Resultat: Hälsning
Vila i frid
84,17%
2542 röster
R.I.P
15,83%
478 röster
2010-03-05, 14:01
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardisthestyle.com
KOLLA HÄR NU !

38 Sean Andersson 95 23157 Huddinge Stars 9.04

Lägg märke till "23157"

Kolla på bilden:
http://www.sportnik.com/file/show/1112758

Ser ni han i gul tröja, där slutar det på bokstaven 7 (Alltså 157 i stora bokstäver och 23 i små)

Det är alltså Sean Andersson.

Om ni sedan går in på killens facebook, dvs:

http://www.facebook.com/search/?q=sean+andersson&init=quick#!/profile.php?id=1386392044&ref=search&sid=117127498 0.3885537295..1

Är inte han då ganska lik han fast friidrottstävlingen var 2-3 år tidigare (2007)

Ja säger, detta är Sean helt utan tvivel.

Kan även kolla på han med vit Huddinge tröja och håret är lite sådär sliskigt svart.

Allt stämmer.

På nåt sätt skulle jag vara villig att betala för att få vara du för ett par timmar. Vilken rubbad syratripp.. Har du funderat på att bli Polis?

Det enda troliga är att G ramlade ner helt på egen hand. Om nu "the one armed man" var med vid tillfället så ligger han nog hemma och bölar och kommer krypa fram inom en snar framtid.
Citera
2010-03-05, 14:01
Medlem
magers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123duesne
Moggerblack har även ett konto på en graffiti sida, där han säger sig vara från Danmark

http://www.whoa.nu/user/289282.aspx

han använder aliaset " Rekked " och länkar till

http://www.fotolog.com/moggerblack

så jag gissar på att det är samma person, fast det vore väldigt långsökt att säga att han är från danmark..
Senast inloggad
2010-03-03 19:20

ser lite väl tomt ut på hans sida, kanske loggade in och raderade samt ändrade var han kom ifrån.. men antagligen inte då han inte tog bort länken till floggen..
Citera
2010-03-05, 14:03
Avslutad
Citat:
Jag tror inte att han blivit puttad men jag säger bara att jag tror att SEAN är den jag lägger fram nu.

Kanske han vet något mer, jag säger inte att han är nån jävla mördare men han sitter väl rädd som fan nu. Jag vill bara veta vad som hände.

Att sportkillen och han på facebook är samma person känns rätt givet. Men det finns inga bevis för att det är samma kille som på tunnelbilden.
Citera
2010-03-05, 14:03
Medlem
MrMono vem är det du skyddar? Keon eller Mogger? Du ljuger om vem Mogger är och påstår att han är en liten kort turk. Du påstår också att du hade kontakt med Keon när G råkade ut för detta.

Tycker även att inlägget Mogger skrev på sin flog om att polisen hade hittat hans väska nere i schaktet verkar väldigt underligt.
Senast redigerad av Septem 2010-03-05 kl. 14:06.
Citera
2010-03-05, 14:04
Bannlyst
Vill inte sätta fast fel snubbe såklart men polisen vill ju bara prata med han, vad skadar det liksom ? man måste ju dra i alla trådar som finns.
Om det inte är han, då är det inte det.
Då får man jobba vidare..

/Hits
Citera
2010-03-05, 14:06
Medlem
RyssJävels avatar
Förresten, begår man något brott genom att inte träda fram i en sån situation? Försvårande av polisutredning eller någonting liknande...
Citera
2010-03-05, 14:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Att sportkillen och han på facebook är samma person känns rätt givet. Men det finns inga bevis för att det är samma kille som på tunnelbilden.

Nej, exakt men det kan vara.

En Sean Andersson 14-15 år i Stockholm och dessutom med en Huddinge tröja känns ganska sammakopplat.

Hur många Sean Andersson i Huddinge tex.. dock behöver han inte bo i Huddinge bara för att han tävlat åt dom men ja..

Åldern och namnet samt i Stockholm får mig att misstänka att det kan vara den Sean vi söker.
Vi kanske får veta senare, vem vet.
Citera
2010-03-05, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RyssJävel
Jag tror inte att G blev knuffad eller att S bara känslokallt gick därifrån för att han inte brydde sig. Om S var med, så tror jag att han är bara skräckslagen just nu.

Wohoo, rationellt tänkande! Skönt att inte alla konspirerar om hemlösa rånare eller mördande vänner. Det som hände är med all sannorlikhet en olycka, det som kan diskuteras är hurvida någon var med eller inte.
Citera
2010-03-05, 14:08
Medlem
HectorPis avatar
Citat:
Vill inte sätta fast fel snubbe såklart men polisen vill ju bara prata med han, vad skadar det liksom ? man måste ju dra i alla trådar som finns.

/Hits

Förutom då att du kanske pekar ut fel snubbe som får sin Facebook nedklottrat med hat och bli beskylld får nåt verderbörande inte gjort. Dessutom som nån sa innan kanske nån får för sig att slänga ned honom i hålet som hämnd. För att DU inte tar något som helst ansvar för det du skriver på ett publikt forum. Lite mer substans skulle uppskattas.
Missförstå mig rätt dock, det är bra att du gräver, men tänk på att vara korrekt i dina slutsatser.
Citera
2010-03-05, 14:08
Avslutad
Citat:

/Hits

Polisen har hela tiden sagt att de inte misstänker något brott.

Om det skulle ändra sig så lär fallet tas upp på efterlyst, då kan du ringa dit.

Tills dess, ligg lågt.
Citera
2010-03-05, 14:11
Medlem
RyssJävels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloak
Wohoo, rationellt tänkande! Skönt att inte alla konspirerar om hemlösa rånare eller mördande vänner. Det som hände är med all sannorlikhet en olycka, det som kan diskuteras är hurvida någon var med eller inte.

UE:are gillar ju det här med bilder, han kanske bara ville posera framför den "svåråtkomliga" målningen och halkade...
Citera
2010-03-05, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Chrille P
Polisen har hela tiden sagt att de inte misstänker något brott.

Om det skulle ändra sig så lär fallet tas upp på efterlyst, då kan du ringa dit.

Tills dess, ligg lågt.

Det räcker ju med att Sean har knuffat ner Gabbe, hur många vittnen finns det i en ventilationstrumma..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in