2010-08-30, 13:40
Medlem
Hej
Fan har fallit i massagen grep igen.
Senaste veckan har man testa lite nya ställen fortfarande söder om stan och dessa har varit blandade.
HE erbjudande på samtliga, t.o.m ett tyst viskande ....extra HE / BTB / BB !!

Men som sagt lockar inte så mycket längre dock letar man fortfarande efter den där 100% massagen!

Så idag på lunchen var jag i närheten av ett av mina topp 3, så slank in och inte en tjej syntes.
Sen dök en ny som jag ej träffat upp, hon hade tid och vips så låg man där inoljad.
Hon va ganska ung och satt ofta grensle och medans hon massera så blev det nästan så hon red mig.
Ops hur skall detta sluta tänkte jag medans jag njöt av en ganska bra och hård massage! Vända, och masserade på.... sen efter ben upp till mage så bara utan ett ord ..börja hon smeka lilleman, inte ett ord om man villa ha xtra. Hade ju visat lite med kroppsspråk innan att jag ville, men ingen fråga och inga fingrar i luften.
Låg bara njöt .... tills man kom ....

Hon sa att det fortfarande va 10 min och om jag vill ha mer massage, gärna mer på axlar och vips så fick man det med...

Dusch, lite trevligt prat, lite frukt avlsuta min lunch.

Ps. hon fick självklart dricks som hon uppriktigt såg glad över att få ...
Senast redigerad av AndyMan 2010-08-30 kl. 13:43.
Citera
2010-08-30, 22:16
Medlem
Har varit på några ställen i Stockholm men inte blivit erbjuden BTB ännu, är lite nyfiken på hur det går till. Kommer frågan direkt när man lagt sig eller dröjer det till ryggläget. Är tiden en timme BTB eller en timme totalt. När utlösning kommer är det slut då eller kan man komma flera gånger? Priset verkar vara ca 1500 kronor. Hoppas på några berättelser.
Citera
2010-08-31, 18:06
Medlem
Nån som vet om det finns några ställen på gran canaria eller runt Alicante?
Citera
2010-08-31, 22:19
Medlem
Nu börjar jag ledsna på alla som skriver i denna tråd. Jag trodde flashback var en sajt där vi bryr oss om varann och gärna tipsar en broder om en fin Thaimasse där det erbjuds extra. Icke.

Till skillnad från all djävla tråkmånsar tänker jag nu börja dela med mig av mina thaimassekunskaper.
Har sedan jul besökt ca 30 st stockholmsområdet, och jag kommer till att börja med tipsa om ett par säkra kort.

Personligen föredrar jag lite yngre thaitjejejer max 23-25 och mitt fokus är att dessa ställen.
Tog en tur med tvärbanan för ett par veckor sedan. Åkte söderut från alvik och hoppade av efter att ha passerat den hemskt hårt trafikerade essingeleden.
Känner en härlig förväntan då jag kliver ner i de lite sunkiga källarlokalen, för att genast mötas av de klassiska, you want massage. off course i want svarar jag och äter thaitjejen med blicken.
Glider in i masagerummet och är näckar blixtsnabbt. Jag har stånd redan nu.
Thaitjejen skrattar och pekar på min penis.
Fan , ser hon inte kåt ut tänker jag.
Jag lägger mig på rygg med en liten handduk över penis, hon inleder massagen.
Hon gör mig mycket kåt , Thaitjejen är ca 22 och har små short och linne. Hon är mycket söt.
Efter ca 10 min börjar hon försiktigt att ta på min pung, hon ser på mig och jag tar undan handduken.
Jag frågar rakt ut om hon kan runka mig. Hon säger att det kostar 400 kr extra, jag säger 3 och dealen är klar.
Nu häller hon olja över min kuk och börjar runka mig. För att dra utt på nöjet ber jag henne ta det lugnt, och även fokusera på pungen.
Jag ligger nu med benen brett isär och mitt lår trycks mot hennes fitta. Jag frågar om samlag men hon skrattar och säger nästa gång. Hon intensifierar nu sitt runkande samtidigt som hon knullar mitt lår.
Antingen är hon själv kåt, eller en ruggig aktris.
När jag sprutar stirrar jag rakt in i hennes ögon. Hon stirrar på min sprutande kuk.
Henes ögon förefaller glansiga.

När jag är klar pröjsar jag 750 totalt och avviker från lokalen.
Köper med mig en blomma till min fru då det låg en blomaffär väldigt bra till.

Jag ger detta thaihak ett väldigt högt betyg och rekommederar ett besök.
Citera
2010-08-31, 23:33
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur
Nu börjar jag ledsna på alla som skriver i denna tråd. Jag trodde flashback var en sajt där vi bryr oss om varann och gärna tipsar en broder om en fin Thaimasse där det erbjuds extra. Icke.

Till skillnad från all djävla tråkmånsar tänker jag nu börja dela med mig av mina thaimassekunskaper.
Har sedan jul besökt ca 30 st stockholmsområdet, och jag kommer till att börja med tipsa om ett par säkra kort.

.

Det är nog inte "tråkmånsigheten" som gör att det inte postas mer detaljerad info i den här tråden. Det handlar mera om att man aldrig vet vem som läser. Att både polis och skatteverk t ex bevakar Fashback är ju ingen större hemlighet.
Citera
2010-09-01, 00:21
Medlem
JohnDolmess avatar
Men Kallur, det du upplevt med den "kåta" 22-åringen kan man få på nästan vilket thaiställe som helst! Allt handlar ju om att skicka ut rätt vibbar och kanske även hur man ser ut eller luktar! Jag brukar komma relativt nyduschad och har ett anständigt utseende och har fått HE på ALLA salonger jag varit på vilket iofs inte är fler än 10!

Det jag menar är att det kanske inte behöver skrivas ut exakt vart dessa salonger ligger!

Istället kan ni som inte fått erbjudande om "extra" raka er och ta en dusch och dra på ert största kåtsmajl och bege er till valfri salong för en upplevelse ni kommer vilja vara med om igen...

Och om du själv inte ska vara en tråkmåns varför skriver du då inte adressen till salongen du var på?
Senast redigerad av JohnDolmes 2010-09-01 kl. 00:26.
Citera
2010-09-01, 16:33
Medlem
thunders62s avatar
Har inte heller "misslyckats" efter att ha börjat testa igen efter ett års vila hehe..Är i Köpenhamn några dagar nu och ska prova hur det är här.
Citera
2010-09-01, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carolina kallur

Personligen föredrar jag lite yngre thaitjejejer max 23-25 och mitt fokus är att dessa ställen.
Tog en tur med tvärbanan för ett par veckor sedan. Åkte söderut från alvik och hoppade av efter att ha passerat den hemskt hårt trafikerade essingeleden.
Känner en härlig förväntan då jag kliver ner i de lite sunkiga källarlokalen, för att genast mötas av de klassiska, you want massage. off course i want svarar jag och äter thaitjejen med blicken.
Glider in i masagerummet och är näckar blixtsnabbt. Jag har stånd redan nu.
Thaitjejen skrattar och pekar på min penis.
Fan , ser hon inte kåt ut tänker jag.
Jag lägger mig på rygg med en liten handduk över penis, hon inleder massagen.
Hon gör mig mycket kåt , Thaitjejen är ca 22 och har små short och linne. Hon är mycket söt.
Efter ca 10 min börjar hon försiktigt att ta på min pung, hon ser på mig och jag tar undan handduken.
Jag frågar rakt ut om hon kan runka mig. Hon säger att det kostar 400 kr extra, jag säger 3 och dealen är klar.
Nu häller hon olja över min kuk och börjar runka mig. För att dra utt på nöjet ber jag henne ta det lugnt, och även fokusera på pungen.
Jag ligger nu med benen brett isär och mitt lår trycks mot hennes fitta. Jag frågar om samlag men hon skrattar och säger nästa gång. Hon intensifierar nu sitt runkande samtidigt som hon knullar mitt lår.
Antingen är hon själv kåt, eller en ruggig aktris.
När jag sprutar stirrar jag rakt in i hennes ögon. Hon stirrar på min sprutande kuk.
Henes ögon förefaller glansiga.

När jag är klar pröjsar jag 750 totalt och avviker från lokalen.
Köper med mig en blomma till min fru då det låg en blomaffär väldigt bra till.

Jag ger detta thaihak ett väldigt högt betyg och rekommederar ett besök.

Du har skrivit i fel tråd. Det är därför som vi blivit tråkiga här!
Citera
2010-09-02, 09:50
Medlem
mkggas avatar
Jag har inte tidigare testat något thaimassageställe tidigare, men efter vad jag läser här så låter det ju fantastiskt - dels är det prisvärt, och tanken på att få en lång massage av en snygg thaitjej är ju heller inte otrevlig!

Jag har en fråga dock, eftersom jag är väldigt känslig för lukter: är massageoljan luktfri (eller kan man till och med be dem att använda luktfri olja)? Om inte, går lukten bort om man tar en dusch efteråt (det blir väl en snabbdusch om man använder massageställets dusch antar jag?)..
Citera
2010-09-02, 11:53
Medlem
Misslyckat massagebesök i norrort.

Var på mitt stamställe, där jag brukar frå HE. Men denna kväll var nästan alla tjejer upptagna redan och det bara fanns en ny "tjej" ledig. Hon var inte ung och inte snygg, men jag tog en timmes massage med henne. Det skulle jag inte gjort.

Det var mitt livs sämsta massage. Hon bara smetade in mej med olja och tryckte till lite här och var. Hon var också väldigt noga med att handuken låg över både rumpa och lilleman. Hon var väldigt långt från att ens nudda vitala delar. Jag brukar alltid få stånd under massagen men denna gång var det nada. Ingen fråga om HE kom, jag hade ändå tackat nej. Hon var väldigt osocial och sa inte någonting förutom "turn around". Sämsta massagen jag fått på ett för övrigt ett bra ställe med fina tjejer.

Citera
2010-09-02, 14:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnDolmes
Men Kallur, det du upplevt med den "kåta" 22-åringen kan man få på nästan vilket thaiställe som helst! Allt handlar ju om att skicka ut rätt vibbar och kanske även hur man ser ut eller luktar! Jag brukar komma relativt nyduschad och har ett anständigt utseende och har fått HE på ALLA salonger jag varit på vilket iofs inte är fler än 10!

Det jag menar är att det kanske inte behöver skrivas ut exakt vart dessa salonger ligger!

Istället kan ni som inte fått erbjudande om "extra" raka er och ta en dusch och dra på ert största kåtsmajl och bege er till valfri salong för en upplevelse ni kommer vilja vara med om igen...

Och om du själv inte ska vara en tråkmåns varför skriver du då inte adressen till salongen du var på?

Han hintar tillräckligt bra. Gillar skarpt hans broderliga recension.
När jag läste fatta jag direkt vi varit på samma ställe med samma tjej så mera sånt här
Citera
2010-09-02, 18:07
Medlem
Barytons avatar
Var på ett, för mig, nytt ställe i fredags. Det var madrass på golvet och draperi till grannbåset. Jag gick in, tog av mig rubbet och lade mig på magen på madrassen. Hon började med en riktigt bra massage av fötter/ ben och rygg/nacke.

Inte några direkta skamgrepp långt upp mellan låren som kunde ge en indikation att det vankades något extra. Det är just den här ovissheten som jag gillar, som gör det lite extra spännande.

Så småningom började det närma sig ryggslutet och händerna började massera skinkor och insida lår på ett ljuvligt eggande sett. Jag visade att jag gillade det genom att lyfta höfterna och jucka lite mot bädden. Hon höll på länge runt rumpan, innan det var dags att vända sig om.

Väl på rygg så stod haubitsen upp som ett spett. Hon log och masserade lite ben, framsida lår och mage, samtidigt som hon strök över kuken varje gång hon passerade. Till slut masserade hon fram ett lyckligt slut utan något frågande eller förhandlande. Detta var ett av de bästa massagebesöken för min del. Det var bra massage och lugnt och avslappnat.

Tar man av sig naken utan att fråga, visar uppskattning vid massage av lår och rumpa och inte skäms/ försöker dölja sin upphetsning så tycker jag att det verkar svårt att inte erbjudas HE. Detta gäller samtliga av de ställen jag varit på.

Det har bara varit ett ställe där jag (dumt nog) sa att jag hade träningsverk, som det inte blev något...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in