2020-02-26, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Med tanke på vad du har skrivit i dina tidigare inägg så är jag övertygad om att du får meddelanden "varenda" vecka om att salonger vill se dig på besök.

Enligt dig själv så får du.
"betalt för att massera en tjej"
"en trekant är en bagatell för dig att få till. Nästa gång skall du ha 4-5 tjejer"
"tjejer sliter av sig kläderna när de kommer in i rummet och ser dig ligga naken på madrassen"

Finns trovärdighet som kan ifrågasättas!

Du ska ta allt som skrivs här med en nypa salt. Men att tjejerna Smsar kunder är inte ovanligt. De vill inte bli bort glömda. De drar iväg ett sms till 20-30 kunder och 2-3 kunder kommer. Det är hård konkurrens där ute och en jävla avundsjuka på varandra.
Citera
2020-02-26, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Du ska ta allt som skrivs här med en nypa salt. Men att tjejerna Smsar kunder är inte ovanligt. De vill inte bli bort glömda. De drar iväg ett sms till 20-30 kunder och 2-3 kunder kommer. Det är hård konkurrens där ute och en jävla avundsjuka på varandra.

Kan bara hålla med. Sms kommer rätt ofta, speciellt från vissa salonger. Konkurrensen är hård numera
Citera
2020-02-27, 07:34
Medlem
Har funderat lite på det här med prisförhandlingar... Hur brukar ni göra? Ge ett bud först eller vänta på att de ska komma med ett önskemål och sen bjuda tillbaka baserat på det?
Citera
2020-02-27, 10:02
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nickname99
Har funderat lite på det här med prisförhandlingar... Hur brukar ni göra? Ge ett bud först eller vänta på att de ska komma med ett önskemål och sen bjuda tillbaka baserat på det?

Vänta på att dom ska komma med ett önskemål.
Då vet du om dom har orimliga förväntningar.

Har dom det så brukar jag artigt tacka nej.
Blir aldrig bra om du ska ner från helt orimliga nivåer...
Citera
2020-02-27, 17:52
Medlem
EricssonAnders69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antex
Vänta på att dom ska komma med ett önskemål.
Då vet du om dom har orimliga förväntningar.

Har dom det så brukar jag artigt tacka nej.
Blir aldrig bra om du ska ner från helt orimliga nivåer...

Håller med att ett orimligt utgångspris ger dåliga förutsättningar, bättre att tacka nej,
Hon kan återkomma själv med ett rimligt pris senare.

Men oftast brukar tjejen inte ha önskemål, kunden har önskemål, de har ett (utgångs)pris, men många gånger vill de inte ens ge ett utgångspris.
Typ:
Tjejen: massagen här också?
Kunden: Mja, vad kan du göra?
Tjejen: Aaaaallt för dig!
Kunden; då tar jag allt.
Tjejen vad kan du betala?

Nu är frågan till de erfarna rävar här: Hur tar man det härifrån till ett bra pris samtidigt som man inte riskerar bra service?
Citera
2020-02-27, 19:05
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69
Håller med att ett orimligt utgångspris ger dåliga förutsättningar, bättre att tacka nej,

Men oftast brukar tjejen inte ha önskemål, kunden har önskemål, de har ett (utgångs)pris, men många gånger vill de inte ens ge ett utgångspris.
Typ:
Kunden; då tar jag allt.

Nu är frågan till de erfarna rävar här: Hur tar man det härifrån till ett bra pris samtidigt som man inte riskerar bra service?
Jag har en tusing i plånkan, kan du ta de så ok.
Mitt standardsvar
Citera
2020-02-27, 21:04
Medlem
B-types avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EricssonAnders69

Typ:
Kunden; då tar jag allt.

Tusen spänn i plånboken. Ger åttahundra som första bud. Tas det så är det gott, om inte höjer jag till tusen. Tas inte det så får det vara.
Att tjata blir aldrig bra och att pruta för mycket blir inte heller bra.
Citera
2020-02-28, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Å bilen går bra?
Va snackar du för jävla goja?
Anmäl dig till syföreningen flitiga fingrar, där hör såna kärringar som du hemma.

Snackar jag goja kan det bero på att jag citerar dig och dina inlägg!

Utanför ämnet. Bilen går bra. Bryr mig inte så mycket i och med att det är en tjänstebil.
Citera
2020-02-28, 14:30
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Snackar jag goja kan det bero på att jag citerar dig och dina inlägg!

Utanför ämnet. Bilen går bra. Bryr mig inte så mycket i och med att det är en tjänstebil.
Då tycker jag du ska visa var någonstans jag skriver att " jag får betalt" för att massera.
Jävla byfåne
Citera
2020-02-29, 02:05
Medlem
Antexs avatar
Är man stadd i kassan kan man också köra
”If you make me happy, I make you happy”

Vill hon sedan ha mer än du tyckte det var värt så blir det ett bottennapp och aldrig återbesök.
Och ingen vidare rekommendation till någon annan.

Världen är inte så stor så giriga tjejer blir inte så långlivade..
Citera
2020-02-29, 13:49
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
Ja det är en dyr hobby vi har, själv gör jag 2-3 besök varje månad och det brukar kosta 1000-1500kr varje gång ibland mer för massage och extratjänster. blir ca 35-40000kr på ett år men det är det värt tycker jag för min kropp behöver det för att fungera ibland.
Går jag till en naprapat kostar det lika mycket och där har jag aldrig blivit avsugen.
Är det en normal summa eller vad kostar ni på er för att må bra?
.
Min senaste skilsmässa kostade mej en halv mille. Å inte blev det mycke knulla heller så ett par tusen per besök hos Lovley Thai är prisvärt tycker jag.
Citera
2020-02-29, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Då tycker jag du ska visa var någonstans jag skriver att " jag får betalt" för att massera.
Jävla byfåne

Du skrev i en tråd, "Dagen jag fick betalt...", den 27/10-19. Inlägget du skrev handlade inte om att du fick betalt för att massera en tjej. Du fick betalt för att knulla en väldigt tjock kvinna som var desperat! Hon var desperat kan jag förstå!!!

Läser även en del av dina andra inlägg och ser vilken otrevlig person du kan vara om du inte får de svar du förväntar dig.
Måste kännas väldigt skönt att gömma sig i det anonyma internet när man vräka av sig en massa spydigheter.
IRL är du säkert inte lika självsäker.

Förväntar mig att läsa recensionen om när du har sex med 4-5 tjejer. Skall bli intressant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in