Flashback bygger pepparkakshus!
2010-05-01, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LitenGulligPonny
40 st när hon är nästan 30 och det är för många? Är du för mesig för att kunna ta det så är det bäst att hon får hitta en lite roligare och lättsammare kille som inte grinar över sådant.

oj, såg nu att hon ljugit om det och DET är ju inte okej. Ber då om ursäkt för mitt tråkiga inlägg.

Tycker att ni kanske borde gå i parterapi för detta. Det är inte så vanligt att tjejer inte legat med fler än fem i er ålder faktiskt och släng inte iväg en bra tjej (kanske, lögner är ju ingen hit) för en sak som ni kanske kan lösa. Parterapi kanske?
Citera
2010-05-01, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikJ
Jo men nu säger ju TS att antalet är 40 på cirka 3 år (då kan man säkert även dra av ett år och vips är det bara två år kvar). Så 40 personer på 24 månader, det blir nästan EN NY varannan vecka om man ska räkna negativt. Till det kan du lägga att flertalet av dessa partners troligen är killar hon knullat mer än en gång vilket gör att hon träffat en ny varannan vecka samtidigt som hon hunnit knulla de andra personerna under tiden. Sexuellt frisläppt helt enkelt

Man är väl inte så jävla frisläppt om man varit trogen samma man i fem år... Sak samma vad man gjort förr. Det handlar om knulla, inte mörda.
Citera
2010-05-01, 18:06
Medlem
Farmor och farfar ringde och ville ha tillbaka sina åsikter
Citera
2010-05-01, 19:54
Medlem
NisseNyfikens avatar
40 kukar som pumpat på det blir 80 pung kulor som daskat mot rövhålet har du klarat dig från alla köns sjukdommar...
Citera
2010-05-01, 20:02
Medlem
NerknarkatTrolls avatar
Hade det varit en kille som satt på 40 brudar hade ingen regerat med "dumpa idioten". Då är det bara att acceptera, såklart pojken ska få leka..

Släpp det, eller släpp henne. Surt med sant.
Citera
2010-05-01, 23:44
Medlem
Tjacktorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerknarkatTroll
Hade det varit en kille som satt på 40 brudar hade ingen regerat med "dumpa idioten". Då är det bara att acceptera, såklart pojken ska få leka..

Det där är rätt intressant, varför reagerar killar mer än vad tjejer gör?
Citera
2010-05-02, 00:07
Medlem
Bearforceones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NerknarkatTroll

Varför hade man inte gjort det? Personligen ser jag få skillnader mellan lössläppta människor. Könet i sig är knappast viktigt.
Citera
2010-05-02, 00:18
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjacktorsk
Det där är rätt intressant, varför reagerar killar mer än vad tjejer gör?

Läs tidigare i tråden, det handlar om det biologiska skillnaderna
Citera
2010-05-02, 03:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Läs tidigare i tråden, det handlar om det biologiska skillnaderna

Det är nog inte endast biologiskt utan kulturellt betingat. "Samhället" säger, ni hoppar på.

Herregud, män gör ju precis samma sak, minskar antalet kvinnor som ni fixat till det med OM ni ens berättar! Det är bara det att det gammaldags samhället slått in i era skallar att det är mindre okej för en kvinna att ha ett sexliv, så därför denna onödiga reaktion på antalet. Som någon skrev tidigare, hon har valt DIG framöver alla andra.

ORSAKEN
, den mest troliga, att hon berättar fört nu åt dig, är att hon LITAR PÅ DIG NU; älskar dig och vill kunna känna sig älskad tillbaka för den hon är,brister och allt. Älskar man någon tillräckligt vill man kunna vara sig själv helt med den. Det som kanske är mest synd är ju det att hon då delvis hade rätt om din reaktion. Kom över det och krama din underbara kvinna för att hon vill vara med dig!

Så, good news, ja, det verkar som om hon vill dela sitt liv med dig.

"Ringen fram nu" så blir det inga fler på listan Be a man!
Citera
2010-05-02, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalliope
Det är bara det att det gammaldags samhället slått in i era skallar att det är mindre okej för en kvinna att ha ett sexliv,

Det är fortfarande bara män som kan bli förälder mot sin vilja.

Det är bara fortfarande män som kan bli försörjare utan att vara 100% säker på att ungen är hans

Tro fan att vi fortfarande har "gameldags åsikter".
Citera
2010-05-02, 16:14
Medlem
Krappfiskarns avatar
Hon har säkert legat med 20% av FB.
Citera
2010-05-02, 20:05
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Detta har hänt innan vi blev tillsammans. Jag är 26 och hon 27.
Vi har varit tillsammans snart 5 år. Hon skall ha nuppat mellan 16-19 års ålder. Och sedan haft lite mer seriöst med 5 st.
Vi hade en diskussion om X för 3 års sen. Då sa hon att hon legat med 5 st med mig.
Jag blev väldigt trygg i detta och en pingla som henne var väll ändå relativt orörd. Väldigt snygg tjej detta vill jag gärna påpeka, så hon är ju som min pärla. Vi har ett barn tillsammans.

Men i lördags kväll kom det fram....40 pers, hela min värld raserade. Retroaktiv svartjsuka, depression. Äter ingenting. Jag känner mig lurad... Min pärla är ju ingen pärla längre.
Hon sa att hon hållt sånt privat hemligt...för att skydda mig, och jag förstår det. I diskussionen för ett par år sen sa klart o tydligt att jag inte vill ha en tjej som pippat halva stan. Jag klarar inte sånt. Klarar inte ex i den mängden. (I den diskussionen trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att hon var en av dem som varit med så pass många)

Så hon gjorde mig trygg i att ge mig falsk trygghet med de exen. Hon har berättat att hon bara haft sex med de hon varit kär i etc. Men som nu inte stämmer.

Nu är jag död inombords, detta kom vid ganska fel tidpunkt. Hur skall jag ta mig ur detta? jag vet att hennes tidigare liv kan jag inte påverka, att jag inte borde ha nått med det att göra. Jag vill nu inte visa mig offentligt med henne. Och att ha sex med henne känns meningslöst, jag är så död. Jag stämmer in på 10/10 symptom på depression nu.

Någon som gått igenom något sådant? kan ge tips? Om detta skulle kommit fram i början av vårt förhållande kanske jag kunde accepterat det, men nu har de gått snart 5 år. Och jag vill inte att Gunnar på Ica ska ha knullat min tjej, eller vem som helst.

heh jag och alla mina kompisar knullade på en tjej som legat med 40 st nu och har en kille som är 26 och hon är 27 och dom har ett barn och hon är en väldigt snygg tjej och hon har knullat med gunnar på ica som tidigare jobbade på konsum när dom knulla. men det är säkert inte hon
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in