2010-03-09, 17:42
Medlem
Dr Snoozes avatar
Jag legat med din tjej
Citera
2010-03-09, 17:45
Medlem
gorgonzolas avatar
Om du har barn tycker jag att det är dags att växa upp, alla människor har en historia. De som dömer någon efter antal sexuella partners istället för hur de faktiskt är är ändå inte värda att bry sig om.

Det här är inte ett problem, det är bara en social konstruktion som du är lurad av.
Citera
2010-03-09, 17:46
Bannlyst
Gör slut. Kvinnor som legat med så många måste straffas. Det är inte acceptabelt.
Citera
2010-03-09, 17:47
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Du vet väl att du ska lägga till en nolla, när en tjej säger att hon haft 40 stycken sexpartners menar hon egentligen 400 stycken, så jag måste stämma in i sången och hålla med om att du är grundlurad. Jag lider med dig, men ännu mer med ert gemensamma barn, stackars barn har en levande knulldocka till mamma.
Citera
2010-03-09, 17:47
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dacali
Gör slut. Kvinnor som legat med så många måste straffas. Det är inte acceptabelt.

Varför inte?
Citera
2010-03-09, 17:49
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
Min tjej har endast varit med folk från norden...norge finland sverige..

Och det tror du på själv då eller? Du är inte bara grundlurad, du är ta mig fan hjärndöd.
Citera
2010-03-09, 17:50
Medlem
Ts sluta lipa för fan, bruden din är 27 år och har knullat 40 pers, det är ju förfan ingenting.
Låter som en rimlig siffra i den åldern iaf för en storstadsbrutta!

Depression över en sån sak är ju för fan skrattretande på gränsen till patetisk!
Citera
2010-03-09, 17:52
Medlem
h4xx3r_kuks avatar
tycker du ska va stolt

du är ju bukis me förti pers ju!!!!
Citera
2010-03-09, 17:59
Medlem
Widilinskis avatar
Förstår mig inte på folk som sitter här och skriver "dumpa horan" osv. Alla har ett förflutet, vissa är kanske stolta över det, andra inte. Att hon inte berätta det för dig förrän nu är väl kanske för hon känner sig skamsen över det?

Tycker det här är så jävla löjligt, hennes förflutna har väl fan inte du något att göra med, huvudsaken är hur ni har det nu. Hon kanske tycker det är äckligt att du haft sex med 7 stycken?

Jävla egoism, väx upp för fan, pajasfasoner..
Citera
2010-03-09, 18:00
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagis
Ts sluta lipa för fan, bruden din är 27 år och har knullat 40 pers, det är ju förfan ingenting.

Depression över en sån sak är ju för fan skrattretande på gränsen till patetisk!

Detta okristliga beteende förknippar jag mer med töser från landet. Där hela byns karlar jagar tösen så fort brösten står ut som små vulkaner. All uppmärksamhet leder i slutänden till att hon glatt särar på benen i ladugård efter ladugård, det är inte bara drängen som får sig ett nyp, även bonden får sin beskärda del.
Citera
2010-03-09, 18:00
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Alltså för fan! Dont ask the question if you cant take the answer! Har du valt att snacka om skiten får du väl för fan tåla svaret. Att du istället säger åt henne att du kommer lämna henne om hon legat runt gör ju att hon hellre ljuger och hoppas att du inte ska märka nåt istället för att säga det rakt ut och inte ens få en chans att visa vem hon är - allt pga. att du har såna äckliga fördomar.

Väx upp ffs

Börja med att se hela inlägget istället för att endast läsa det fetmarkerade så förstår du också vad problemet egentligen är.

Vissa är bara för dumma för att få göra inlägg.

OnT: Kluven sits i med du fått veta det efter alla dessa år. Men barnet väger över till att stanna.

Förstår inte vad som är fel med att inte vilja ha en partner som har legat med halva staden.
Senast redigerad av different_trip 2010-03-09 kl. 18:03.
Citera
2010-03-09, 18:02
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vagis

Okej, jag personligen hade uppskattat om min tjej hade varit ärlig från början och dessutom hade legat med mindre än 20 killar före mig åtminstone.

Jag bor i en stooor stad och jag vet inte vartifrån du fått det där med att det är normalt här? Vart finns källan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in