2011-02-04, 06:21
Medlem
HAN skulle haft en fet smäll som rusar in sådär. Har nog varit något tjafs mellan dom innan dej.
Citera
2011-02-04, 08:59
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meatballs
En obehaglig upplevelse

Var på thaimassage ídag på ett ställe i stockholm där jag vart ett flertal gånger. Blev anvisad ett litet rum med skynke där jag klädde av mig och lade mig på magen. Massagen var helt ok och lite lagom "närgången". När jag vänt mig om och hon börjar närma sig mina ädlare delar petar hom på den och frågar om jag vill ha lite extra. Hon visar 5 fingrar, jag tvekar en stund och visar upp 3 fingrar, hon säger ok. Hon sitter nära mig i en kortkort kjol så jag nästan ser henners troser. Kan ju inte låta bli att bli lite närgången. Hon säger no no, men visar fem fingrar för att smeka brösten.... jag säger no no.... 500, om jag får smeka dig mellan benen.... hon säger ok. Hon sitter och runkar mig samtidigt som jag smeker hennes plaskvåta sköte.

Plötsligt rycker någon upp skynket in till rummet och där står hennes pojkvän!! Han blir helt galen och hon rusar ut för att lugna ner honom.... det blir ett jävla liv utanför och jag förstår att hon försöker hindra honom för att komma in till mig. Jag klär på mig lite snabbt precis lagom till att både han och hon kommer in. Behöver inte säga så mycket. Dem tjafsar på och han är lite aggresiv. Han verkar inte veta om han ska spöa mig eller sin tjej... Jag säger bara till honom att försöka lugna ner sig. Han tittar på mig och säger på bruten svenska: det är min flicka! Han ser mest ledsen ut och vill bara att jag ska betala. Hon får 500 kr och jag sticker. Kör runt kvarteret och tittar in, det ser lugnt ut.

Hoppas det löser sig mellan dem. Kanske skulle jag stannat kvar, så inte hon fick stryk... men han såg ju inte så farlig ut... såg mest ledsen ut....

Men vem skulle inte göra det när ens flickvän bara några meter från en runkar balle och blir fingerpullad

min känsla är att det var uppgjort. dom ville ha dina pengar utan att behöva fullfölja. för hade jag hamnat i samma situation att jag hittat en flickvän med händerna på någon annans kuk så hade inte min första tanke varit att jag vill ha pengar... tror du helt enkelt blev lurad.
Citera
2011-02-04, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
Tre senaste erfarenheterna:

En bit söder om söder. Otroligt söt tjej, såg inte riktigt thailändsk ut, mer koreansk, men det spelar ingen roll, väldigt snygg och sexig. Börjar massagen på benen, men jobbar snabbt upp mot baken och Mr Jackson. Jag brukar inte få ribba innan jag vänder mig om och får känna ordentligt på tjejen, men den här gången står Jackson rakt ner i golvet. Vääända...förhandlar snabbt om pris och kommer överens om naken HJ. Får ett otroligt trevligt HJ av en jättesexig tjej i 69-ställning. Undersöker henne överallt .

Söder om söder. Thaikvinnan, ca 40, mkt sexig. Omedelbart erbjudande om btb. En fullständigt osannolik upplevevelse i en timme med en naken snygg kvinna som glider omkring överallt på mig. Full service...tom GFE . Fick ett erbjudande innan jag gick som stör min hjärna dagligen och det gällde inte henne .

Västerut...mycket bra massage..äldre kvinna...gammal är äldst .

gammal e alltid äldst
Citera
2011-02-04, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nuendast
min känsla är att det var uppgjort. dom ville ha dina pengar utan att behöva fullfölja. för hade jag hamnat i samma situation att jag hittat en flickvän med händerna på någon annans kuk så hade inte min första tanke varit att jag vill ha pengar... tror du helt enkelt blev lurad.

Låter långsökt. Slippa fullfölja vadå? Att runka ytterligare 3 minuter tills det gått och få femhundra av en nöjd kund som dessutom kommer tillbaks och dessutom rekommenderar stället till sina FB-kompisar. Istället så "lurar" man till sig en ynka femhundring och säkerställer att den kunden aldrig kommer tillbaks plus ett okänt antal andra som blir varnade för stället.

Nog för att det finns korkade bedragare, men så korkade?
Citera
2011-02-04, 15:17
Medlem
Igår var jag på ett nytt ställe på Hisingen, massagen var ok men hon vägrade göra lite extra skönt.....
tråkig tjej.....går ej dit igen.....synd
Citera
2011-02-04, 17:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xdin
Igår var jag på ett nytt ställe på Hisingen, massagen var ok men hon vägrade göra lite extra skönt.....

Det var en förståndig tjej! =)
Citera
2011-02-05, 08:19
Medlem
Citat:

Vägrade? Du menar att du försökte tvinga henne! Vad är det med en del människor. Jag går inte på massage för att köpa ett runk. Jag har inget emot dem som gör det heller! Men sådana som du som tror att du kan köpa vad du vill av vem som helst och sedan blir sur för att det inte går. Vad är ditt problem?

Förresten till er andra på andra sidan så verkar det skett en explosion av thaiställen, ploppar iallafall upp flera nya hela tiden på guiden. Lycka till och hoppas ni får det gott och att ni sköter er med stil!
Citera
2011-02-06, 13:08
Medlem
nuendasts avatar
Återkommer om en stund med en rapport från förra veckans besök i Helsingfors med thaimassage mm. Skall bara se om jag hittar den erotiska reseguide jag köpte utanför båten, en bok, som jag hade nytta av.
Citera
2011-02-06, 13:15
Medlem
Citat:

Vägrade??? Var massagen bra så var det ett bra ställe. Idiot.
Citera
2011-02-07, 15:19
Medlem
Var på en ny salong idag och fick en sjukt bra behandling!

Började med vanliga massagen, fötter, vader, lår och rumpa. Extra mycket rumpa
Sedan ryggen och nacken..

Dax att vända sig, halvstånd redan nu och hon körde lite mer fötter medans hon sneglade mot handduken som inte låg platt...
Sedan låren och vipps bort med handduken.
Smörjde in kulen och pungen och masserade mellan pung o anus en stund sedan tog hon ett litet varv på kuken och frågade: Do you want me to do Mr x to?

Tre fingrar från henne och en nick från mig.
And off we Go...

Efter en bra HE fortsatte hon med massagen och sedan dusch och hemgång.

Detta var i göteborgsområdet.
Citera
2011-02-07, 18:58
Medlem
hejsan

jag har varit 2 ggr på massage de sista 3 veckorna och vilken skillnad i resultat !!
Första massagen var riktigt bra men hon var väldigt försiktig när jag låg på magen. Hon rörde inte det minsta på pungen så när jag låg där så tänkte jag " en skön massage iaf"

När jag vände på mig la hon handduken över men när jag drog den åt sidan och frågade om hon vill ge mera massage så nickade hon bara. Jag visade 3 fingrar och nickade igen men då sa jag att jag ville hon skulle ta av sig. En ren chansning men då nickade hon igen och höll upp 5 fingrar. Kåt som man var så sa jag okey. Jag trodde då att jag skulle få HE med henne naken men hon la sig bredvid mig och sära och när jag tog kuken och satt den mellan benen på henne så blunda hon bara....
hej och hå... det blev ett skönt knull

Nästa massage var en riktig miss... massagen var inte bra och hon visade direkt att HE var inte aktuellt
Då tänkte man att "bara det blir en bra massage " men det blev det inte heller.
Mest ben och rygg vilket inte var värt priset

En riktigt bra massage är inte helt fel och då gör det inget om det inte blir HE.
Skulle man få det jämt så blir det inte kul heller
Citera
2011-02-07, 19:37
Medlem
HAHA wtf aldrig läst denna tråd,

Måste fråga, är detta vanligt förekommande? Alltså är det mer regel än undantag?

(med sexuella tjänster menar jag då)

Har fan gått på massage så man börjar ju undra, då jag trodde detta var mer eller mindre en myt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in