Citat:
Ursprungligen postat av MrMono
.
Moggerblack är en liten turk, han hänger en del med Keon men han har aldrig själv träffat Gabriel.
För kanske två veckor sedan så träffade jag dessa två individer, och då berättade de att Mogger hade tappat ned sin väska där. Då frågade jag varför de inte gick ned och hämtade den, då sa de att det var omöjligt+att det var vatten där nere. Jag har även sett på andra floggar hur folk har frågat om någon har hittat väskan. Och detta var innan Gabriels död.
Här under skriver du att Keon var där med Alla sina kompisar + G. Moggerblack borde ju räknas in bland 'Alla Keons kompisar'?
Citat:
Om jag ska säga såhär.
Keon+alla hans kompisar + gabriel, hade varit i Tariq. Sen kom de till Mustangen, sedan blev de mer och mer intresserade av UE. Så de rörde sig runt slussen, hittade grinden. Fyndet sprider sig mellan polarna, de "vällfärdar" dit. Ingen av dessa grabbar var erfarna Ueare som vissa har skrivit. De hade nyss börjat.
Citat:
Och ni tror att man lägger ut en bild på sig själv på en flog där man lägger upp klotter?
Men Moggerblack skrev på sin flog att polisen hade hittat hans väska. Genom att erkänna att väskan är hans så erkänner han samtidigt för polisen att det är hans flog.
Citat:
Jag är vän till Keon, och jag tror inte att han är inblandad. Det går inte att rentvå honom, för folk kommer med nya teorier hela tiden, så jag kan väl inte göra annat än att hänga på.
Här säger du att du inte TROR att han är inblandad.
Citat:
Det är inte Keon, det kan jag lova dig.
Här tror du inget, Här LOVAR du.
Citat:
Jag är helt säker, hade kontakt med honom samma kväll + att det var honom de ringde om vägledning till stället.
Här tror du heller inget utan du är helt säker.
MrMono varför skyddar du Mogger och Keon? Är du möjligtvis "sean"?