Flashback bygger pepparkakshus!
2010-03-09, 14:45
Medlem
Varför i helvete berättade hon? Sa hon varför? Hade ni bråkat? Hur gick det till?
Sånt där är ingen idé att kläcka ur sig efter så långt tid...

Lider med dig, hade reagerat likadant. Kalla det vad ni vill men jag skulle finna det jävligt avtändande... Föreställ er 40 man på rad, en hel pluton... Najs.

Edit: Jaha, hon hade visst inte legat med alla, det gör ju saken lättare.
Senast redigerad av errk 2010-03-09 kl. 14:48.
Citera
2010-03-09, 14:47
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witticism
Va?? Var det med hångel inräknat??? Tjejen har alltså inte HÅNGLAT med fler än 40 personer i hela sitt liv och hon är 27 år? I så fall tycker inte jag att hon är en slampa. Alls.

(Jag har inte räknat hur många jag kysst/hånglat med under åren men jag skulle uppskatta att det är omkring 2-300 kanske, jag vet inte, no big deal.)

Det där tycker jag börjar låta som hon försöker rädda upp situationen. Hur många kommer ihåg alla sina hångel och strul?
Citera
2010-03-09, 14:48
Medlem
ErikJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsan365
De var nog inte av osäkerhet,eller fylle ONS. Hon har inte haft ons enligt henne...

Jag har fått lite upplyftande nyheter...vad vet jag. Men hon säger nu att 40 till antalet inte alla var samlag... Det var allt hon gjort i sitt liv. Inräknat hångel, o allt sånt.. Vad innebär det här? hur många brukar man hångla med innan man har sex? eller inte går fullt ut med? ... typ %? Jag vet att jag tänker helt jävla galet, men jag har ingen hjärna kvar...

ps det är fortfarande mer än 5 till antalet. Hon vägrar berätta exakt antal. Och säger att det är privat,att jag skall glömma bort det här.

Ja men nu så ska du definitivt inte gråta lika mycket längre. Fan det här kommer bli bra igen, du har säkert något du inte berättat för henne. Kom igen TS, glöm allt det här och fortsätt njut med din tjej och er unge nu!

Btw har jag nog hånglat med 300 brudar under årens lopp

Edit: Kanske iofs är sjukt nu när det kommer efterhandskonstruktioner men gå vidare. Lev lyckligt med någon du älskar även fast det känns som ett svek just nu.
Citera
2010-03-09, 14:48
Medlem
Blaavalens avatar
Citat:
Hej. Hennes lögn som för tillfället 3 år sen kanske var nödvändig för att hålla oss ihop. Men såhär i efterhand så skulle jag inte klarat av att dumpa henne just för 3 år sen, mest för hon var så jävla snygg. Svårt att hitta en intelligent så pass het puma. Så hon väntade väll med att berätta när vi var mer stabila. Men idag är ju saker mer annorlunda. Jag älskar ju henne inte längre för bara hennes utseende som jag mer gjorde förut. Så det kom frama när mitt hjärta var mest mottagligt att krossas.

Känner mig ändå helt jävla lurad, men borde jag det? helt kluven. Trodde aldrig detta om henne.
Du menar att du gillar henne mer för hennes insida idag? Då är det väl läge att du berättar hur sviken du känner dig över den här "hemligheten"? Tänk på allt ni har tillsammans, är det värt att skrota detta för nåt som hände innan ni hookade?
Du kanske ska resa bort några dagar, vara själv och tänka igenom det hela. Tror att du behöver få lite distans för att hantera detta på lämpligt sätt. Din känsla är dock din känsla.
Citera
2010-03-09, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benzino
fyfan, tänk dig den fittan o den munnen du kysser, har haft 40!!!!!!!!!!! äckliga flenskukar i sig.

Fyfan, tänk dig alla som kan sitta här: http://www.visitjugend.fi/pics/2009_2/IMG_0028.jpg har knullat på din brud.

Hon är relativt gammal, men 40 pers, minus 5, = 35 ONS, de e jävligt mycket ja hade spottat på henne sen hejdå

Det var mer än 80 platser på bilden
Citera
2010-03-09, 14:52
Medlem
nollans avatar
Jag förstår inte varför man ska in och grotta i det förflutna hela tiden - det blir ju bara trassel. Hur har detta kommit på tal egentligen? Nöjde du dig inte med den officiella uppgiften på fem stycken utan skulle fortsätta älta? Hur kom de resterande 35 fram?

Hon har ljugit för dig av någon anledning och nu berättat sanningen. Snälla du, var ledsen och arg men se till att kamma till dig. Ni har ju för helvete barn ihop!

"Nä, mamma var lite slampig långt innan du föddes, förstår du, så därför bor du hos mig varannan helg"
Citera
2010-03-09, 14:53
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Detta har hänt innan vi blev tillsammans. Jag är 26 och hon 27.
Vi har varit tillsammans snart 5 år. Hon skall ha nuppat mellan 16-19 års ålder. Och sedan haft lite mer seriöst med 5 st.
Vi hade en diskussion om X för 3 års sen. Då sa hon att hon legat med 5 st med mig.
Jag blev väldigt trygg i detta och en pingla som henne var väll ändå relativt orörd. Väldigt snygg tjej detta vill jag gärna påpeka, så hon är ju som min pärla. Vi har ett barn tillsammans.

Men i lördags kväll kom det fram....40 pers, hela min värld raserade. Retroaktiv svartjsuka, depression. Äter ingenting. Jag känner mig lurad... Min pärla är ju ingen pärla längre.
Hon sa att hon hållt sånt privat hemligt...för att skydda mig, och jag förstår det. I diskussionen för ett par år sen sa klart o tydligt att jag inte vill ha en tjej som pippat halva stan. Jag klarar inte sånt. Klarar inte ex i den mängden. (I den diskussionen trodde jag aldrig i min vildaste fantasi att hon var en av dem som varit med så pass många)

Så hon gjorde mig trygg i att ge mig falsk trygghet med de exen. Hon har berättat att hon bara haft sex med de hon varit kär i etc. Men som nu inte stämmer.

Nu är jag död inombords, detta kom vid ganska fel tidpunkt. Hur skall jag ta mig ur detta? jag vet att hennes tidigare liv kan jag inte påverka, att jag inte borde ha nått med det att göra. Jag vill nu inte visa mig offentligt med henne. Och att ha sex med henne känns meningslöst, jag är så död. Jag stämmer in på 10/10 symptom på depression nu.

Någon som gått igenom något sådant? kan ge tips? Om detta skulle kommit fram i början av vårt förhållande kanske jag kunde accepterat det, men nu har de gått snart 5 år. Och jag vill inte att Gunnar på Ica ska ha knullat min tjej, eller vem som helst.

En sådan tjej skulle herr fisk inte kunna tänka sig att ha ett seriöst förhållande med. Dels för hennes ligg och dels för att hon dessutom ljög om dessa.
Personligen skulle jag dock inte vilja veta hur många hon legat med. Så skulle nog aldrig gett mig in i en sådan diskussion från början.
Senast redigerad av thefisk 2010-03-09 kl. 14:56.
Citera
2010-03-09, 14:54
Medlem
Witticisms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666
Det där tycker jag börjar låta som hon försöker rädda upp situationen. Hur många kommer ihåg alla sina hångel och strul?

Jo.. det är lite min tanke också. Om hon varit en normal tjej som gått ut osv i åldern 16-22 så är hon nästan ett helgon som inte hånglat/kysst/haft sex/strulat och allt sådant med fler än sammanlagt 40 personer. Jag är inget helgon, kanske lite små-slampig, men samtidigt ganska normal tror jag. Som sagt så har jag nog hånglat med minst 300, säkert fler, herre gud. Sen har jag gjort mer än bara kysst/hånglat med kanske ca 6% av de 300.
Citera
2010-03-09, 14:55
Medlem
thefisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rifter666

Håller med! Hon har ju redan ljugit en gång, så klart som fan att hon nu försöker rädda situationen hon satt sig i.
Jag hade dumpat.
Citera
2010-03-09, 15:00
Medlem
anderssonskanss avatar
Men gör slut så hon slipper dig!

Nej men ärligt talat, ge det lite tid. Jag tror att du kommer förstå att det är samma person som förr.
Om hon som är så snygg och intelligent kommer att stanna hos dig efter det här är väl en annan sak.
Citera
2010-03-09, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thefisk
Håller med! Hon har ju redan ljugit en gång, så klart som fan att hon nu försöker rädda situationen hon satt sig i.
Jag hade dumpat.

Men samtidigt, vi har en unge. Hon är så jävla het. Sen har hon accepterat att jag gått upp 20 kilo och är fet. Och hon är fortfarande så het som när vi träffades. Ok om hon var en fet hagga. Jag är så kluven
Citera
2010-03-09, 15:02
Medlem
lyinawakes avatar
Jag tycker det är lite väl mycket hora/madonna-vibbar över ditt sätt att se på henne. Exempelvis om att hon skulle vara din "orörda pärla". Pröva att se din tjej som en människa istället.

Sen är det väl aldrig kul att få reda på hur många ens älskade har haft sex med tidigare, men kanske var det så att du pressade det ur henne? Det känns lite så, när du inte preciserar exakt hur du fick reda på det. Då får du ju faktiskt skylla dig själv lite, om så är fallet.

Vad gör det om hon har haft sex med så många? Är du orolig över att du är byns laughing-stock? Även om hon nu kopulerat med nån snubbe på ICA för ett decennier sen, så vet väl knappast han hur många fler hon gjort det med? Annars, än en gång: pröva att se din tjej som en människa. Om du hade haft sex med lika många, hade det förändrat din person på något sätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in