Flashback bygger pepparkakshus!
2010-06-07, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShitPomFritt
haha... Vem vet!?

Till saken hör att jag faktiskt blev ganska besviken... Det var lite, vad ska man säga... oengagerat utfört... lite så där... slentrianmässigt... vet inte om det var rätt ord.. men ja... du fattar nog?

Till en bröjan var det grymt nice! Hon masserade pungen.. smorde in kuken med en halv flaska olja kändes det som.. och så vidare med ganska nice grejer... efter ett par minuter övergick det hela till något som verkade väldigt tråkigt för henne... efteråt gick hon bara.. hörde hur hon tvättade händerna.. kom tillbaka och torkade av mig med papper.. på ett sätt som jag upplevde det som, att hon tyckte det var lite äckligt.

Efteråt fortsatte hon med massagen som ligger i medelklass på kvalitet. Ganska bra. Jag gillar när de använder knä etc för att massera.. när de klättrar upp på mig så att säga. Det tycker jag är najs!

Vet inte vad ni andra säger, har ni samma erfarenheter...? Att det är ganska oengagerade happy endings?? Eller jag ska ge mig ut i djungeln och leta upp en till innan jag slutgiltigt bestämmer vad jag ska tycka?

Lite naivt att tro att damerna ska tycka att det är underbart att runka av en saggig snorre och sedan torka upp sarren..... Så jävla tveksamt.
Citera
2010-06-07, 11:43
Medlem
ikos avatar
Var nere på ett ställe i Malmö igår vid 7pm och tog en massage, det vanliga dvs. 1/h oljemassage. Efter kanske 5 min in i massagen hör jag att dörren öppnas och det är en annan tjej där inne också... Känner att det är fyra händers om börjar att massera mina ben, efter det frågar de vill du ha oss båda? Öhhhh ja bring it on.. sjukt skönt att ha dem glidandes runt på kroppen. Dock inget HE utan bara skönt. Det jobbiga med detta stället är att de ger massage som om det skulle vilja k****a skiten ur en, men icke Jag vet att det är fler som har frågat om HE där (har hört det genom väggen) samt här på FB... Danmark nästa...
Citera
2010-06-07, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Var nere på ett ställe i Malmö igår vid 7pm och tog en massage, det vanliga dvs. 1/h oljemassage. Efter kanske 5 min in i massagen hör jag att dörren öppnas och det är en annan tjej där inne också... Känner att det är fyra händers om börjar att massera mina ben, efter det frågar de vill du ha oss båda? Öhhhh ja bring it on.. sjukt skönt att ha dem glidandes runt på kroppen. Dock inget HE utan bara skönt. Det jobbiga med detta stället är att de ger massage som om det skulle vilja k****a skiten ur en, men icke Jag vet att det är fler som har frågat om HE där (har hört det genom väggen) samt här på FB... Danmark nästa...

Påminner om min allra första upplevelse av thaimassage för 2-3 år sedan, det var väl därför jag fastnade som FAN för thaimassage. Dock aldrig upplevt två massöser samtidigt efter det...
Citera
2010-06-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robban146
Lite naivt att tro att damerna ska tycka att det är underbart att runka av en saggig snorre och sedan torka upp sarren..... Så jävla tveksamt.

Avståndet är långt mellan äckligt och underbart...... Finns många alternativ där emellan...
Citera
2010-06-07, 17:58
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iko
Danmark nästa...

Mmmm håller med dig. Har fått både HE och BTB samt blow i sverige, men servicen går inte alls upp med vad jag har fått i Danmark. Mina absolut bästa thaimassage med bonus har jag upplevt i Danmark och i Finland. Har inte varit med om något dåligt möte alls i dessa två länder ännu, för jag vore ju naiv om jag skulle tro att det är bra på samtliga ställen. I Sverige däremot har det varit otroligt varierande på kvallité på massagen, bonusen och kvinnorna...
Citera
2010-06-07, 19:01
Medlem
Är det nån som beskriva läget i S-tälje? Hur är ställena där?
Citera
2010-06-07, 19:26
Medlem
s-täljes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Newbornkano
Är det nån som beskriva läget i S-tälje? Hur är ställena där?
haha fråga inte mej nu! som inte bo där nu men fråga latin kille ha kanske vet som fig här ibland Men som sagt titigare sorry om ni fått uppfatting jag råka näm nära adress ,,, tips på järfälla någon som vet? ha det gott alla
från nu bara say vad händer i massage inte avslöja ställe ok
ha det gubbs
Citera
2010-06-07, 19:35
Medlem
Besökte ett ställe i söderort. Dock hade en gäst fyllt stället enligt tanten som jobbade där. Såg ett par stora vita tennisdojor, någon här som var där och räddade mig från tanten? 

Var även fram till två ställen till
men vände i dörren på det ena stället, jobbade en yngre tjej med stora naturliga bröst där. Fin kropp.
Dock såg hon lite butter ut, ville nog läsa klart sin 47:an Löken. Hon va inte min typ med eller utan serieblaska.

Vid det tredje stället i söderort så stod det en fet Harley utanför. Gick ej in, kändes lite olustig med en biker i rummen.

Får testa Norrort imorgon då.

/Studs
Senast redigerad av studsbollar 2010-06-07 kl. 20:19.
Citera
2010-06-07, 21:27
Medlem
Messerschmitts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av studsbollar
Vid det tredje stället i söderort så stod det en fet Harley utanför. Gick ej in, kändes lite olustig med en biker i rummen.

/Studs

Om det är det ställe som jag tänker på så skulle du definitivt ha gått in..
Citera
2010-06-07, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
Mmmm håller med dig. Har fått både HE och BTB samt blow i sverige, men servicen går inte alls upp med vad jag har fått i Danmark. Mina absolut bästa thaimassage med bonus har jag upplevt i Danmark och i Finland. Har inte varit med om något dåligt möte alls i dessa två länder ännu, för jag vore ju naiv om jag skulle tro att det är bra på samtliga ställen. I Sverige däremot har det varit otroligt varierande på kvallité på massagen, bonusen och kvinnorna...

På väg till Helsingfors. Något du rekommenderar?
Citera
2010-06-08, 16:13
Medlem
ikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast

Du kanske har något tips ang. Danmark med tanke på att det är lagligt där så borde det inte vara någon fara om du skriver om det här direkt i forumet (rätta mig om jag har fel) ?

Problemet med Danmark är att det finns så himla mycket, man blir som ett litet barn inne i godisbutiken..
Citera
2010-06-08, 17:08
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marmormannen
På väg till Helsingfors. Något du rekommenderar?

Gällande Helsingfors: gå in på www.eniro.fi och klicka på "karta ja reitit". Då kommer du in på kartavdeliningen. Sök på Vasagatan, Helsingfors. När eniro fått fram gatan så klicka på "katunäkymä" sp kommer du ner i streetview. Nu kan du gå runt på vasagatan och dess sidogator för att kolla in utbudet av stipställen, porrbutiker och thaimassage.

Vasagatan ligger i stadsdelen Kallio och det går att gå dit från Finlandsbåten på under en timma. ÄR du mer bekväm tar du taxi.

Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in