2010-06-08, 17:11
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Du kanske har något tips ang. Danmark med tanke på att det är lagligt där så borde det inte vara någon fara om du skriver om det här direkt i forumet (rätta mig om jag har fel) ?

Problemet med Danmark är att det finns så himla mycket, man blir som ett litet barn inne i godisbutiken..

Vad det gäller Danmark så är det verkligen en godisbutik. Det finns så mycket att välja på och allt lagligt. Det som är lite synd är att ett ställe som är bra under juni kanske inte är lika bra i juli. Och det beror på att många tjejer kommer dit på turisvisum från danmark och regelbundet byts ut. En del av den är "bra" och andra inte.

Det finns så många ställen att besöka så om du går in i en massagebutik och inte ser någon tjej du gillar, så tveka inte på att tacka nej och gå ut igen. Utbudet är så stor så du behöver absolut inte "ta vad som finns", utan du kan lugnt leta vidare till du hittar nått som faller dig i smaken.
Citera
2010-06-08, 20:57
Medlem
Vampyros Lesboss avatar
Jaha då har man fått lite massage... Testade ett random ställe på väg hem fr kneget, salongen har fått ganska bra betyg i thaimassageguiden o omdömena det ser ju seriösa ut men det kanske är ngn kod som inte jag har fattat iofs.

Direkt när massagen skulle börja blev jag ombedd att ta av mig kalsongerna, fick ingen handduk eller så utan efter anvisning la jag mig näck på mage medan tjejen började knåda. Efter en stund uppmanade hon mig att vända på mig. Visade sig att hennes kjol åkt upp o blottar ett par genomskinliga spetstrosor, ja då började det ju hända grejer. Hon pekar på min balle o håller upp 5 fingrar, prutar icke utan nickar åt henne o börjar bearbeta mig ganska skönt. Efter sprut var det typ slut, summasumarum inte riktigt värt 800 pix. tjejen var trevlig o gullig, massagen var sådär, he var ok men inte världsomvälvande på något sätt och ett stort minus var att det var över på ca 30 minuter. Vette fan om jag ska besöka ngt mer thaimassageställe, egentligen ville jag faktiskt ha en bra massage o he hade jag kunnat skippa. Var finns dessa ställen?
Citera
2010-06-09, 07:38
Medlem
Sannerligen så var det henne jag skulle bli masserad av. Parkerade bakom huset, rundade hörnet och klev in. Lite förvånad över mina pirriga ben. Hade ju gjort detta tidigare. Kanske pirrig på grund av att man inte vet vilken typ av tjejer som jobbar. Just den här dagen ska jag ha tur. Blir mött av en jättesnygg tjej. Gissar att hon är 23 år. Hej säger jag. Vill du ha massage frågar hon leendes. Betala först! Hojtar en kvinna från rummet bredvid...

Skriver mer snart...
Citera
2010-06-09, 22:48
Medlem
craschs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Sannerligen så var det henne jag skulle bli masserad av. Parkerade bakom huset, rundade hörnet och klev in. Lite förvånad över mina pirriga ben. Hade ju gjort detta tidigare. Kanske pirrig på grund av att man inte vet vilken typ av tjejer som jobbar. Just den här dagen ska jag ha tur. Blir mött av en jättesnygg tjej. Gissar att hon är 23 år. Hej säger jag. Vill du ha massage frågar hon leendes. Betala först! Hojtar en kvinna från rummet bredvid...

Skriver mer snart...
Kom igen! kläck ur dig fortsättningen
Citera
2010-06-10, 08:42
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar

Skriver mer snart...

Citat:
Ursprungligen postat av crasch
Kom igen! kläck ur dig fortsättningen

Håller med Crasch.. berätta....
Citera
2010-06-10, 09:02
Medlem
Kanske inte blev någon fortsättning .......
Citera
2010-06-10, 09:08
Medlem
nuendasts avatar
han har kanske inte hunnit hitta på fortsättningen ännu? he he he vem runkar innan man går på massage?
Citera
2010-06-10, 09:33
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
han har kanske inte hunnit hitta på fortsättningen ännu? he he he vem runkar innan man går på massage?

you tell me... en idiot?
Citera
2010-06-10, 15:27
Medlem
nuendasts avatar
i helgen skall jag besöka ett thaiställe i köpenhamn som jag ej provat innan. har fått stället och en viss tjej där rekomenderat för mig.... skall bli intressant.
Citera
2010-06-10, 15:58
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
i helgen skall jag besöka ett thaiställe i köpenhamn som jag ej provat innan. har fått stället och en viss tjej där rekomenderat för mig.... skall bli intressant.
Låter nice, du får återkomma med info om hur det gick.
Citera
2010-06-10, 17:13
Medlem
torstenhingstens avatar
Fick mig en skön seriös thaimassage i Bastuträsk häromveckan
Det var grejor det
Citera
2010-06-10, 22:26
Medlem
nån som har några fina tips i söderort att rekommendera? har några i västerort i utbyte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in