2013-09-25, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewhat
Hej är det nån som vet om är stora risker att åka fast på thaisalonger?
Japp, risken är mycket stor att du blir fast i thaimassageträsket.
Citera
2013-09-25, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thewhat
Hej är det nån som vet om är stora risker att åka fast på thaisalonger?

Nej, massage är helt lagligt att köpa och sälja och för övrigt har polisen fullt upp med att registrera romer!
Citera
2013-09-26, 21:08
Medlem
Läst alla trådar här och imorron ska jag prova ett massageställe osäker hur utgången blir när man lägger sig naken med handduken. antingen en skön oljemassage bara eller även en skön avslutning. blev såld på tjejen med bild som har den får se kanske får söka mig vidare
Citera
2013-09-27, 13:18
Medlem
Har 15mil till storstan men tänkte åka dit idag ett par timmar så mottager gärna något tipps på bra salonger, och jag vet att det är förbjudet med sexuella tjänster så det är tipps om just bra massagesalonger jag vill ha.
Citera
2013-09-27, 15:19
Medlem
skvallertackas avatar
Då jag ofta befinner mig på Kungsholmen i Stockholm så vore det trevligt med tips något bra ställe här och med omnejd.
Citera
2013-09-27, 18:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skvallertacka
Då jag ofta befinner mig på Kungsholmen i Stockholm så vore det trevligt med tips något bra ställe här och med omnejd.

http://thaimassageguiden.se/thaimassagekatalogen

Tips; Kungsholmen tillhör Stockholms city.

Se f ö reglerna för denna tråd daterade 2011-04-29 och författade av moderator BlueStar.
Citera
2013-09-28, 09:48
Medlem
thunders62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MX-Alex
Läst alla trådar här och imorron ska jag prova ett massageställe osäker hur utgången blir när man lägger sig naken med handduken. antingen en skön oljemassage bara eller även en skön avslutning. blev såld på tjejen med bild som har den får se kanske får söka mig vidare
Varför envisas ni med att lägga på er handduken?Är ni så blyga och pryda eller? Låt tjejen lägga på den där och om hon vill ha den på...
Citera
2013-09-28, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62
Varför envisas ni med att lägga på er handduken?Är ni så blyga och pryda eller? Låt tjejen lägga på den där och om hon vill ha den på...

Jag har besökt samma ställe drygt 10 gånger samtliga utan handduk och nästan alla gånger har jag fått stånd. Inget konstigt i det men här får man inget extra så där ligger man med ribban i vädret.
Har pratat med tjejen och vet att hon inte gör HE.
Har full respekt att hon inte vill göra det men undrar varje gång varför hon inte lägger en handduk över ståndet.
Citera
2013-09-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thunders62

Man kan visa Thai-damerna lite respekt!!
Citera
2013-09-29, 19:14
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1qwerty
Man kan visa Thai-damerna lite respekt!!
Den respekten är det sista dom vill ha
Citera
2013-09-30, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Den respekten är det sista dom vill ha

Det där får du gärna utveckla.
Citera
2013-09-30, 09:00
Medlem
RuneRusks avatar
Oljemassage får man naken och den är många gånger både sensuell och intim. Det är inte märkligt om det resulterar i stånd. Massöserna är vana vid det och de som inte vill ge extra låter bli det helt enkelt. Att få stånd eller inte kan man inte styra över och det vet de förstås. Det är riktigt svårt att tro att någon massös skulle ta illa upp av en naturlig manlig reaktion så länge det stannar där och inte resulterar i oanständiga förslag från den masserade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in