2021-05-05, 23:28
Medlem
Jag har gjort min debut för några veckor sedan. Ringde och jag kunde komma dit på en gång för en timmes massage. Dörren öppnades av en äldre dam, runt 55 skulle jag uppskatta det till. Bar vissa drag av att ha varit en skönhet i yngre dar men ändå inte vad jag hoppats på.
Visades in i ett dunkelt rum med en brits jag la mig på. Damen kom in och gav en klapp i baken och därefter massage av rygg och axlar. Efter 10 minuter började massagen fokuseras mot andra områden och vid massage av höfterna sökte sig fingarna allt längre in mot mitten. Frågan ställdes om jag kunde "betala mela". Vad som följde sedan var något helt oanständigt!

Var ute på gatan med en flaska vatten i handen 25 minuter efter jag ringde på och lite ågren över vad jag gjort och de pengar jag lagt ut. Kommer inte gå tillbaka men nu måste jag undersöka om sånt här snosk förekommer på andra salonger.
Senast redigerad av Bushbuck 2021-05-05 kl. 23:37.
Citera
2021-05-06, 00:24
Medlem
Är det vanligt förekommande med HE i Stockholms innerstad? Har testat några olika ställen men aldrig hänt något särskilt.
Citera
2021-05-06, 06:50
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PervertedBoy
Är det vanligt förekommande med HE i Stockholms innerstad? Har testat några olika ställen men aldrig hänt något särskilt.

Skiter älgarna i skogen?
Citera
2021-05-06, 08:33
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Min bedömning är att det är väldigt vanligt.
Citera
2021-05-06, 13:24
Medlem
Har påven en lustig hatt.

Citat:
Citera
2021-05-06, 15:51
Medlem
Citat:
Är det vanligt?? nej nej förkommer absolut inte i Stockholms innerstad finns inte och har aldrig gjort det heller.......bara så du vet
Citera
2021-05-06, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rbk2222
Finns det några ställe i Jönköping som erbjuder extra tjänster?

Flera
Citera
2021-05-06, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bushbuck
Jag har gjort min debut för några veckor sedan. Ringde och jag kunde komma dit på en gång för en timmes massage. Dörren öppnades av en äldre dam, runt 55 skulle jag uppskatta det till. Bar vissa drag av att ha varit en skönhet i yngre dar men ändå inte vad jag hoppats på.
Visades in i ett dunkelt rum med en brits jag la mig på. Damen kom in och gav en klapp i baken och därefter massage av rygg och axlar. Efter 10 minuter började massagen fokuseras mot andra områden och vid massage av höfterna sökte sig fingarna allt längre in mot mitten. Frågan ställdes om jag kunde "betala mela". Vad som följde sedan var något helt oanständigt!

Var ute på gatan med en flaska vatten i handen 25 minuter efter jag ringde på och lite ågren över vad jag gjort och de pengar jag lagt ut. Kommer inte gå tillbaka men nu måste jag undersöka om sånt här snosk förekommer på andra salonger.
Ett handjobb av en 55-årig thailändska som såg ut som hon hade varit snygg tidigare? Det förstår jag mycket väl att det inte var vad du hade hoppats på. Pengarna klarar du dig säkert utan men om du ändå inte är nöjd kanske det kan vara läge att tänka till inför nästa gång.

Har aldrig blivit masserad av någon jag velat ha något "extra" av. Är rädd att prisdumpning har förstört den branschen. Jag skyller detta på sexköpslagen. Själv tänkte jag hoppa över thaimassage helt och hållet eftersom det mesta verkar ligga i gråzonen. Skulle vara om jag får rekommendation om något ställe med bra massage. Kommer gå på vanlig massage i fortsättningen, både jag och massören vet vad som gäller.
Citera
2021-05-09, 15:45
Medlem
johnthedickholmess avatar
Finns det ö.h.t någon salong i Sverige med någon hyfsat ung och snygg thailändska? ALLA jag stött på har varit 45-50-55 år+...och småfeta, fula. Tips?
Citera
2021-05-09, 17:04
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnthedickholmes
Finns det ö.h.t någon salong i Sverige med någon hyfsat ung och snygg thailändska? ALLA jag stött på har varit 45-50-55 år+...och småfeta, fula. Tips?

Den som söker finner✌️
Citera
2021-05-09, 17:24
Medlem
Citat:

Finns Hur mycket som helst i större städer!
Citera
2021-05-09, 19:25
Medlem
Antexs avatar
Citat:

Nu får du ju inte efterfråga tips i denna tråden.
Men du måste förstå gången. De flesta har kommit hit med pojkvänner när dom är i attraktiv ålder.
Sedan har förhållandet spruckit. Och dom jobbar vidare = äldre.
Alternativt kommit hit med släkting. Och kan då vara yngre.
Eller jobbar när dom har pojkvän.
Har en kompis som går igång på att hans flickvän jobbar på hans premisser.
Hon kan knulla eller göra annat på hans tillstånd. Och han kan efter behag styra det hela.

Att hitta någon ung och snygg som du kan interagera med utan någon annans inblandning är sällsynt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in