Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-27, 19:14
  #1777
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
mmm du har nu hiv+klabbe osv! GRATTIS!!!!!!
'

Jag slickade inte henne, använde bara fingrar
Citera
2010-03-27, 19:36
  #1778
Medlem
Fleptuts avatar
Var det typ oljemassage först på en madrass eller var det bänk? Draperi eller dörr,fanns det fler tjejer där?

/Flep
Citera
2010-03-27, 20:07
  #1779
Medlem
Jag tänkte ta mig en massage på något bra ställe!
Gärna om hon drar lite i ballen oxå!
Är 24..tänker inte ge en spänn för det!

Vart går man då?

Ska dra lite tjack innnan och va dirty
Citera
2010-03-27, 20:45
  #1780
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
Jag tänkte ta mig en massage på något bra ställe!
Gärna om hon drar lite i ballen oxå!
Är 24..tänker inte ge en spänn för det!

Vart går man då?

Ska dra lite tjack innnan och va dirty


rök på en svamp vetta,så kan du säkert hallucinera upplevelsen
Citera
2010-03-27, 21:04
  #1781
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av janne1971
rök på en svamp vetta,så kan du säkert hallucinera upplevelsen

Man röker inte på en svamp!

Man gör Te...
Citera
2010-03-27, 22:37
  #1782
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Derileec
Jag tänkte ta mig en massage på något bra ställe!
Gärna om hon drar lite i ballen oxå!
Är 24..tänker inte ge en spänn för det!

Vart går man då?

Ska dra lite tjack innnan och va dirty

Det här med att du vill ha det gratis, är det för du är 24 år, för att du ska gå dit påtänd eller för att du är så smart och bra rent allmänt?
Citera
2010-03-27, 23:41
  #1783
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wodan
Obekväm ställning tycker jag...

ANGÅENDE PM:

Jag diskuterar gärna detta ämne offline, men lämnar inte ut info om ställe/massös. Tycker det är lite lågt faktiskt. Jag tror (med min lilla erfarenhet) att det bemötande och den "service" som erbjuds beror mer på vem man är och hur man beter sig, än vilket ställe/massös man besöker faktiskt. De två positiva upplevelserna jag skrev om inatt var ett resultat av ömsesidig attraktion, naturligtvis betalade jag men jag kände att det fanns värme och ömsesidighet, ni kanske inte tror mig men så var det iallafall.

Detta ang de PM som ramlat in under natten..

Mycket bra Precis vad jag skulle vilja ha sagt om detta , men jag var för dum för att kläcka det själv.
Stort Tack
Citera
2010-03-28, 14:00
  #1784
Medlem
4thtimearounds avatar
Var på mitt första thaimassagebesök igår och var ganksa nervös just innan, men det lugnade sig när jag väl kom in.

Blev erbjuden HE och tackade såklart JA, dock kunde jag inte komma när hon runkade. Hon höll på jävligt länge, det var inte hennes teknik det var fel på.

Tror det hade med nervositet samt att hon inte var tillräckligt snygg att göra. Dom andra thaitjejerna i butiken var mycket mer sexigt klädd, hade nog gått bättre med någon av dom.

Jag fick avsluta runken själv medans hon strippade framför mig (tryckte upp fittan ca 5cm från mitt ansikte) då gick det.

Någon som haft problem med att komma någon gång?
Citera
2010-03-28, 15:18
  #1785
Medlem
mmm jag hade samma problem en gång, hon drog o drog men det gick bara inte, det var absolut inget fel på vare sig tjejen eller engagemanget men jag var nog för trött, då ropade hon in sin kollega o så hade jag fyra händer som lekte o smekte o då tog det inte så lång tid innan det blev ett glatt avslut. jag utbyter gärna erfarenheter i göteborgstrakten men endast om du själv har något seriöst att komma med, jag har fått larviga förfrågningar om PM när någon påstått sig få HE på ställen där jag vet att det definitivt aldrig förekommer ni går fetbort.
jag håller även med tidigare inlägg att det har att göra med bemötande och personkemi att göra om det blir HE eller inte, givetvis kan man nog tjata sig till det med betalning, men hur kul är det? det är spänningen som är lite av grejen, sen är det givetvis så att om en har varit på samma ställe flera gånger med samma tjej så vet man ju relativt säkert att det blir men helt säkert är det ju aldrig. tillfället avgör. hej så länge.
Citera
2010-03-28, 23:51
  #1786
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saabturbo
'

Jag slickade inte henne, använde bara fingrar


en 69a innebär just att båda ger varandra oralsex samtidigt...
Citera
2010-03-29, 00:05
  #1787
Medlem
Godkväll!

Ska ner till Tyskland och Hamburg senare i vår och undrar vad ni övriga här har för erfarenhet av thaimassage ställen i Hamburg? Hur utbudet ser ut? Ja, jag känner till Reeperbahn osv men är ute efter thaimassage salonger som erbjuder body to body och lite till...

Någon erfaren räv här som har kolla på läget nere i Hamburg?

Tacksam för svar! Kanske andra är intresserade att veta också?
Citera
2010-03-29, 06:31
  #1788
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crockett
Godkväll!

Ska ner till Tyskland och Hamburg senare i vår och undrar vad ni övriga här har för erfarenhet av thaimassage ställen i Hamburg? Hur utbudet ser ut? Ja, jag känner till Reeperbahn osv men är ute efter thaimassage salonger som erbjuder body to body och lite till...

Någon erfaren räv här som har kolla på läget nere i Hamburg?

Tacksam för svar! Kanske andra är intresserade att veta också?

Visserligen har jag inte prövat det själv i Hamburg men det finns bevisligen en hel del att tillgå där:

http://www.modelle-hamburg.de/massag...de82f0186c7c2d
http://www.hamburg-web.de/guide/rubrik/thaimassage.htm
http://www.hamburgcity-sex.de/eta_massagen.html

Återkom gärna med en recension efteråt!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback