2020-02-23, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddle
Vad är typiska tecken på att ett ställe erbjuder extra? Låga priser? 30 minuters val? Eller finns det ingen skillnad på pappret mot seriösa?

Som sagt är det inte stället som erbjuder extra utan tjejen! Hon kan jobba varsomhelst.
Citera
2020-02-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XIV719
Ja det är en dyr hobby vi har, själv gör jag 2-3 besök varje månad och det brukar kosta 1000-1500kr varje gång ibland mer för massage och extratjänster. blir ca 35-40000kr på ett år men det är det värt tycker jag för min kropp behöver det för att fungera ibland.
Går jag till en naprapat kostar det lika mycket och där har jag aldrig blivit avsugen.
Är det en normal summa eller vad kostar ni på er för att må bra?
Ser på antalet inlägg att du är ganska ny i tråden. Jag ställde själv en liknande fråga för ett antal år sen då jag var ny här och fick INGA svar. Känns som detta är en nagel i ögat på många när denna sanning kommer upp till ytan. 35 - 40000kr kan ju t ex räcka till en årlig lyxresa till Karibien el vart tusan som helst. Men det är kanske i a f bättre att lägga pengarna på massage o extra, än t ex cigaretter, knark o alkohol. Vi har ju alla våra laster. Jag nöjer mig dock med knappt halva din budget. 😬
Citera
2020-02-24, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiddle
Vad är typiska tecken på att ett ställe erbjuder extra? Låga priser? 30 minuters val? Eller finns det ingen skillnad på pappret mot seriösa?
Jag har sett billiga ställen som ger extra och dyra ställen som också ger extra, som någon skrev - det bestämmer massösen och inte den som satt massagepriset. Däremot kan jag säga att det dyraste stället jag varit på gav inga som helst antydningar till extra, möjligtvis kan det vara så att det finns "risk" för att ett högt pris i viss mån (notera risk och i viss mån) tyder på att extra inte är att räkna med
Citera
2020-02-24, 19:39
Medlem
intramusculars avatar
Blev kontaktad av en salong jag besökte för typ 1,5 å sedan helt från ingenstans. Vad är oddsen att polisen fått tag på en lista med nummer och trålar? Eller är de desperata efter kunder?

Har ni varit med om liknande?
Citera
2020-02-24, 20:54
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intramuscular
Blev kontaktad av en salong jag besökte för typ 1,5 å sedan helt från ingenstans. Vad är oddsen att polisen fått tag på en lista med nummer och trålar? Eller är de desperata efter kunder?

Många gånger
Citera
2020-02-24, 21:16
Medlem
Sebulba66s avatar
Citat:

Använder du ditt privata nummer när du ringer/Sms:ar och bokar massage? Själv använder jag en annan telefon med kontantkort, känns säkrare med tanke på eventuell risk för Farbror Blå.
Citera
2020-02-26, 00:08
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebulba66
Använder du ditt privata nummer när du ringer/Sms:ar och bokar massage? Själv använder jag en annan telefon med kontantkort, känns säkrare med tanke på eventuell risk för Farbror Blå.

Nej, inte privata numret. Frågan kvarstår dock om detta är normalt eller något som bör få en att höja på ögonbrynen...
Citera
2020-02-26, 00:09
Medlem
intramusculars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
Många gånger

Haha, utveckla gärna dina erfarenheter av detta fenomen.
Citera
2020-02-26, 06:46
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Haha, utveckla gärna dina erfarenheter av detta fenomen.
De händer varenda vecka att någon sms'ar och vill att man ska komma dit. Senast i går så det är inte på något sätt ovanligt.
Och va fan har ett telefonnummer för koppling till något olagligt? Jag pratar väl med vem jag vill så länge jag inte pratar skit och håller mig inom lagens råmärken
Citera
2020-02-26, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FindAway
De händer varenda vecka att någon sms'ar och vill att man ska komma dit. Senast i går så det är inte på något sätt ovanligt.
Och va fan har ett telefonnummer för koppling till något olagligt? Jag pratar väl med vem jag vill så länge jag inte pratar skit och håller mig inom lagens råmärken

Med tanke på vad du har skrivit i dina tidigare inägg så är jag övertygad om att du får meddelanden "varenda" vecka om att salonger vill se dig på besök.

Enligt dig själv så får du.
"betalt för att massera en tjej"
"en trekant är en bagatell för dig att få till. Nästa gång skall du ha 4-5 tjejer"
"tjejer sliter av sig kläderna när de kommer in i rummet och ser dig ligga naken på madrassen"

Finns trovärdighet som kan ifrågasättas!
Citera
2020-02-26, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Med tanke på vad du har skrivit i dina tidigare inägg så är jag övertygad om att du får meddelanden "varenda" vecka om att salonger vill se dig på besök.

"en trekant är en bagatell för dig att få till. Nästa gång skall du ha 4-5 tjejer"
"tjejer sliter av sig kläderna när de kommer in i rummet och ser dig ligga naken på madrassen"

Var nu inte inte sån! Någon måste ju vara den bästa playern sen urminnes tider. Det finns inget som säger att det inte kan vara FindAway.
Citera
2020-02-26, 12:06
Medlem
FindAways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname

Å bilen går bra?
Va snackar du för jävla goja?
Anmäl dig till syföreningen flitiga fingrar, där hör såna kärringar som du hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in