2010-10-20, 22:53
Medlem
Mayitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsMagoo
Kan du kasta fram källan på kvinnans psykiska hälsa ?
Ditt svammel börjar lukta nu utan minsta källa
Källa på besöksförbudet , kan du ta fram detta ?
Sen visar du upp en fullständig kvinnofientlig sida , är du själv misshandlare och tycker kvinnor ska ha stryk och våldtas eller.
Men sluta ljug här inne om brottsoffret , din jävla pajas
Dom enda som hånskrattar är vi som ser dina infantila inlägg , män som hatar kvinnor , små löss , mindervärdeskomplex

Något stämmer inte bloggaren som vi talat om i tråden innan är anhållen , har det med
våldtäktsmannen och kvinnomisshandlaren Lws fylleskryt tro?

Tja, troligtvis är det bara en tidsfråga innan polisen knackar på hemma hos dig...
Senast redigerad av Mayito 2010-10-20 kl. 22:58.
Citera
2010-10-20, 22:58
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mayito
Tja, troligtvis är det vara en tidsfråga innan polisen knackar på hemma hos dig...

Tänkte väl detta , du har inget att lägga upp mer än en stor ful mun, men se du det håller inte , och vi är inte rädda för poliser här förstår du
Du ska hålla dig till ämnet och slingra dig inte undan mina frågor
NÅ vart är pappret på kvinnans psykiska tillstånd?
Besöksförbudet ?, rubbet ska fram din pajas

Jösses det står om corruptio på varenda löpsedel smällen kom efter det skrevs om Lars Wetters fylleskryt och polisens hemliga bunker?
Dom skövlar lik nu , nu är media på det , äntligen !!!!!
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-10-20 kl. 23:04.
Citera
2010-10-22, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av E.Merckx
Japp! Filmen med idioten Wetter är alltid värd att lägga upp i den här tråden med jämna mellanrum.

http://www.youtube.com/watch?v=du51TvQfENE

Filmen säger en del om LW:s tillförlitlighet och ger en lite löjlig men samtidigt skrämmande bild av ett tjänstgörande polisbefäl.

Hans dubbelhet att ena dagen föreläsa på Rotary om etik och jämställdhet och nästa tillsammans med fackligt aktiva poliskolleger gå på bordell i Tallin ger också en bild av en person med mycket lågt förtroendekapital.
Citera
2010-10-22, 11:55
Bannlyst
Corruptiobloggaren är försatt på fri fot sedan 09:30 imorse. Få se om det kommer några fler avslöjanden om Lars Wetter och bunkrarna.
Citera
2010-10-22, 16:06
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
anton1976 skrev
Corruptiobloggaren är försatt på fri fot sedan 09:30 imorse. Få se om det kommer några fler avslöjanden om Lars Wetter och bunkrarna.

Japp! Vi får hoppas det.

Lars Wetter:s ex "Åsa" har väl varit på förhör också? Vi får hoppas att vi får nyheter om det också.
Citera
2010-10-22, 16:24
Medlem
Citat:
Lars Wetter:s ex "Åsa" har väl varit på förhör också? Vi får hoppas att vi får nyheter om det också.

På förhör som uppgiftslämnare, misstänkt, vittne eller målsägande?
Citera
2010-10-22, 16:37
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Japp! Vi får hoppas det.

Ja enligt interna uppgifter är Wetters x sambo kallad till förhör till Cu ang förberedelse att kalla och förhöra alla vittnen i grundärendet.
Det spekuleras friskt från alla håll som tror sig veta samtidigt som inblandade poliser gör allt för att tysta de som avslöjat mycket i denna härva...
Åter ett sätt att använda rättsväsendet som vapen för att skrämma och tysta....
Senast redigerad av MrsMagoo 2010-10-22 kl. 16:52.
Citera
2010-10-22, 19:01
Bannlyst
Mycket riktigt, corruptio säger själv att han togs av polisen för att han skulle publicera en sexfilm med Wetter och minderåriga

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...-som-terrorist
Citera
2010-10-22, 19:45
Medlem
E.Merckxs avatar
Citat:
anton1976 skrev
Mycket riktigt, corruptio säger själv att han togs av polisen för att han skulle publicera en sexfilm med Wetter och minderåriga

Menar du en film med Göran Lindberg, Lars Wetter och minderåriga???
Citera
2010-10-22, 23:30
Medlem
MrsMagoos avatar
Citat:
Menar du en film med Göran Lindberg, Lars Wetter och minderåriga???

Porrfilm på Lindberg
Corruptio har sin egen teori om varför han greps.
– De har avlyssnat min telefon och mitt internet.
Bloggaren säger sig i måndags ha fått kontakt med en mycket känd person i Stockholm som erbjudit honom en videofilm på poliser som begår övergepp mot minderåriga.
En av de medverkande poliserna ska vara tidigare länspolismästaren Göran Lindberg, som fällts för grova sexbrott.
Men enligt Corruptios källa figurerar också flera poliser, som ännu är i tjänst, i filmen.

http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...-som-terrorist

Ja kände det på mig , det här är en större härva än vad vi trodde
Lw medverkande i filmen eftersom den polisen fortfarande är i tjänst ,och en av poliserna corruptio kartlagt
Det är min teori på det här fallet
Citera
2010-10-23, 00:49
Medlem
Citat:
Den kvinnan kommer med största sannolikhet att gripas i samband med förhöret. Någonting annat har jag svårt att tänka mig.

Den var bra, tack för ett gott skratt..
Citera
2010-10-23, 12:10
Medlem
Citat:
Har man varit med ett tag i spelet så är detta fall inte alls särskilt krångligt. Det handlar om en kvinna som är uppenbart psykiskt sjuk och som inte klarade att ta ett nej. Istället för att få psykiatrisk vård för sin sjukdom hamnade hon i klorna hos en kvinnojour.

Och på den vägen är det. Har man sett sådana här fall tidigare så finns det inga konstigheter. Allt är glasklart.

Det är därför inte förvånande att den här kvinnan dömts till besöksförbud, att polismannen inte ens delgetts misstanke om brott medan denna kvinna är misstänkt för förtal och ofredande. Det riktigt tragiska i detta sammanhang är att "folk" lurats att tro på henne.

Jag kan väl ge dig ett tips: medan du kollade på tv och såg en "synnerligen sansad kvinna" satt jag och några väninnor och hånskrattade åt samma inslag. Något att tänka på.

SLUTSATS: Du har helt enkelt blivit borttrollad.

Intressant att kvinnor och män och barn alltid är psykiskt sjuka eller borde vårdas så snart en(polis)man är misstänkt kriminell. Är GL också sinnessjuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in