2010-03-13, 10:10
Medlem
Någon som provat stället vid fatbursparken? Den finns inte med i katalogen
Senast redigerad av leosthlm 2010-03-13 kl. 10:13.
Citera
2010-03-13, 12:23
Medlem
Ok orkar inte läsa igenom alla poster. Nån som vet om de finns nån Thaimassage med HE i Sundsvall??
Senast redigerad av Allram99 2010-03-13 kl. 13:03.
Citera
2010-03-13, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leosthlm
Någon som provat stället vid fatbursparken? Den finns inte med i katalogen

vilken katalog?
Citera
2010-03-13, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allram99
vilken katalog?

http://www.thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen
Citera
2010-03-13, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isaan
För mig en självklarhet att ge tjejen en hundring i "tipp".

Jag ska börja med det, iaf om jag är nöjd med massagen.
Citera
2010-03-13, 15:36
Medlem
torstenhingstens avatar
Jag ger inga speciella dricks
300 kr för att dra i lille snorren i ngn minut är väl bra extra dricks....
Citera
2010-03-13, 16:26
Medlem
Nähä! Du var en snål djäkel

Var och tog två timmar oljemassage idag, den tjen massera väldigt mjukt men även väldigt proffsigt, efter en timmes knådande på baksidan varav säkert 45 minuter vid låren och ljumskarna så vände jag på mig , hela tiden helt spritt naken, ingen handduk där inte . Jobbade fa.. i minst en timme för att inte få "ribba". Bra att det var lite kallt över kuken utan handduk, det underlättade. Hon masserade allt utom just kuken , pungen fick även den en lätt omgång då och då, men frågan kom aldrig... och inte ställer jag den ,men vore kula att veta vad hon tänkte eller hur hon skulle reagerat på en "resning"

Hon fick i alla fall en hundring i dricks, trehundra tjänar hon för två timmars jobb(ink dricks) . Vilket hon var väl värd.

Nästan roligare så , sen kan man gå hem till sin egen Thai och köra resten , då behöver man inte ha dåligt samvete. Se men inte röra heter det ju
Citera
2010-03-13, 16:42
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Nähä! Du var en snål djäkel

Var och tog två timmar oljemassage idag, den tjen massera väldigt mjukt men även väldigt proffsigt, efter en timmes knådande på baksidan varav säkert 45 minuter vid låren och ljumskarna så vände jag på mig , hela tiden helt spritt naken, ingen handduk där inte . Jobbade fa.. i minst en timme för att inte få "ribba". Bra att det var lite kallt över kuken utan handduk, det underlättade. Hon masserade allt utom just kuken , pungen fick även den en lätt omgång då och då, men frågan kom aldrig... och inte ställer jag den ,men vore kula att veta vad hon tänkte eller hur hon skulle reagerat på en "resning"

Hon fick i alla fall en hundring i dricks, trehundra tjänar hon för två timmars jobb(ink dricks) . Vilket hon var väl värd.

Nästan roligare så , sen kan man gå hem till sin egen Thai och köra resten , då behöver man inte ha dåligt samvete. Se men inte röra heter det ju

Låter lite illa det där...att du inte får stånd..
Citera
2010-03-13, 17:43
Medlem
Messerschmitts avatar
Själv kostade jag på mig två massöser samtidigt idag Inte så dumt.. Och ja, de visste hur man åtgärdade ett smärtsamt stånd! Teamwork i sin bästa form..
Citera
2010-03-13, 18:05
Medlem
Till vilka slantar och hur länge ?
Citera
2010-03-13, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torstenhingsten
Låter lite illa det där...att du inte får stånd..

Faktiskt så har jag inga problem med det , snarare tvärt om anser min fru. Lite för ofta som man vill till. Däremot så har jag ett litet handikapp, jag vill känna tjejen och även att hon ser attraktiv ut innan jag tänker på sex. Annnars kan man ju knulla grannkatten, kanske vore nåt för dig "Torsten", har grannen en katt så testa
Citera
2010-03-13, 18:40
Medlem
torstenhingstens avatar
Citat:
Faktiskt så har jag inga problem med det , snarare tvärt om anser min fru. Lite för ofta som man vill till. Däremot så har jag ett litet handikapp, jag vill känna tjejen och även att hon ser attraktiv ut innan jag tänker på sex. Annnars kan man ju knulla grannkatten, kanske vore nåt för dig "Torsten", har grannen en katt så testa

Tycker du är lite mystisk..Du sänder dubbla budskap och det måste du erkänna
Du både vill ha och inte ha HE...det kan man tyda i dina texter likväl på forumet såsom PM
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in