Citat:
Ursprungligen postat av MrLynott
Massage av två samtidigt är nåt jag har kvar att testa. Är det någon som har frågat om detta eller har det bara erbjudits? Får ni betala dubbelt eller blir det ett "paketpris"?
Håller bara till i Brommatrakten, har väl testat 5st olika nu och man erbjuds extra överallt. Har bara ett ställe där jag fått riktigt bra massage, men beror ju alltid på vilken tjej man får också. Är mest spänningen jag går för, så gillar nya ställen/nya tjejer

Håller visserligen till nere i Skåne, men jag blev mäkta överraskad när jag låg och halvslumrade på mage och blev skönt masserad med stora och långa tag över ryggen. Tjejen satt vid mitt huvud och drog händerna från nacken och ner mot min rumpa. Plötsligt känner jag hur ytterligare två händer börjar massera mina fötter och anklar. Fot-tjejen drog av handduken som skylde den nakna bakdelen och började leta sig längs med mina lår upp och masserade sedan noggrant samtidigt som den andra tjejen fortsatte den sköna rygg massagen. För vaje gång hon rörde sig ner mot baken kände jag hennes sköna bröst mot ryggen och kunde inte annat än bli hård och drömma om framsidans massage.
Tids nog och efter vad man nästan kände som en evighet så var det så dags att vända sig om. Med ett blottat praktstånd och två söta thaitjejer i 20 års åldern som fnissade till när jag vände mig om så var förhoppningarna stora. Behandlingen fortsatte i samma anda som innan. Ljumskarna masserades noggrant och när massagetiden var slut frågade en av tjejerna ifall det bra så eller om det var någon annanstans det gjorde ont. Jag log och nickade, Båda tjejerna förstod vad jag menade men fnissade och förklarade att det inte var lagligt i Sverige och frågade ifall det var någon annanstans än där jag ville ha massage innan det var slut. Generat tackade jag nej och 3 minuter senare var jag påklädd på väg därifrån.