Citat:
Ursprungligen postat av TopZz
Du syftar säkert till den unga mön som vart förälskad i en pojke under en skidresa, men som hade svårt för att upprätthålla eller skapa en kontakt med honom.
Jag fick precis samma tanke som du då jag läste tråden; Varför blir hon avstängd och tråden inte upphör?
Min slutsats var att man helt enkelt tyckte synd om henne, även om hennes konto stängdes av så har hon möjlighet att finna en lösning på sitt dilemma då folk kontinuerligt bidrar med svar.
Haha, eller ja...dom kanske glömde låsa tråden :P
Ja och hur i hela friden kunde du förstå att jag syftade just till den tråden? Känns som det skapas 200 sådana trådar varje dag?
Ja jag tycker också synd om henne och hon borde definitivt få svar men eftersom vi "riktiga" medlemmar kan bli avstängda och få varningar för OT/trams eller vafan som helst så borde även minderårigas trådar förstöras. Men nej dom får leva vidare och dessa fjortisar får sina svar dom söker i sinom tid.
"Inget på flashback slängs" kan vara den mest uttjatade meningen och klyschan. Jag begär inte att tråden ska slängas.
Däremot borde den LÅSAS och KASTAS I PAPPERSKORGEN utan att TS får det svar h*n söker. Är det så jävla svårt eller ologiskt så borde någon moderator ge mig ett kristallklart svar på varför så "allvarliga" regelöverträdelser inte beivras med mer än en avstängning.
Som sagt, jag måste ju ha missat något och det rejält