2019-07-03, 21:52
Moderator
BlueSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr33r1d3
Hur hittar man thaimassage som erbjuder happy endings?

Om jag till exempel vill hitta ett ställe i Örebro, hur bär jag mig åt? Bara att böra testa ställe efter ställe eller vad?
Kolla i TMG och prova dig sen fram
Citera
2019-07-06, 01:02
Medlem
Carolus_Rexs avatar
Hur vanligt är det att man får spruta dom i ansiktet när det erbjuds BJ?
Citera
2019-07-06, 01:13
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carolus_Rex
Hur vanligt är det att man får spruta dom i ansiktet när det erbjuds BJ?
Det är vanligare att du får spruta dem i munnen, men visst, har du pengar så går det nog att lösa...
Citera
2019-07-09, 06:12
Medlem
Mogrens avatar
Hela poängen med att öppna en salong för Thaimassage är att tjäna pengar. 350-400 kr per timme är inga pengar. Det är tveksamt om det ens räcker för att täcka omkostnaderna, moms, hyra, el, arbetsgivaravgifter, m.m. Däremot ger en extra svart tusenlapp per kund en bra inkomst för alla inblandade. Det lär knappast vara svårt att hitta en salong som tillhandahåller alla tjänster man kan önska.
Citera
2019-07-10, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peppe69
Jag var för några veckor sedan och fick thaimassage på ett ställe i Sthlm. Jag vill påpeka att jag gick dit för enbart massage och ingenting annat. Detta var heller inte första gången jag gått för att få thai massage... dock inte i Stockholm som nu var fallet. Ändå var min upplevelse lite annorlunda än tidigare.

I entren möttes jag av en glad och pigg kvinna som visade mig in i ett av massageställena. Väl där klädde jag av mig helt och drog handduken runt midjan som, enligt mina tidigare erfarenheter, är brukligt vid thaimassage. Dock tog mina referenser slut där. Väl liggande på mage, och kvinnan började massera min rygg, drog hon helt sonika bort handduken och la den på sidan. Min första tanke var "herregud.. här ligger jag spritt näck med röven i vädret" men jag låg kvar tyst och gillandes. Massagen fortsatte över ryggen ner mot rumpan vidare mot låren OCH insidan av dessa. Vid den här tidpunkten var det omöjligt att inte få resning.

Efter detta bad hon mig lägga mig på rygg men då passade jag på att lägga handduken över mitt "alter ego". Då hon kom upp till ljumsktrakten var jag hård som en fura ngt hon även uppmärksammade genom att klämma lite på den utanför handduken. Generat skrattade jag och hon slutade själv fnissande. Detta upprepades tre ggr. Massagen slutade som en massage ska (utan ngt "happy ending") och jag tackade och gick hem. Dock med en fråga. Är detta ngt som är vanligare i storstäderna? Med en erotisk "touch" vid thaimassage?

Jag undrar helt enkelt om fler har likande erfarenheter som jag?

Härom veckorna. Normalt. Inget att skämmas för. I Sverige har vi sådan jävla fördomar kring sex. Hade det inte varit för HIV etc så hade jag gladeligen rekat bordeller i de 3 största städerna i Sweden. Tror vi hade fått klart färre våldtäktsmän. Ha det!
Citera
2019-07-11, 00:14
Medlem
Varför hade massös munskydd.....rädd för baciller ?
Citera
2019-07-11, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gote1999

Munskydd är för att de kanske inte känner sig helt 100 och för skydda sin omgivning mot smitta ner. Fullt normalt . I Thailand ser man massor med människor med munskydd. Och det är inte bara mot luftföroreningar utan och för inte smitta andra om man är lite småförkyld eller så.
Citera
2019-07-11, 12:05
Medlem
WeirdEds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gote1999
Hon kanske har dåliga erfarenheter av stalkers, och vill vara anonym.
Citera
2019-07-13, 08:42
Medlem
Hejsan!

Har kommit in i thaimassage-djungeln lite.
Dock i en mindre stad i södra delen av en av våra stora sjöar. Även i en mindre stad på Smålandskust.

Efter läst massvis med recensioner här och gått på massage 10ggr så var de två första besöken utan napp men annars alltid erbjuden HJ.

Ska upp till Sthlm nästa vecka och recensionerna gällande Sthlm är intressanta...
är dock nyfiken på vilken del av Sthlm som är bäst.
City, Söderort, Västerort mm

Tack på förhand
Citera
2019-07-13, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity93
Hejsan!

Dock i en mindre stad i södra delen av en av våra stora sjöar. Även i en mindre stad på Smålandskust.

Efter läst massvis med recensioner här och gått på massage 10ggr så var de två första besöken utan napp men annars alltid erbjuden HJ.

Ska upp till Sthlm nästa vecka och recensionerna gällande Sthlm är intressanta...
är dock nyfiken på vilken del av Sthlm som är bäst.
City, Söderort, Västerort mm

Tack på förhand

Har nog mindre betydelse vilken del du väljer. Men city verkar vara i topp har jag märkt själv!
Citera
2019-07-13, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clarity93
Hejsan!

Tack på förhand

Om det är Jönköping du syftar på, så har jag samma erfarenheter som du.
Citera
2019-07-16, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har nog mindre betydelse vilken del du väljer. Men city verkar vara i topp har jag märkt själv!

Tror nog dom flesta rapport kommer från norr och söder om stan, kort utanför tullen. Lycka till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in