2010-05-14, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Var samtliga Thai?

Samtliga var Thai i varierande åldrar.
Citera
2010-05-14, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Det är väl ungefär ett år sedan polisen gjorde en stor razzia i Stockholm och då var det nog många Thaiställen som drog ner på "servicen" en tid.
Nu är det nog bara att vänta på Aftonbladet som ju var tredje år har ett "avslöjande" om massageställen eller bordeller. Det rör om i grytan och tvingar polisen att agera.
Men visst... jag har inte varit i Sthm på länge, men den mängden Thai-ställen som nu verkar finnas, även i city, tvingar nog fram någon aktion så småningom. Både Aftonbladet och polisen är väl nu full upptagna med "empiriska studier" i ämnet. Passa på så länge lugnet råder.

Frågan är om Flashback eller någon av skribenterna i tråden får tippspengarna... Tyvärr ger ett sådant här forum för mycket hinntar åt vad som pågår, vi måste tänka på att vi bor i Sverige, här är helkroppsmassage lika förbjudet som demokrati i Nordkorea.
Citera
2010-05-14, 21:42
Medlem
Först och främst tycker jag att ni som frågar om extra ska sluta med det, koppla av och njut av en bra massage och blir ni sedan erbjudna är det upp till er om ni vill ta det. Blir ni inte erbjudna är tjejerna troligtvis inte intresserade av att ge er någon extra och det ska ni respektera och sluta tjata om det!

Idag spatserade jag runt i Stockholms fashionablare delar. Gick förbi en liten thaimassage som inte var större än en tobakskiosk. Ett lockande pris och mörka moln på himlen fick mig att gå in.

Det satt två stycken där inne (både utseende och åldersmässigt såg de ut att vara mor och dotter), den ena i tjugo års åldern och den andra runt fyrtio. Den yngre tjejen visade mig in i ett litet rum som inte var så mycket större än britsen. Typiskt thailändskt bonat där inne.

Jag tog av mig och behöll kalsongerna på mig. Musik började strömma ur högtalarna på väggen. Det var den yngre tjejen som kom in. Hon såg riktigt bra ut. Tajt topp, långt hår, tajta skinnleggins/byxor eller vad de nu kallas. Röda naglar och ett vackert leende. Massagen var inte den bästa. Hon var dessutom förkyld, hostade, harklade sig och snöt sig rätt mycket. Inte så trevligt direkt.

Hon använde väldigt mycket olja så det rann över hela kroppen. Dock var hon noga med att torka torrt. Hon höll över ryggen. Växlade mellan mjukt och hårt. Fast eftersom det var så mycket olja så kände jag knappt hennes fingrar då hon masserade mjukt. Benen gick fort. Hon var aldrig nära de intima delarna. Kändes som en seriös och vardaglig massage. Vände mig om. Inget speciellt, hon kom lite närmare kalsongerna när hon masserade låren. Men inget som tydde på något extra.

Men innan hon gick över till att massera bröstkorgen kom ändå frågan, ”ska de inte vara där” och hon tittade på bulan i kalllingarna. Jag blev lite förvånad. Har aldrig blivit erbjuden då jag haft kalsongerna på mig och det var som sagt helt utan förvarning.

Jag tackade nej och skrattade till av förvåning. Då skrattade hon också och bad om ursäkt.
Hon slutförde massagen över bröstkorgen och sedan fick jag sitta upp och hon knådade lite på axlarna.
Citera
2010-05-15, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Först och främst tycker jag att ni som frågar om extra ska sluta med det, koppla av och njut av en bra massage och blir ni sedan erbjudna är det upp till er om ni vill ta det.

håller med.

varför behöll du kallingarna på?
Citera
2010-05-15, 01:51
Medlem
Massage av två samtidigt är nåt jag har kvar att testa. Är det någon som har frågat om detta eller har det bara erbjudits? Får ni betala dubbelt eller blir det ett "paketpris"?

Håller bara till i Brommatrakten, har väl testat 5st olika nu och man erbjuds extra överallt. Har bara ett ställe där jag fått riktigt bra massage, men beror ju alltid på vilken tjej man får också. Är mest spänningen jag går för, så gillar nya ställen/nya tjejer
Citera
2010-05-15, 01:55
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
håller med.

Jag tycker inte det är så farligt att fråga om man får tydliga tecken
Jag har frågat själv 2 gånger när man märkt tjejerna varit för fega att fråga rätt ut
S
Citera
2010-05-15, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott
Massage av två samtidigt är nåt jag har kvar att testa. Är det någon som har frågat om detta eller har det bara erbjudits? Får ni betala dubbelt eller blir det ett "paketpris"?

Håller bara till i Brommatrakten, har väl testat 5st olika nu och man erbjuds extra överallt. Har bara ett ställe där jag fått riktigt bra massage, men beror ju alltid på vilken tjej man får också. Är mest spänningen jag går för, så gillar nya ställen/nya tjejer

Håller visserligen till nere i Skåne, men jag blev mäkta överraskad när jag låg och halvslumrade på mage och blev skönt masserad med stora och långa tag över ryggen. Tjejen satt vid mitt huvud och drog händerna från nacken och ner mot min rumpa. Plötsligt känner jag hur ytterligare två händer börjar massera mina fötter och anklar. Fot-tjejen drog av handduken som skylde den nakna bakdelen och började leta sig längs med mina lår upp och masserade sedan noggrant samtidigt som den andra tjejen fortsatte den sköna rygg massagen. För vaje gång hon rörde sig ner mot baken kände jag hennes sköna bröst mot ryggen och kunde inte annat än bli hård och drömma om framsidans massage.

Tids nog och efter vad man nästan kände som en evighet så var det så dags att vända sig om. Med ett blottat praktstånd och två söta thaitjejer i 20 års åldern som fnissade till när jag vände mig om så var förhoppningarna stora. Behandlingen fortsatte i samma anda som innan. Ljumskarna masserades noggrant och när massagetiden var slut frågade en av tjejerna ifall det bra så eller om det var någon annanstans det gjorde ont. Jag log och nickade, Båda tjejerna förstod vad jag menade men fnissade och förklarade att det inte var lagligt i Sverige och frågade ifall det var någon annanstans än där jag ville ha massage innan det var slut. Generat tackade jag nej och 3 minuter senare var jag påklädd på väg därifrån.
Citera
2010-05-15, 08:05
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott

På vissa salonger har jag ibland fått massage av två tjejer, i synnerhet om det är lugnt och jag varit den enda kunden. Det kan vara riktigt behagligt, framför allt om den ena masserar ryggen och den andra du-vet-vad, men även om båda masserar låren till att börja med och sedan fortsätter allt högre upp. Det är dock aldrig något jag bett om eller behövt betala mer för, men blir du inte erbjuden det men absolut vill testa så är det väl bara att fråga, i värsta fall går de säkert med på det mot en extra slant.
Citera
2010-05-15, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Välvillig
håller med.

brukar behålla dem när jag är på ett nytt ställe
Citera
2010-05-15, 11:18
Medlem
torstenhingstens avatar
Som Bluestar säger kan man få det om utan kostnad om det är lugnt i salongen. Kommer det in nya kunder så försvinner den andra tjejen. Antar de bjuder på det för de vill ge kunden en upplevelse och att det är lite omväxling för dem också, sedan kommer man ju mkt snabbare också
När jag fick det var det inget jag bad om utan bra märkte hur fyra händer masserade min kropp då jag låg naken på mage.

Man får det också om man ber om det men då kostar det naturligtvis mera.
Citera
2010-05-15, 23:35
Medlem
Idag fick jag massage av två stycken

samt sällskap i duschen!
Citera
2010-05-16, 20:11
Medlem
idag var jag på ett ställe hon runka av mig jag förde in mina fingar i hennes fitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in