2010-02-19, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av if
jag frågar rakt ut. Känner inte att jag måste respektera thai-brudar

Då får vi hoppas att dom känner lika lite respekt för dig och ger dig exakt det du förtjänar.
Citera
2010-02-19, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
Då får vi hoppas att dom känner lika lite respekt för dig och ger dig exakt det du förtjänar.

Jag håller med dig!
Citera
2010-02-19, 16:56
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
jag frågar rakt ut. Känner inte att jag måste respektera thai-brudar

Hur kan man ville bli avrunkad av ngn man föraktar?
Citera
2010-02-19, 16:58
Medlem
Messerschmitts avatar
De allra flesta tjejer som erbjuder extra brukar ge rätt tydliga signaler om det under massagen. Det finns dock de som helt enkelt avvaktar en förfrågan från kunden. Jag tycker inte att det är fel att på ett diskret sätt ställa frågan. Det kan räcka med en blick på "flaggstången" och ett diskret "OK?". Om hon inte verkar förstå eller svarar nej så är det bara att lägga ner. Håll för guds skull inte på och tjata!
Citera
2010-02-19, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Hur kan man ville bli avrunkad av ngn man föraktar?

Bara för jag inte respekterar dom betyder det inte att jag föraktar dom
Citera
2010-02-19, 18:54
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Bara för jag inte respekterar dom betyder det inte att jag föraktar dom

Nej iof inte
Varför respekterar du dem inte då? Du respekterar dem tillräckligt i alla fall så att de får ge dig massage och röra vid din lille minipitt?
Citera
2010-02-20, 09:29
Medlem
Hejsan!

Jag är ny här på forumet och jag har några frågor som jag vill ha hjälp med.
Jag har fastnat för Thaitjejernas oljemassage både med och utan HE så nu tänkte jag att besöka Danmark om några veckor och se vad som erbjuds där.
Finns det någon som har info om följande ställen eller kan rekommendera andra.
Berätta gärna om kavlitet och hur gästvänliga ställena är.

Blue-Diamond på Krimsvej är det en bordell så man kan få mer än vad hemsidan erbjuder?
Singhamassage?
K27? Hemsidan avslöjar inte mycket!

Tack på förhand!
Citera
2010-02-20, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
Det är inte bara fel att fråga, det är förbannat ohyffsat och en förolämpning mot en tjej som inte vill ge HE utan bara gör sitt jobb. Dessutom måste man vara jävligt korkad om man inte märker att tjänsten är tillgänglig, utan måste fråga rakt ut.

Tycker gott en tjej som får frågan kan ta fram tigerbalsamet och ge kunden en HE han inte glömmer i första taget...

Mycket bra förslag
Skall föreslå detta för min toppen massös som ger en kanonmassage UTAN HE
Citera
2010-02-20, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Nej iof inte
Varför respekterar du dem inte då? Du respekterar dem tillräckligt i alla fall så att de får ge dig massage och röra vid din lille minipitt?

jag respekterar dom inte för dom är så billiga är det konstigt?
Citera
2010-02-20, 14:45
Medlem
Citat:
jag respekterar dom inte för dom är så billiga är det konstigt?

Och vad skulle någon vilja betala för dig?
Citera
2010-02-20, 21:19
Medlem
Snöyra idag och jag provade ett nytt ställe som ligger i city. Hittade det på nätet och det såg seriöst och trevligt ut. En liten och trång men varmt bonad lokal. Blev väl mottagen och hänvisad till ett rum med bänk där jag låg och väntade.

Hon kom in och och bad mig att ta av kalsongerna. Ingen handduk över rumpan. Hon hoppar upp på bänken och sätter sig grensle över min bara rumpa och masserar axlar och rygg. Det var inte den bästa men helt okej ändå. I högtalarna strömmande Bob Dylan.

Däremot den efterföljande massagen av benen var kanon. Hon löste upp några knutar som jag inte ens visste fanns på musklerna. Upp över låren och väldigt noga och länge över rumpan. Tummen sökte upp pungen och rullade över den några gånger.

Jag fick vända mig om och upptäckte då att jag legat där i femtio minuter. Det blev inte så mycket massage på framsidan. Hon masserade låren och lade handen på pungen och undrade om jag ville ha den extra massagen. Jag tackade nej och då var det slut!

Perfekt för dig som söker med andra ord
Citera
2010-02-21, 19:56
Medlem
Kollat runt lite, verkar som det mesta finns på söder och runt bromma trakten

Det som intresserar mest är nog runt bromma, någon som har erfarenhet därifrån?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in