2019-01-30, 07:44
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
.........
Jag sa "jag r van med 1000 kr fr FS", men det hjlpte inte. "Can't go lower than 3000, sorry...".
Vilken stad och stadsdel?

Det r bara att sga att du har 1000 kr (om det r var smrtgrnsen fr knullbudgeten gr) och antingen fr hon det eller s blir det inget alls.

Tro mig, hon tar hellre 1000 kr n inget. Som det blir nu har hon ftt sitt hybris bekrftat och eggar sina kollegor att hja priset.
Citera
2019-01-30, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnyOnes
Hur ofta ker man p nitlotten egentligen, att tjejen vill ha inte bara ett tusen utan flera tusen fr FS?

Min erfarenhet finns i recensionstrden, men jag undrar mer allmnt. Tnkte man skulle gra ett till besk nsta mnad, och d ska man fan inte ka p samma nitlott, och betala 3000 fr FS

Mitt fel, givetvis, men vad kan jag gra fr att minska risken att ka p proppen nsta gng? Eller hade jag bara extrem jvla otur med ngon som var riktigt girig? Jag sa "jag r van med 1000 kr fr FS", men det hjlpte inte. "Can't go lower than 3000, sorry...".

Haha vad r det som r problemet? D r det vl bara att sga nej och g till ety annat stlle?
Betalar jag 1500 d fr tjejen vara vldigt snygg med fin kropp. Annars mellan500-1000 fr fs i Gteborg
Citera
2019-01-30, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swip
Haha vad r det som r problemet? D r det vl bara att sga nej och g till ety annat stlle?
Betalar jag 1500 d fr tjejen vara vldigt snygg med fin kropp. Annars mellan500-1000 fr fs i Gteborg

Alltid enkelt att vara efterklok.

Hon fr vara hur snygg som helst. 1500kr skulle jag inte betala. Mitt max. r 1000kr, annars fr det vara.
Som det skrevs innan, hon tar hellre 1000kr n blir helt utan.
Citera
2019-01-30, 14:07
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Nr de begr absurda priser tappar jag lusten och avbjer extra. Begr sedan artigt att fortstta med den hrliga massagen tills tiden r slut.

Har inte varit med om en tjej som sedan fortstter massagen utan att frska slja extra till lgre priser. Kom ihg att extra pengarna r MYCKET viktiga fr dem! Glm aldrig det!

Var stark. Man kan ven snllt frga henne att sluta rra lillen (som kanske har blivit stor) ifall hon anvnder den lmska taktiken och teruppta massagen.

Var alltid trevlig, leksam och artig. Det kan leda till snkning till ett rimligt pris MED bra service. (Min erfarenhet) Och annars fr hon inte en krona extra, det finns mnga andra stlle, oftast p gavstnd.
Citera
2019-01-30, 18:49
Medlem
burksaltets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Det r exakt det samma i Spanien, fast d r det kinesiska massagesalonger som det gller.

Jag bor inte i Sverige lngre utan i ett annat europeiskt land (dock inte spanien). Det r samma hr, eller det finns ngra varianter hr. Egentligen kanske lite OT fr denna trd som ska handla om det i sverige, men kanske finns intresse av att lsa det nd.

Stllen som heter ngot med "thai" r oftast mycket serisa, extra eller ens tanke p det finns mycket sllan. Stllen som dremot heter ngot med "kinesisk" (oftast kort och gott "kinesisk massage"), hr finns det ngra olika versioner.

* Har de ststatskvinnor (oftast 2-3) samtidigt, d r det mer eller mindre en ren bordell. Ovanligt att de ens frsker massera dr, pang p FS direkt.

* Stllen med kvinnor som har asiatiskt utseende har oftast massage p menyn, och den kan vara riktigt bra. Men ven mycket extra, beror p stlle men man kan f allt HJ, BJ, FS+, rimjob, analt, etc. Allt beror p personen som jobbar. Tyvrr r de nog bara hr p turistvisum s de byts ofta och ett stlle kan g frn riktigt bra till riktigt dligt om en person byts ut. D de oftast r ensama som jobbar dr.

Det finns ven de som heter "kinesisk massage" och r serisa. Detta gr marknaden rtt svr att avgra frn utsidan, man mste mer eller mindre g och prova. Och ett stlle kan g frn FS till bara HJ eller helt andra prisniver nr de byts ut s det r frskvara ocks. Dock r prisnivn rtt ok s det kostar inte s mycket. 250-300 fr en massage + tip fr HJ/BJ, och de som gr p FS direkt brukar ligga p 500 pix rakt av.
Citera
2019-01-30, 19:48
Medlem
BokenTPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Det r faktiskt mrkligt. Jag undviker de knda nstena och snubblar nd p plasttuttar i parti och minut. Ju fler ldre bartjejer desto fler sillisar. Statistiskt.
I Stockholm Norrort/vsterort? Please share, ven andra.
Hller ocks med andra, alla kr olika taktiker and let us just enjoy.
Citera
2019-01-30, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BokenTP
I Stockholm Norrort/vsterort? Please share, ven andra.
Hller ocks med andra, alla kr olika taktiker and let us just enjoy.

Jag har varit p ngra salonger i de omrdena, men inte primrt. Plasttuttar r inte koncentrerade till stadsdelar eller specifika frorter direkt. Det finns mjligtvis fler p de salonger som fokuserar mer p extratjnster n terapeutisk massage.
Personligen undviker jag sdana salonger men senaste ren har andelen bartjejer kat markant i salongerna, oavsett lge. Med hgre andel bardamer fljer hgre andel silikonbrst.
Nu r ju inte mina besk ngot direkt underlag, men jag gissar vilt p att 20% av dem jag sett p senaste ren har implantat.
Personligen gillar jag det inte alls men det r sllan jag tackar ja till extratjnster s jag slipper
Citera
2019-01-31, 06:03
Medlem
Hur r det med thaimassage i Norrland? r nmligen p besk i Lule och r sugen p massage. Frgar r ju bara om HE erbjuds hr uppe? Kan man frvnta sig det "lilla extra" hr uppe, tror ni? Har skt runt lite p ntet men kommer inte fram till ngot vettigt.
Citera
2019-01-31, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp123
Hur r det med thaimassage i Norrland? r nmligen p besk i Lule och r sugen p massage. Frgar r ju bara om HE erbjuds hr uppe? Kan man frvnta sig det "lilla extra" hr uppe, tror ni? Har skt runt lite p ntet men kommer inte fram till ngot vettigt.
Lite smre odds n uppsala. Kolls tips om hemligaTMG koder tidigare.
Citera
2019-01-31, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kerstschon
Lite smre odds n uppsala. Kolls tips om hemligaTMG koder tidigare.

Fast det r vl olika koder i olika stder? Den kodnyckeln du avsljade lite av stmmer bara p Stockholm vad jag vet.
Citera
2019-01-31, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Fast det r vl olika koder i olika stder? Den kodnyckeln du avsljade lite av stmmer bara p Stockholm vad jag vet.
Helt korrekt men det vet vl alla. Kodnyckeln fr framsidan och den tredje stan r bara lite annorlunda. Smstder har ett helt annat system.
Citera
2019-01-31, 16:52
Medlem
berra77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallesnopp123

Har varit i en stad i mellan-norrland och provade tv av de cirka 10 salonger som fanns.
Definitivt inga tendenser till ngot extra.

Dock r det statistiska underlaget lite klent, det var det ett par r sedan, mycket mjligt att situationen ndrat sig eller att jag valde fel salonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in