2010-03-09, 18:05
Medlem
1905s avatar
TS: Du har all rätt att tycka att det är jobbigt men lägg inte ansvaret för det på din flickvän. Tänk på hur du själv hade sett på din historia om du hade legat runt, hade du tänkt tillbaka och drömmt om alla svunna ligg eller hade alla liggen endast haft betydelse i den stund då de skedde?

Sedan kan du också tänka på hur avsaknandet av sexuella partners hade gjort erat förhållande bättre? Känns det som om du skulle kunna ha ett bättre förhållande med någon annan nu när du vet om din flickväns historia?

Teaterpjäsen "vildanden" handlar ungefär om samma grej fast mycket, mycket allvarligare än ditt. Där en man och en kvinna blir kära och gifter sig kort efter att kvinnan hade legat med sin arbetsgivare pga dennes påstridighet. Hon berättar inte det för sin make då hon tror att han skall bryta äktenskapet och att det inte är säkert på att barnet är arbetsgivarens. De får barn och lever tillsammans i 15 år tills det uppdagas.

Likheten är alltså att hon hade, innan hon mötte dig, gjort något som hon visste att du inte skulle gilla och eventuellt göra att hennes känslor för dig inte skulle bli besvarade. Hon tänkte att det var en petites som skulle förstöra erat förhållande så hon sa inget.

Personligen tycker jag väll att hon borde varit uppriktig när du frågade så du fick en chans att resonera och göra upp med dina känslor. Men nu är ni där ni är.

Känner du att du har blivit lurad på ett bättre förhållande eller vill du verkligen vara ihop med henne?

Om svaret är att du känner dig lurad på ett bättre förhållande så bör du nog göra slut men om du verkligen vill vara med henne så skall du försöka att inte tänka tankar i likhet med bilden som postades ovan "alla hennes sexpartners får plats i detta rummet" etc utan tänk istället på hur lång tid ett år är och hur lite en sextillfälle sätter prägel på ett år eller en personliget. För det är ju endå så att du gillar hennes personlighet?
Citera
2010-03-09, 18:06
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Börja med att se hela inlägget istället för att endast läsa det fetmarkerade så förstår du också vad problemet egentligen är.

Vissa är bara för dumma för att få göra inlägg.

OnT: Kluven sits i med du fått veta det efter alla dessa år. Men barnet väger över till att stanna.

Förstår inte vad som är fel med att inte vilja ha en partner som har legat med halva staden.

Vad är då problemet? Att TS fått reda på att hans dam njutit av livet istället för att bära burka och låsa in sig på rummet? Att TS nu mår dåligt för att hon berättar hur det ligger till trots allt? TS har ju tvingat henne att inte berätta genom att klargöra att det inte var okej att hon legat med så många - därför sa hon vad han ville höra.

Nu har det gått 5 år och TS har inte märkt ett skit, men när hon berättar är det världens grej.

Förklara för mig tack...
Citera
2010-03-09, 18:06
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Okej, jag personligen hade uppskattat om min tjej hade varit ärlig från början och dessutom hade legat med mindre än 20 killar före mig åtminstone.

Jag bor i en stooor stad och jag vet inte vartifrån du fått det där med att det är normalt här? Vart finns källan?

Inte i Sverige, antar jag då?
Citera
2010-03-09, 18:07
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Äsch, hon har haft kul. Inget fel med det. Spelar väl ingen roll om hon legat med 5 eller 40?
Citera
2010-03-09, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Varför inte?
Jag är väl konservativ.
Citera
2010-03-09, 18:14
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Äsch, hon har haft kul. Inget fel med det. Spelar väl ingen roll om hon legat med 5 eller 40?

Det är skillnad på att vara en oskyldig flicka och en hora
Citera
2010-03-09, 18:15
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Inte i Sverige, antar jag då?

Du vet vart jag bor och det är i Sthlm. Skulle det spelat någon roll?

Tror du det är normalt att en tjej har knullat med 40 personer fram tills hon är 22 år gammal? (alltså så länge TS flickvän inte levde tillsammans med TS)
Citera
2010-03-09, 18:18
Medlem
haha, fyfan. Känner för dig.
Ditcha bruden. Lögner är ju uppenbart inget problem....
Citera
2010-03-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Det är skillnad på att vara en oskyldig flicka och en hora
Horor är bra mycket roligare att va gift med än oskyldiga flickor. Men dom får inte mörka med det.

/ horkarl
Citera
2010-03-09, 18:20
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Vad är då problemet? Att TS fått reda på att hans dam njutit av livet istället för att bära burka och låsa in sig på rummet? Att TS nu mår dåligt för att hon berättar hur det ligger till trots allt? TS har ju tvingat henne att inte berätta genom att klargöra att det inte var okej att hon legat med så många - därför sa hon vad han ville höra.

Nu har det gått 5 år och TS har inte märkt ett skit, men när hon berättar är det världens grej.

Förklara för mig tack...

Amen för helvete.

Tvingat henne att inte berätta? Har berättade att han inte tyckte det var någon höjdare om damen har fått mycket kuk. Inget fel med den åsikten. Att damen sedan väljer att ljuga istället för att vara rak är problemet. Ett problem hon har skapat.

Man kan för fan inte rättfärdiga en lögn för att det var "vad han ville höra". Kan i princip garantera att 40, som hon berättat, är i underkant. Har man legat med 40 personer så finns det ingen dokumentation längre och man kommer inte riktigt ihåg, därför drar man något i underkant.

För att summera lite till Kausti: Antalet spelar ingen roll, det är lögnen som betyder något. Han har byggt upp en bild om att hans tjej var ordentlig och tänkte några gånger före hon hoppade i säng med någon. Eftersom han själv legat med 7 personer så verkar detta inte alls orimligt.
Citera
2010-03-09, 18:20
Medlem
Widilinskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Du vet vart jag bor och det är i Sthlm. Skulle det spelat någon roll?

Tror du det är normalt att en tjej har knullat med 40 personer fram tills hon är 22 år gammal? (alltså så länge TS flickvän inte levde tillsammans med TS)

Tyckte du precis sa att du bodde i Göteborg..
Citera
2010-03-09, 18:23
Medlem
qetuRs avatar
Så in åt hellvete löjligt, se dej som vinnaren istället. Du fick du det finaste du kan tänka dej med flickan! Ett barn! Var nöjd att du har en duktig knullare!

Du är vinnaren, av alla dessa 40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in