2011-02-07, 09:08
Medlem
Enligt "Corruptio" har följande hänt.

EE och KA är anmälda och sedan kl. 19:00 idag (läs söndag), misstänkta för övergrepp i rättssak, skyddande av brottsling samt tjänstefel.

Var det därför som "klavertrampet" BS var så angelägen att få med sin artikel på DN debatt i söndags morse?

Se https://www.flashback.org/sp28712535
Citera
2011-02-07, 09:11
Medlem
E.Merckxs avatar
Enligt corruptio blev Augustsson och Ekengren anmälda igår misstänkta för övergrepp i rättssak, skyddande av brottsling samt tjänstefel.
Citat:
Kriminella utredare misstänkta för grova brott

Eje Ekengren (CU enheten) och Kristian Augustsson (Internåklagare) är anmälda och sedan kl. 19:00 idag, misstänkta för övergrepp i rättssak, skyddande av brottsling samt tjänstefel. Ekengren och Augustsson är misstänkta för grova brott under utredningen kring polis Lars Wetter vilken är Stockholms största hallick. Mer än hälften utav Stockholms polischefer har nyttjat Lars Wetters tjänster, även poliser på internutredningen.

Wetter hallick som försett hälften av Stockholms polischefer med tjejer.... Intressant, det finns ju en viss annan sadisthallickpolischef.
Citera
2011-02-07, 09:15
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
Testa skrev
Var det därför som "klavertrampet" BS var så angelägen att få med sin artikel på DN debatt i söndags morse?

Det kanske är dags för en utrensning nu?
Citera
2011-02-07, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Enligt corruptio blev Augustsson och Ekengren anmälda igår misstänkta för övergrepp i rättssak, skyddande av brottsling samt tjänstefel.

Wetter hallick som försett hälften av Stockholms polischefer med tjejer.... Intressant, det finns ju en viss annan sadisthallickpolischef.

Det framgår inte vem som anmält eller var den lämnats.
Citera
2011-02-07, 17:34
Medlem
Camdreas avatar
Jag kan inte hitta detta på Corruptio. Länk någon?
Citera
2011-02-07, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Jag kan inte hitta detta på Corruptio. Länk någon?

Det finns långt ner på sidan, efter posten om presstöd.
Citera
2011-02-08, 14:23
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood

Tack, artwood, för att du alltid har koll!
Citera
2011-02-08, 18:52
Medlem
Såg ett bra moderatorinlägg av HvS i Wikileakstråden från igår kväll. Han påminde om ett civiliserat debattklimat. Någon hade kallat en av sina kombatanter för "stolpskott".

I jämförelse med vad som tidigare fick passera i den här tråden är detta tillmäle att betrakta som en vänlig ryggdunk. Av någon anledning kunde tidigare en person tillåta sig vilka grova överträdelser som helst utan tillsägelse.

Vi kan förhoppningsvis räkna med att ett civiliserat uppträdande kommer att gälla samtliga deltagare också i den här tråden.
Citera
2011-02-14, 17:47
Medlem
Och fortsatt helt tyst om Wetter och anmälan mot Augustsson?
Citera
2011-02-14, 22:31
Medlem
upsteppers avatar
Lite för tyst.
Citera
2011-02-16, 14:24
Medlem
Camdreas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av artwood

Artikeln (om åtalet mot KA etc) verkar vara borttagen - iaf kan inte jag hitta den. Man kan undra varför.
Citera
2011-02-16, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Camdrea
Artikeln (om åtalet mot KA etc) verkar vara borttagen - iaf kan inte jag hitta den. Man kan undra varför.

Jag bryr mig inte om att leta men om det är så tycker jag det vore bättre med en rättelse eller förklaring. Detsamma gäller posten om en film med Göran Lindberg, andra polischefer och minderåriga.

C. borde följa upp sådana dramatiska meddelanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in