ha extra så ta med pengar till det. Men råd idag är det inte säkert att det gäller imorgon.

Vill ni ha garanterat blowjob så ring upp ett luder och boka tid. Vill ni ha skön massage och bestämma under tiden om ni vill ha mera gå på en thaimassage. Frågan kommer ofta. Men om det är värt det är en annan sak.
Citera
2010-10-03, 21:22
Medlem
Jag vill inte döma någon men vissa inlägg här får mig lite illa till mods. Tänker på er som går igång och pillar, klämmer och klär av tjejerna etc. Jag jagar inte något extra men har blivit erbjuden ändå. Ligg bara still och njut av en bra massage. Sluta svina era!

Sedan förstår jag inte er som håller på att leka ordlekar och peka ut ställen. Speciellt ett ställe som visserligen inte är bra men lägg ner det där!
Nog om det...

Jag kan ha hittat den ultimata massagen. Skrev om den tidigare och har nu varit på återbesök. Hade tänkt lägga mig på britsen utan kalsonger men eftersom hon var vid britsen när jag skulle lägga mig på den ville jag inte dra av mig kallingarna framför ögonen på henne. Istället efter en stund då hon verkade tycka att de var ivägen tog hon av mig dem. Det var en riktigt bra massage. Växlade mellan rygg, axlar, rumpa och ben.

När jag vände mig klämde hon lite på ståndet genom handduken och skrattade att den skulle vila. Gillar det med thaimassagen. Glimten i ögat. Skönt att ligga inne i en varm lägenhet också! Blev längre än en timma.

Idag var jag på ytterligare en massage. Ett återbesök. Var där i somras och tänkte att det var tid att ge det en chans igen. Ett litet rum med stearinljus. Det var mysigt. En mycket vacker kvinna. Massagen var helt okej. Hon höll säkerhetsavstånd hela tiden men masserade skinkorna.
När jag låg på magen var hon noga med att gömma könet under handduken. När hon masserade magen vek hon ner en flik så att den inte skulle kunna kika fram. Ändå kom frågan om jag ville ha massage där. Hon var väldigt vänlig och bad om ursäkt! Nästan så man blev sugen *s*.
Det blev kortare än en timma, annars var det helt okej. Men står inte på priolistan att komma tillbaka igen.
Citera
2010-10-03, 22:30
Medlem
Knarkads avatar
Någon som provat massagestället i borlänge? *nyfiken*
Citera
2010-10-03, 23:36
Medlem
AugustSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkad
Någon som provat massagestället i borlänge? *nyfiken*
http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/oevriga-sverige/salong-hemklippningochthaimassage_297.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in