2010-05-25, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Jag kommer ihåg ett ställe i centrala sthlm jag var på....
De måste ha haft dålig olja eller ngt för mina ben blev fullt med röda prickar efter massagen...försvann dock efter par dagar.

Ngn annan som råkat ut för samma sak?

Faaan..... Nu ryker oskulden på mitt konto bara för att ni ska vara såna jäkla hypokondriker.
Låter som en helt vanlig hårsäcksinflamation.

Får jag alltid när materialarn masserat mina muskulösa lår innan div-6 matcherna.
Citera
2010-05-25, 21:24
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fraggle22
Faaan..... Nu ryker oskulden på mitt konto bara för att ni ska vara såna jäkla hypokondriker.
Låter som en helt vanlig hårsäcksinflamation.

Får jag alltid när materialarn masserat mina muskulösa lår innan div-6 matcherna.

Ojoj...inte dåligt med stockar till ben i div 6 i bandy?

Hårsäcksinflammation låter troligt...

En annan sak man kan råka ut för hos en massör är ju svinkoppor..( streptokocker,stafylokocker)
Citera
2010-05-25, 23:12
Bannlyst
Citat:
Ojoj...inte dåligt med stockar till ben i div 6 i bandy?

Hårsäcksinflammation låter troligt...

En annan sak man kan råka ut för hos en massör är ju svinkoppor..( streptokocker,stafylokocker)

.... och skippar man kondomen som vissa tycks göra så finns en hel andra trevliga infektioner
Citera
2010-05-25, 23:19
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G54
.... och skippar man kondomen som vissa tycks göra så finns en hel andra trevliga infektioner

Tror det är rätt ovanligt med män som skippar kondomen..
De flesta har vett till att trä på gummihatten trots sin enorma kåthet för tillfället.
Citera
2010-05-26, 06:57
Medlem
Ha ha, kolla namnet på denna salong ===>> http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/vaestra-goetaland/buajans-thaimassage-och-handarbete_96.html

Ingen idé att hymla där inte
Citera
2010-05-26, 08:03
Medlem
Fleptuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverlast
Ha ha, kolla namnet på denna salong ===>> http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen/vaestra-goetaland/buajans-thaimassage-och-handarbete_96.html

*S*

Ja om man tror på allt som skrivits i den här tråden så är det jäkligt kul faktiskt
Citera
2010-05-26, 12:20
Bannlyst
Citat:
Tror det är rätt ovanligt med män som skippar kondomen..
De flesta har vett till att trä på gummihatten trots sin enorma kåthet för tillfället.

Tja, bland oss FB:are är det nog så (i stort sett i alla fall )........men på andra forum finns fula fiskar som inte drar sig för ett att rida barbacka om möjlighet ges. Man ska aldrig underskatta vissa individers deathwish
Senast redigerad av G54 2010-05-26 kl. 12:22.
Citera
2010-05-26, 12:31
Medlem
Barytons avatar
Jag har varit på fyra olika ställen och blivit avrunkad på tre av dem. På ett av ställena ingår "handarbetet" i priset och utföres utan någon förhandling. Första gången jag var där, så var massagen proffsig och skön men sen har det blivit sämre kvalitet på massagen för varje gång.

Senast jag var där, så var det en oerfaren kvinna som strök handen planlöst fram och tillbaks över ryggen på samma ställe. Det var helt oengagerat och inte skönt alls. "Den lyckliga avslutningen" påbörjades så fort jag vände mig om på rygg och hade halvfjång.

Nä, hellre bra massage med lite eggande beröring (utan HE) än behandlingen på denna runksalong! Det var sista gången på det stället.
Citera
2010-05-26, 13:25
Medlem
St. Pinocchios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neverlast

Brodera inte ut texten för mycket. Verksamheten kanske är tillräckligt mönstergill för att passera genom myndigheternas nålsöga.
Citera
2010-05-26, 22:44
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Finns det något ställe i Ystad som erbjuder lite extra
Citera
2010-05-26, 22:59
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffeeaddicted
Man kan fråga OM det finns, man behöver inte nämna namn, För OM det finns kan man ju hitta stället själv

Helt sant...eller så tar man och slutar och snåla och testar själv?
Citera
2010-05-26, 23:02
Medlem
Coffeeaddicteds avatar
Citat:
Helt sant...eller så tar man och slutar och snåla och testar själv?

Jo det är också ett alternativ.

Dessutom var det ju bara en fråga, behöver inte vara otrevlig. Har man inget vettigt att säga så tycker jag man ska vara tyst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in