2010-05-13, 15:27
Medlem
En till som är fast i detta trevliga missbruk. Du har säkert lite ångest över de ca 6000 spänn som du spenderat, men å andra sidan är du mjuk och fin i kroppen Och det är ju nyttigare med massage än andra dyrbara missbruk som tex rökning.
Citera
2010-05-13, 16:17
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pxl
En till som är fast i detta trevliga missbruk. Du har säkert lite ångest över de ca 6000 spänn som du spenderat, men å andra sidan är du mjuk och fin i kroppen Och det är ju nyttigare med massage än andra dyrbara missbruk som tex rökning.

Jasså du har ångest över småpengar du hehe
Börjar man tänka så i pengar blir man snabbt knäpp.

Fina resor och semestrar man kunde ha fått
Citera
2010-05-13, 20:16
Medlem
6000 kr räcker inte riktigt, det har blivit några återbesök också. Dessutom hälsade jag på ett ställe nr #11 idag, 11 visade sig bli en 69.

Men över ett halvår är det inte så farligt med några tusenlappar. Tänk så mycket man slösat under tiden på t ex hyra och mat. Det är väl bättre att lägga pengar på att få en lätt pung än en tung mage!

Alltså, jag jag har ingen ångest över de försvunna lapparna. Än.
Citera
2010-05-13, 20:22
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1
6000 kr räcker inte riktigt, det har blivit några återbesök också. Dessutom hälsade jag på ett ställe nr #11 idag, 11 visade sig bli en 69.

Men över ett halvår är det inte så farligt med några tusenlappar. Tänk så mycket man slösat under tiden på t ex hyra och mat. Det är väl bättre att lägga pengar på att få en lätt pung än en tung mage!

Alltså, jag jag har ingen ångest över de försvunna lapparna. Än.

Ja snackar man halvår är det ju en fis i rymden

En tokig kväll på krogen kan det ju lätt gå 2000 kr...
Citera
2010-05-13, 22:59
Medlem
...+700 kr om man vaknar upp ensam och bakfyllekåt morgonen efter.
Citera
2010-05-13, 23:02
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gladpack1
...+700 kr om man vaknar upp ensam och bakfyllekåt morgonen efter.

Haha sant där.
En skön massage när man är bakiskåt är sjukt trevligt.
Citera
2010-05-14, 09:26
Medlem
Jag har nu testat 3 ställen i Halmstad och 1 ställe i Mellbystrand flera gånger i hopp om att bli erbjuden HE men inget erbjudande från nån, har till och med frågat om extra service utan resultat. HE verkar vara nått som erbjuds endast i de stora städerna, finns här någon som blivit erbjuden HE i närheten av Halmstad?
Citera
2010-05-14, 09:30
Medlem
Var samtliga Thai?
Citera
2010-05-14, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zinidin
Vet att det delvis diskuterats förut, men... Hur kan den här Thaimassagetrenden pågå helt obehindrat i Stockholm? De salonger som inte erbjuder HE är ju lätträknade..

Några idéer:
1. Rättsväsendet ser mellan fingrarna för att det finns värre brott/värre former av prostitution?

2. Verksamheten utåt är helt laglig och det är extremt svårt att bevisa att det varje dag begås brott mot sexköpslagen på Thai-ställena?

3. Även om någon åker dit med "kuken i brevlådan" kan man alltid hävda att den sexuella tjänsten utförs utan betalning?

Att en bransch som denna plötsligt växer så explosionsartat borde väl väcka onda aningar hos även den dummaste konstapel?

Så länge den björn som sover fortsätter göra det är ingen gladare än jag, men skulle vara intressant att höra lite vad ni andra tänker om detta..

Zin

Det är väl ungefär ett år sedan polisen gjorde en stor razzia i Stockholm och då var det nog många Thaiställen som drog ner på "servicen" en tid.
Nu är det nog bara att vänta på Aftonbladet som ju var tredje år har ett "avslöjande" om massageställen eller bordeller. Det rör om i grytan och tvingar polisen att agera.
Men visst... jag har inte varit i Sthm på länge, men den mängden Thai-ställen som nu verkar finnas, även i city, tvingar nog fram någon aktion så småningom. Både Aftonbladet och polisen är väl nu full upptagna med "empiriska studier" i ämnet. Passa på så länge lugnet råder.
Citera
2010-05-14, 09:55
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massage
Jag har nu testat 3 ställen i Halmstad och 1 ställe i Mellbystrand flera gånger i hopp om att bli erbjuden HE men inget erbjudande från nån, har till och med frågat om extra service utan resultat. HE verkar vara nått som erbjuds endast i de stora städerna, finns här någon som blivit erbjuden HE i närheten av Halmstad?

Hur var massagerna?
Råkade de komma lite nära pung och lilleman?
Citera
2010-05-14, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gentleman007
Det är väl ungefär ett år sedan polisen gjorde en stor razzia i Stockholm och då var det nog många Thaiställen som drog ner på "servicen" en tid.
Nu är det nog bara att vänta på Aftonbladet som ju var tredje år har ett "avslöjande" om massageställen eller bordeller. Det rör om i grytan och tvingar polisen att agera.
Men visst... jag har inte varit i Sthm på länge, men den mängden Thai-ställen som nu verkar finnas, även i city, tvingar nog fram någon aktion så småningom. Både Aftonbladet och polisen är väl nu full upptagna med "empiriska studier" i ämnet. Passa på så länge lugnet råder.

Razzian förra året var väl riktad mot koppleri och utnyttjande av minderårig mm. Inget mot kunderna vad jag vet. Jag förstår fortfarande inte hur de ska kunna sätta dit en massagekund för sexköp. Tänk om det faktiskt uppstår tycke under massagen och så har man sex. Inget brottsligt med det, brottet begås ju först när man betalar. Eller så har jag missuppfattat hela grejen.
Behovet av massagesalonger finns uppenbarligen och verksamheten lär fortsätta så länge det finns kunder. De tjejer som jag träffat verkar inte må dåligt eller behandlas illa. Tvärtom är det ju ofta väldigt gemytlig stämning. Sen om man dragit skinn hela dagen kanske det inte känns så bra, men förhoppningsvis har hon fått en rejäl slant för jobbet.
Citera
2010-05-14, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Hur var massagerna?
Råkade de komma lite nära pung och lilleman?

Massagerna på 2 av ställena i Halmstad ochh i Melllbystrand var bra, dom var nära både pung och lilleman men rörde dem aldrig. Ingen som har fått HE i närheten av Halmstad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in