2010-08-18, 22:22
Medlem
HelenaRobertsons avatar
jadå,,jag ska avlägga fullständig rapport. Om inte kuken får sitt så är mina tuttar lika känsliga,,,,nyper de i tuttarna så sprutar jag.......mums
Citera
2010-08-18, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KommissarieBallander

Jag tänker främst på det faktum att man ibland får ligga på redan använda handdukar (varav en del luktar skunk), att en timmes massage ofta drar ner mot 45-50 minuter, att långt ifrån alla ställen har dusch, att det ofta är väldigt kallt i rummet, särskilt under de mörka årstiderna, att det ibland är väldigt dålig luft på salongerna, unken och fuktig, att vissa av massöserna inte kan massera utan bara gnider in oljan i huden, osv osv. Dvs alla dessa grejer som verkligen gör massageupplevelsen sämre.

Jag har då aldrig upplevt att det varit smutsiga handukar, tvärtom så har dom lagt ut de rena handukarna medan jag sett på. Har heller aldrig upplevt att dom drar ner på tiden, åter igen tvärtom så har jag fått extra tid. Visst, alla har inte dusch men då blir man avtvättad med varma handukar.
Citera
2010-08-18, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toman
Jag har då aldrig upplevt att det varit smutsiga handukar, tvärtom så har dom lagt ut de rena handukarna medan jag sett på. Har heller aldrig upplevt att dom drar ner på tiden, åter igen tvärtom så har jag fått extra tid. Visst, alla har inte dusch men då blir man avtvättad med varma handukar.

Det låter ju väldigt bra, tänk om alla ställen vore sådana.

Ska nog börja bli betydligt mer kräsen i mitt val av salonger. Är trött på att betala ganska dyra pengar för dåliga upplevelser.

Nä, nu gnäller jag bara känner jag...
Citera
2010-08-19, 03:57
Medlem
dumboears avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greviegreven
Förklara gärna vad du menar med detta påståendet för mig veterligen får ingen Thai jobba i Sverige då de endast har besöksvisum som är giltigt i 3mån...

Det krävs ett 2 årigt uppehållstillstånd för att samtidigt få ett arbetstillstånd i detta landet och det är inte många som har det på salongerna eller på thaikrogarna...

"Tillståndets giltighetstid
Om anställningen är tidsbegränsad får du ett uppehålls- och arbetstillstånd som enbart gäller denna period. Du kan längst få tillstånd i två år. Därefter kan du lämna in en ansökan om förlängning."

http://www.migrationsverket.se/info/160.html#h-Kravforattfaarbetstillstand
Citera
2010-08-19, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abagina
Hur ser det ut i Karlstad?

Har varit på en salong där, fick ingen förfrågan om HE men det var rent o snyggt.
Massagen var den bästa jag har fått, dom drog även över en 25min på tiden.
Priset för mig vart 550kr för 2h 25min pluss 2st stämplar i ett stämpelkort som efter 9st stämplar ger en fri behandling.
Citera
2010-08-19, 10:24
Medlem
Mrgangbangs avatar
Har varit på massage i Sthlm city för ett par dagar sen. Den sämsta jävla massagen någonsin. Hon mer eller mindre "strök" på olja och frågade sedan om HE vilket jag avböjde. Hon masserade 40min av mina betalda 60min. Godtog det för det var fan bättre än att ligga där och bli "klappad" på.

Jag vill ha en bra massage, ett bra HE utan för mycket köpslående, ska det vara så svårt?

MrGB
Citera
2010-08-19, 12:16
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dumboear
"Tillståndets giltighetstid
Om anställningen är tidsbegränsad får du ett uppehålls- och arbetstillstånd som enbart gäller denna period. Du kan längst få tillstånd i två år. Därefter kan du lämna in en ansökan om förlängning."

http://www.migrationsverket.se/info/160.html#h-Kravforattfaarbetstillstand

Yepp så är det, Grevigreven har helfel
Citera
2010-08-19, 12:47
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelenaRobertson
Är det ngn salong i sundbyberg som ger HE. Ni behöver inte säga vilken,,,,kan nog leta mej fram,,annars är det visst söderort som gäller???

ja det finns ett ställe "i närheten" som ger HE, blowjob, body to body mm
Citera
2010-08-19, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast

det får du ta o hinta lite om :P
Citera
2010-08-19, 14:17
Medlem
Mogrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelenaRobertson
Är det ngn salong i sundbyberg som ger HE. Ni behöver inte säga vilken,,,,kan nog leta mej fram,,annars är det visst söderort som gäller???
Rent allmänt kan man nog påstå att sannolikheten för att det erbjuds HE är större än att det inte erbjuds. Varför inte bara testa och se hur det blir?
Citera
2010-08-19, 15:44
Medlem
HelenaRobertsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Hur nära Näckrosen eller solna centrum
Citera
2010-08-19, 17:12
Medlem
Citat: